Hallo meiden, Op dit moment zit ik er even helemaal doorheen. Vorige week heb ik een aantal posi-testen in handen gehad. De lijntjes waren geen knallers, maar volgens mij ha is een streep een streep en mocht ik de vk bellen voor een intake. Dat heb ik ook gedaan en de eerste afspraak is gepland. Vant weekend dacht ik nog eens te testen om te kijken of de lijntjes nu donkerder worden. Helaas twee omo-witte testen!!! De kwaaltjes heb ik nog steeds en ik word met de dag emotioneler en mijn buik begint al aardig op te zetten. Ik weet nu even niet meer wat ik hiermee moet. Wie-o-wie heeft dit ook gehad?
wat een vervelende situatie NW83! Helaas zijn mijn ervaringen met een witte test niet zo goed.. wijst over het algemeen erop dat het hcg je lichaam heeft verlaten, of in zo'n lage concentratie nog in je lichaam is dat het het einde van deze zwangerschap zou kunnen betekenen. Het kan zijn dat je lichaam het nog niet doorheeft en vandaar dat je je gewoon nog zwanger voelt. Je bloedt niet neem ik aan? Vorige week heb ik (op kleinere schaal) hetzelfde gehad: eerst positieve testen, maar na paar dagen was het weer wit en 2 dagen erna ongesteld geworden....een vmk dus. ik duim voor je, maar wil ook eerlijk je vraag beantwoorden.. succes meis, het is niet makkelijk.
ik had een keer op clearbleu zwanger staan 2 dagen later niet meer.. heb toen een vmk gehad met 4 weken en 4 dagen. ben ook bang dat deze zwangerschap over is voor je... heb je verder nergens last van? geen bloedverlies? krampen? misschien kun je de vk bellen en vragen of ze vast willen kijken met een echo of er uberhaupt wel iets zit?
Ik ben ook bang dat het niet goed is...met deze termijn moet je wel een donkerder test hebben als je vorige week een positieve test had.
Bedankt voor jullie reacties! Tot nu toe geen bloed te verkennen en ik heb nog steeds dezelfde kwaaltjes als vorige week. Morgen bel ik de vk even op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Beste NW, In het begin van een zwangerschap kan de HcG flink schommelen, maar ik zie in je onderschrift dat je inmiddels al 5 weken zwanger bent. Begrijpelijk dat je je zoveel zorgen maakt. Ik heb niet in jouw situatie gezeten en vind het daardoor heel moeilijk om er iets over te kunnen zeggen. Ik deel de mening dat je het beste je vk kunt bellen om aan hem/haar raad te vragen. (Mijn ervaring met mk is dat de vk hier sneller en meer empathie op reageert dan een ha of ha-post.) Heel veel sterkte!