Hallo Dames, we zijn nu al een tijdje bezig om zwanger te raken van de tweede, nu lukt het niet echt omdat ik een onregelmatige cyclus heb!! Me laatste cyclus was 34 dagen daarvoor was die 29 dus het ligt vrij ver uitelkaar. Nu zijn we begonnen sinds vandaag met de ovulatietesten van de action, nu zien we een heel licht streepje ( weet niet of het te zien is op foto's ) Wat denken jullie?
Negatief.. De streep moet even donker of donkerder zijn dan de 1e streep... Gewoon dagelijks doortesten dus Daarnaast een cyclus tussen de 29 en 34 dagen is niet onregelmatig hoor....
De teststreep moet inderdaad even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Zo aan jou testen te zien duurt het dus nog wel even voordat ie positief is. Rustig doortesten dus
Ik heb de action ovulatietesten ook gebruikt en deze is te licht. Nog even door zoeken! Het hoeft echter niet zo te zijn dat de test streep net zo donker of donkerder moet zijn dan de controle streep. De mijne was donker, maar niet even donker of donkerder en toch was het mijn eisprong! Kijk maar naar mijn banner!