2 mogelijkheden ei...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by MamCWD, Dec 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamCWD

MamCWD Lid

Dec 2, 2011
    33
    0
    0
  2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    je linkje doet het niet... kan je hem als plaatje mssn uploaden?

3. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik zie mijn eigen kaartje als ik op je linkje klik!

4. MamCWD

MamCWD Lid

Dec 2, 2011
    33
    0
    0
  5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik zie de 2e mogelijkheid eerlijk gezegd niet zo. Ik denk alleen wat ff ook vermoed.

6. MamCWD

MamCWD Lid

Dec 2, 2011
    33
    0
    0
    Dag 13 niet ?

Als ff gelijk heeft heb ik weer een lf van 10 dgn

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Van dag 13 naar 14 stijgt hij mooi inderdaad. Maar de dagen ervoor en erna verschillen te weinig.

8. MamCWD

MamCWD Lid

Dec 2, 2011
    33
    0
    0
    Ok...dan hoop ik dat alles goed is gegaan en dat er genoeg tijd is voor de innesteling

9. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    en kunnen jullie ook eens zeggen wanneer volgens jullie mijn eisprong was ? zie kaartje

FF zegt 15/12, maar ander progje zegt 21/12

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Cheriseken: ik vind dit een heel moeilijk kaartje, maar ik zou gokken op de 15e. Vooral omdat je een paar dagen daarna C-tjes hebt ingevuld en dat is geen vruchtbare afscheiding. Dat je creamy krijgt na je ei kan heel goed. Ik zou het wel gek vinden als je dat 3 dagen voor je ei had.... maar goed.... weet het niet zeker.... Heb eerder vanavond al een meer algemene topic gemaakt over hoe je die rottige tempkaartjes nou moet lezen, want ik kom er ook niet meer altijd uit....

11. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind vooral dat mijn temp niet veel omhoog gegaan is na mijn ei, vorige cyclus steeg die tot 36,8 maar nu...

en ja die afscheiding, of die nu echt creamy was weet ik eigenlijk nie echt 100 % zeker, weet niet goed hoe ik dat moest interpreteren, wat ik wel nog weet is dat het enorm rekbaar was, en precies nogal dik. Had eigenlijk nog nooit zoiets gezien.

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ow.... als je afscheiding enorm rekbaar is, is het niet creamy, maar Eggwhite. Dat verandert de zaak! Dat is juist de meest vruchtbare afscheiding! Dan denk ik dat je ei toch op de 21e kan zijn geweest....
    Wat gebeurt er als je de C-tjes in FF verandert in E-tjes?

Even algemeen;
    Creamy afscheiding is wittig/doorzichtig, crème-achtig/lotion achtig.... Sticky is plakkerig, watery is gewoon waterig (en vruchtbaar) en eggwhite is dat spul dat elastisch is en waar je draden van kunt trekken. Het is een beetje troebel, soms helder.... als rauw eiwit, zeg maar. :)

13. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik weet dat als je draden kan trekken dat dit de vruchtbare periode is, maar ik kan wel af en toe zo draden trekken.... :s
    alleen die data's waren echt extreem, nog nooit gezien

heb in FF eens veranderd naar eggwhite maar hij heeft de ES nog altijd op 15de, maar als ik niets invul dan is de ES wel 21ste...

manman wou altijd testen op vrijdag, maarja als ES pas 21ste was, is dat mss nog net te vroeg... pfff geduld is zo op.

14. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Het kan ook goed dat je vaker vruchtbare afscheiding hebt hoor... Dat kun je in de grafiekjes die je in de gallery bij FF vindt ook zien. Hoe dat kan weet ik niet....
    Als deze draden extreem waren, dan zal dit echt heel goed zijn geweest, denk ik :D :D :D

Ik vind jouw kaartje echt super moeilijk. Heb net weer zitten kijken.... De 15e zou goed kunnen, je temp stijgt wel, maar ja, het eerste stuk is ook vrij grillig. Maar stel, je ei zou de 15e zijn geweest, dan zou je een temp-dip hebben gehad op dag 5 dpo. Dat zie je veel vaker (en kan een innestelingsdip zijn). Je zou dan nu op 14dpo zitten ....

Misschien gewoon testen? En bij een negatieve test in het achterhoofd houden dat dat nog niets hoeft te zeggen omdat je niet helemaal zeker bent over je eisprong? :(

15. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja op 15de heb ik mijn bloed laten trekken en echo gekregen bij de gyn.
    Uit bloedwaarden bleek dat mijn waarden aan het pieken waren, maar ze zei wel om nog een weekje te presteren.
    Enerzijds waren mijn waarden aan het pieken, anderszijds was het eitje nog maar 16mm...

16. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb mij voorgenomen om pas zondag een test te doen nu.
    maar als het maar 21ste was, schat ik mijn kansen al veel lager in, want enkel maar dag ervoor gepresteerd... we gingen er zo van uit dat die ES de 15de was... en ja 1x kan ook genoeg geweest zijn hé, dus laat ons hopen

17. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    De LH-waarden waren de 15e aan het pieken? Dan is het wel gek dat je ei de 15e ook al zou komen, want je krijgt eerst een piek en dan pas een ei, zo'n twee dagen later, soms drie dagen later. Maar ja, dan kom je ook nog lang niet aan de 21. :( :( :( Verwarrend hoor.... :(

18. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Als 't een troost is.... toen ik zwanger was van mijn vlindertje was het ook van 1x.... Een keer in een hele maand zelfs.... :) Kan prima! En mijn zusje is zwanger geworden na zelfinseminatie, ook van 1x, op de dag voor haar eisprong. :)

19. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de gyn zei da toch...
    en tis te hopen dat die ene keer dan genoeg was hé :) maar nu moet ik nog langer wachten, pff :) geduld is nie echt voor mij zenne

Share This Page