Even zaten we op een roze wolk.. Maar na 4 andere testen, allemaal negatief... Zal t een indrogen zijn??
Ik had deze sowieso niet als positief gezien. Hij is te geel en het streepje is niet recht dus is een ophoping van. Wel jammer dat je zelf wel het idee had dat dit een positieve test was! Je wordt dan toch heel hard van je roze wolk geslingerd!
Gele komt door de camera/tel... Int echt is deze veel duidelijker en veeeeel minder geel... Streep is ook roze Heb 2 kindjes (1engel) en vergeleken met m'n andere testen waren deze vrijwel het zelfde.. Zo'n indroger zou verboden moeten worden!
Heb hem weggegooid... Was er veel te veel mee bezig.. Maar t streepje begon ook alweer weg te gaan (na 2 dagen) ...
Oke dat kan dat het komt door de foto. Kwaliteit wordt inderdaad een stuk minder na uploaden. Maar daardoor gaat het streepje niet scheef staan. Wel jammer zeg! Hopelijk heb je snel positief nieuws!
Hoop het ook! Maar probeer me er niet teveel op te focussen... Iemand hier ook bekend met zwanger na buikwandcorrectie??
Als je inzoomt, zie je erg goed dat het streepje scheef loopt. Ongeldig dus. In combinatie met je negatieve testen denk ik helaas dat je nog niet zwanger bent . Ik hoop en duim dat je gauw een positieve test in handen hebt!