Hey meiden! Even mijn verhaaltje vertellen. Uitgaande van mijn laatste cyclus van 32 dagen had ik 6 oktober ongesteld moeten worden. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Afgelopen dinsdagochtend een test gedaan. Op de test verscheen geen roze streep, maar een witte (witter dan de teststrip). Woensdagochtend heb ik dezelfde test nog eens bekeken en zag een heel licht roze streepje. Ik weet dat dat totaal niet betrouwbaar is, toch begon ik enorm te twijfelen. Vooral omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Vanochtend toch maar weer een test gedaan en nu verscheen er meteen een licht roze streep. Ik word gek van die testen. Waarom krijg je niet gewoon een knalstreep als je wel zwanger bent en gewoon geen streep als je niet zwanger bent??? Dat geeft veel meer duidelijkheid. Nu weet ik eigelijk nog niks. Ook al zeggen ze 'een streep is een streep' ik ben pas blij als ik een duidelijke streep zie. De testen die ik heb gedaan zijn van Sensitest. Ik denk dat ik nu toch maar een CB test ga kopen. Bij Job had ik ook eerst een test van Sensitest gedaan en er verscheen een vaag streepje. De volgende dag een test van CB gedaan en die was echt veel duidelijker! Zucht, wat is het soms toch zwaar om een vrouw te zijn! Liefs
Kan je anders geen bloed laten prikken bij de ha? Misschien heb je dan meteen wat meer duidelijkheid?
Een roze (of blauwe afh. van de test) streep is een streep, als hij even breed is als de controlestreep. Ik denk dat je zwanger bent, op basis van die tweede test waar je meteen een roze streep zag komen. Dat is wat je moet zien - is mijn ervaring Ik heb ze in beide gevallen altijd meteen zien verschijnen, en duidelijk roze.
Ik dacht dat de kruivat 2 voor 5 euro ook behoorlijk gevoelig waren.. Maar een streepje is raak inderdaad, aangezien er dan echt HCG in je urine zit.. Het streepje zou de komende dagen ook wel donkerder moeten worden.
ik had gisteren een lichtroze streep met kv 2 voor 5, kwam meteen binnen 5 min en was even breed als controlestreep En vandaag ongi. Dus ik weet niet of een streep een streep is
Dat kan wel, een groot deel van zeer prille zwangerschappen eindigt met een gewone menstruatie? Als je voor NOD test is het sowieso minder betrouwbaar. Een streep is gewoon een streep, maar de kans dat het alsnog misgaat is voor NOD een stuk groter. Maar goed, na NOD verwacht je natuurlijk niet een streep en dan geen streep... Tenzij je misschien een heel laat ei had, en je NOD dus later was dan gedacht... Ik heb zelf gewoon alleen duidelijk negatieve en duidelijk positieve testen gehad, met verschillende merken. Ik lees hier veel anders, maar heb die ervaring zelf dus niet
Ik heb toch echt een paar keer valse testen gehad van kv 2v5, dit waren dan ook echt hele lichte strepen. Bij mij is dus niet zomaar iedere streep een streep.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb net CBtesten besteld. Ze liggen morgen op de deurmat. Zaterdagochtend ga ik testen. Is het dan nog niet duidelijk dan ga ik volgende week idd bloed prikken. Ik zie dat een aantal van jullie net zwanger zijn. Gefeliciteerd! Liefs
Ik heb 2 knaltesten gehad met de kruidvat 2 voor 5 euro gehad. Hardstikke vals positief.... Dus ik vertrouw ze ook niet helemaal meer.
Ik heb die foto ook gezien, en hoe duidelijk die dunne streep ook is, het lijkt mij een pennestreep. Maar goed, mijn reacties op dat topic zijn tot nu toe straal genegeerd Ik ben benieuwd of de TS al opnieuw getest heeft?! Vertel!
Haha, lief dat jullie zo meeleven. Ik had 2 testen besteld, en die hadden gisteren geleverd moeten worden. Helaas. En vandaag zaten ze ook al niet bij de post. Net even bij de drogist 2 testen gekocht. Nu alleen wachten tot ik kan plassen. Ik laat jullie het zo snel mogelijk weten! Liefs
Sorry, om de één of andere reden lukt het op het moment niet om foto's op de laptop te plaatsen. Maar de test is echt overduidelijk. De uitslag is + of - en het is een echte + Liefs