Hallo dames Willen jullie eens kijken naar mijn testje van vanmorgen? Waar de teststreep hoort te zitten, zit een roze vlek.. De foto´s zijn van 5 minuten na het testen. Nu, een half uur later zit de vlek wat meer naar het midden maar nog steeds duidelijk aanwezig. Wat kan dit zijn? Een slechte test, echt niet zwanger of misschien toch wel?
Ik denk een uitloper... als je er nog wat water op druppelt, zou ie schoner moeten spoelen. Ik zie in ieder geval geen streepje op de plek waar die moet zitten.
Misschien 4 druppels water door de test laten lopen en hem wassen. Misschien dat de vlek dan doorloopt, lijkt nu niet goed doorgelopen zijn. Dan is het duidelijker of daar een streepje of niet zit.
hoi meis, er zijn de laatste tijd veel problemen met de 2v5's, schijnt dat ze nu uit de rekken zijn. Ik zou morgenvroeg opnieuw testen, misschien met een ander merk, want nu weet je eigenlijk niks ... :/
Heb de test even onder de kraan gehouden, en hij ligt nu te drogen. Het vlekje lijkt inderdaad minder te worden
Deze had ik trouwens nog liggen van de vorige ronde, dus weet niet of de testen toen al slecht waren? Eens kijken of ik vanmiddag ergens een cb kan scoren, en anders wacht ik mijn nod woensdag denk ik af
Hier is de nieuwe foto Het vlekje is inderdaad verder doorgelopen, maar er komt geen streepje te voorschijn
Bedankt meiden, ook voor het meeturen Ik vind het ook heel erg jammer, dit was de 1e ronde clomid en daardoor hadden we heel veel hoop dat het zou lukken. Maar zolang ik nog niet ongesteld ben blijf ik toch nog hopen hoor! Misschien kan ik over een paar dagen toch nog een mooie test laten zien
Geen bloed is goed... dus hoop snel op een positieve test voor jou! Op hoeveel dagen na je ovulatie zit je nu?
Inderdaad, geen bloed geeft moed! k zit nu op 10dpo, daarom wilde ik vandaag al testen. En omdat mijn vriend vandaag jarig is De vorige keer werd ik 10dpo ongesteld, dus als er vandaag niks gebeurd is voor mij toch wel een goed teken. Dan is in elk geval mijn luthale fase iets langer