Pieken en dalen..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Carlien, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Ik ben nou de 1e maand aan het temperaturen, maar ik heb niet echt een constante temperatuur. Het is 1 en al pieken en dalen, vooral als ik mijn temperatuurkaart vergelijk met anderen.
    Nou geeft FF aan dat ik op dag 25 een eisprong heb gehad, tenminste als ik het cervixslijm er ook bij in vul. Anders op dag 28 als ik cervixslijm niet invul.

Met andere woorden ik snap niks van dat temperaturen. Ik meet elke morgen om 7 uur rectaal. Dus daar kan het niet aan liggen.

Moet ik nou dan maar uitgaan van dag 25? Iemand die me kan helpen? Zijn er meer mensen met alleen maar pieken en dalen? Want daardoor kan ik het niet echt goed zien.. :(

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Je kaartje ziet er echt zo slecht nog niet uit hoor. Ga maar eens kijken bij de chart gallery op de FF site, er zijn echt heel veel meiden die net zulke pieken en dalen hebben. Ik zou denken dat het kruis nu goed staat (dag 26), hoewel dag 28 ook zou kunnen. Dus ik zou als het straks op testen aankomt (hopelijk!) voor de zekerheid toch maar even uitgaan van dag 28, zodat je niet te vroeg test. Ik hoop dat het raak is meis!

Share This Page