Vorige week buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu blijk ik chlamydia te hebben..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamariekje, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Hoi meiden,

Vorige week om deze tijd lag ik bij te komen van een spoedoperatie, ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en mijn linker eileider moest eruit. Wist toen die dag nog maar net dat ik voor het eerst zwanger was, maar ik was al drie weken aan het bloeden dus dat ging niet goed (ik dacht dat ik ongi was...).

En vandaag belde de huisarts om te zeggen dat ik chlamydia heb! Mijn vriend en ik zijn al 3,5 jaar bij elkaar dus moet het van daarvoor zijn. En dan zal ik wel de schuldige zijn... Dit was dus waarschijnlijk de oorzaak van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Lekker is dat. Ik hoop nu niet dat mijn andere eileider ook is 'aangestast' en dat ik dalijk onvruchtbaar ben.. We zijn net begonnen.

2 juni moet ik naar de gyneacoloog en dan zal ik wel meer antwoorden op mijn vragen krijgen. Maar misschien is er iemand die ditook heeft meegemaakt?

Groetjes,
    Marieke

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo Marieke,

allereerst heel veel sterkte!
    Zelf heb ik in april 2007 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
    Op deze site http://www.freya.nl/ staat heel veel info over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ook is er een mailingslijst speciaal voor vrouwen die te maken hebben gehad met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Er zit een vrouw tussen ide ook chlamydia heeft gehad en daardoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gekregen.

3. Mariekje hoe ging het vandaag?

4. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Ging goed, geen slecht nieuws in ieder geval. Hij zag geen aanleiding om aan te nemen dat de andere eileider ook beschadigd was. Dus we gaan het gewoon weer proberen! Vanochtend ook bloed geprikt om andere soa's uit te sluiten (nu we toch bezig zijn...). Als het goed is is de chlamydia nu weg. Ik ben benieuwd...

Maar ik zie dat jij ook een hele geschiedenis al hebt. Binnenkort 2e ICSI? (nu weet ik nog niet helemaal wat dat allemaal is...)

Groetjes,
    Marieke

Deel Deze Pagina