Ei voorbij --> nu weer op de wachtbank

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Aprill, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Ik ga uit van 8 dagen. Want ik heb een cyclus van 28 dgn, maar vorige maand was het 27. Dus heb ik gewoon 27 ingevuld en tel ik er zelf een dagje bij.

Vanmiddag even naar kruidvat om het een en ander in te slaan! Enige wat ik nu heb zijn gevoelige (.)(.) En af en toe een wat trekkerig gevoel / zeurderig in mijn onderbuik bij de liesjes ( tenminste, ik denk dat daar de liezen zitten ). Verder voel ik me gewoon.

Jij?

2. Adore

Adore Niet meer actief

Kan er al iemand bijna testen?
    Ik voel nog niets :D:D:D

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hebben er al meiden getest? begreep dat er vandaag sowieso eentje ging testen?

ik hoef nog 'maar' 5 dagen tot testen, maar hou dat denk ik niet vol haha!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hihi, ik heb vieze zure smaak de hele dag, ook zeurende/prikkende pijn in onderbuik...(bij baarmoeder??) heel veel plassen en weinig eetlust....veel wit afscheiding &druk downunder:);)

tjah we zullen moetne wachten helaas....

Succes ook jij meid:D

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Ja, we hebben geen keus he? Hahahaha.
    Plassen doe ik ook vaker, en afscheiding ook. Maar ik vraag me af; heb ik altijd afscheiding voor de ongie of niet? Pffff

Druk downunder? Wat voor druk? Of is dat een te smerig verhaaltje? hihihihihi

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, lezen jullie ook vaak mee in het subforum ' zwanger zijn' ? Ik ga er elke dag wel kijken en ik kan niet wachten tot ik zelf daar mag reageren..

Maar ik schaam me ook wel ergens om toe te geven dat ik dat doe!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee valt mee met "vies" hahaa...
    ja het is een druk die ik binnen in voel.... echt net waar mijn vagina begint vanaf me navel af zeg maar.... ik heb soms echt zin om even terug te duwen;):) whahahhahahha maarjah ziet er ook zo stom uit;):p

Ja ik weet wel dat ik voor me ei wel wat afscheiding heb.... maar niet zo nat en zo veel als nu....8)

En ik plas normaal 2x per dag echt niet meer en dus valt het andere nu ook op whahaha....:$

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Tuurlijk doe ik dat ook:D;)

9. Adore

Adore Niet meer actief

Gewoon lezen La Palma iedereen doet het denk ik, ha,ha
    Dus jij gaat vandaag testen kopen bij kruidvat, spannend! Ga je voor nod testen? wanneer ;)
    Misschien zijn je klachtjes van innestelling ;) ik denk dat je ook pas vanaf dan dingen kunt voelen die met zwangerschap te maken kunnen hebben, omdat dan de HCG aanmaak begint :)

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oke, nee die pijn ken ik ( gelukkig niet ). Ja terug duwen kan, maar weet niet of het zo goed gaat helpen. En het zou best vreemd zijn :p

Ja precies, voor het eitje. Maar na weet ik niet. Dus ik zie dat eigenlijk niet als een ' signaal ' ofzo. Ik ga er nu vanuit dat alles wat ik heb te maken heeft met ongie, dan ben ik straks misschien minder teleurgesteld ofzo.

Ja over dat plassen; ik heb de afgelopen dagen meer siroop gedronken in plaats van cola e.d. dus ik dacht dat het daardoor kwam :S

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb nog 2 testen liggen van sensitest volgens mij, maar voor de zekerheid nog 2 van kruidvat erbij. En nee, ik ga pas testen op nod of 1 dag erna. Vorige keer ging ik gewoon testen zoder dat daar enige aanleiding toe was hahahaha.

Ik ga er bij mij van uit dat het ongie klachtjes zijn. Dan is de teleurstelling straks misschien minder groot.

En jij/ jullie? Al helemaal bepakt met testjes? :D
    Klaar om te plassen?

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe ben ik echt een lompe doos.
    Ik ging online een zwangerschapstest doen en er stond u bent niet zwanger. Dit zijn symptomen die erop wijzen dat uw menstruatie eraan zit te komen.

Ik ben gelijk teleurgesteld. Hahaha wat is er met mij aan de hand!!! Ik bedoel, het is een ONLINE test. Maarja, we zien het wel

* zogenaamd ben ik er niet mee bezig *

13. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi meiden,
    ik kom er ook bijzitten!
    mijn nod is 3/4 september.
    En afgelopen zaterdag was mijn eisprong.
    duimen voor ons allen!!!
    groetjes kim

14. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    ik doe dat soort dingen ook alemaal La Palma, maar ik denk dat het beter is om je er een beetje vanaf te zetten. ik word er iin ieder geval soms zooo wazig en afwezig van omdat ik nergens anders meer aan kan denken. En je lichaam is een raar iets, t gebeurd toch wanneer t er klaar voor is.. we zullen afwachten!!

Spannend ook voor jou pas rond 3.. leuk allemaal he. Wil het ook zoooooo graag:):):):)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi, dat heb ik al achter me (helaas) zitten nu alweer in ronde 8 (ik schaam me als ik dit zeg omdat er meiden nog vele rondes verder zijn als mij) en heb t er nu zo'n beetje wel mee gehad....

Alleen die symp. daar blijf ik steeds wel op letten, hoe hard ik me bij een nieuwe ronde ook voorneem het niet te sdoen;):):p

16. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    ja inderdaad, ook dat kan ik me heel goed voorstellen, maar toch denk ik dat wanneer je het allemaal een beetje laat gaan en er niet meer zo continue bij stilstaat, het eerder gebeurd... Ja of niet hoor, denk ook maar wat haha.

Maar denk dat iedereen er wel in het begin meer mee bezig is, het is ook super spannend allemaal en niet zomaar iets. :)

Van die symptomen begrijp ik ook al helemaal, ik bedacht me gister dat ik nu mn symptomen kan vergelijken, omdat ik al een cylcus incl ongi heb gehad, dus als het nu anders is moet het wel een zwangerschap zijn....maar ook dat slaat nergens op:( Maarja.... wij vrouwen....;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    `

hihi ook dat is niet zo indd.... want ik heb alle rondes nog wel wat nieuws gevoeld:$ echt zo stom!

Waar ik nu toch echt niet om heen kan deze ronde is: PLASSEN!
    ik ga normaal maar 2x per dag.... drink slecht en plas dus weinig... maar wat ik deze laatste 3 dagen heb.... pffff begint iri te worden...

en kei nat vanonder...:) allemaal wit vloed...;)

18. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Mijn beste vriendin is zwanger en die had dat ook al heel vroeg in de zwangerschap, dat ze zoveel moest plassen... en erg zere (.)(.)

Maargoed, het is toch n btje gissen. De TEST kan ons alleen verlossen.....:p Moet nog iets van 10 dagen wachten.....;)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi ikke OF 4 OF 8.... ligt eraan wanneer nou mijn ei geweest is;)
    zere boops heb ik niet, maar heb ik eink ook NOOIT!;):)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pfff ik heb me een krampen onderin.. voel al en toe gewoon plopjes. Denk dat ik ongi ga worden hoor :(

Deel Deze Pagina