hoi, even een vraagje... ik ben er al weer even uit hoe het allemaal ook alweer zit. maar kan je nog zwanger worden op de dag van de temp verhoging? of is je eitje dan alweer afgestorven? bedankt!
Volgens mij zijn de kansen dan minimaal. Niet onmogelijk, maar de dag voor de dip (je ei) is het beste.
oké, bedankt voor je reactie! Ik was nieuwsgierig, omdat ik me met vlagen zo misselijk voel en een uur later weer zo'n zin in zoetigheid heb. De tijd zal het dus moeten uitwijzen.... ik ben benieuwd!
nou, vandaag moet ik ongesteld worden.... normaal een dag van te voren al hoofdpijn, nu voel ik me nog prima! ook geen krampen te voelen. wel roze slijm vanochtend.... ik ben benieuwd! temp is nog hoog.
ik heb geen testjes in huis. Ik was van plan morgen een testje te kopen als ik dan nog niet ongsteld ben, zodat ik hem zondagochtend kan afnemen. Ik wacht dus nog even rustig af! Ben wel benieuwd!
Haha, knap hoor dat je rustig kan afwachten. Ik had al helemaal in de stress gezeten als ik jou was! Zolang je temp hoog blijft is de kans op zwangerschap aanwezig!
Ik loop heel de dag al naar de wc..... elke keer checken of ik al wat zie.... Maar nog steeds schoon. lijkt wel een beetje eggwhite met afvegen? Is dat een goed teken? Ook rommelen mijn darmen enorm! Daarom ben ik ook bang om toch nog ongesteld te worden, maar geen buikpijn gevoel wat ik normaal heb op mijn NOD. Ben benieuwd!!!!! Ik kan niet wachten!!!!! Morgen eerst naar de kruidvat!!!!!!