Ervaring met CB DIGITAL?! Ben ik Zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dochter2009, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai meiden, ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan, waar een lijntje extra te zien was... net een CB Digital gedaan die zegt NIET zwanger, maar kijk eens naar mijn fotos... ik zie toch heeeeel duidelijk 2 strepen. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Je mag bij de CB digitaal niet naar de strepen kijken zeggen ze.
    CB digitaal is wel een test die meestal pas op of na je NOD positief.

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hmm oke... wat gek zeg eigenlijk. streep is een streep denk ik dan hihi

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

cb digitaal geeft altijd 2 strepen:) daarom mag je dr ook niet naar kijken...

5. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    maar waarom dan? dat snap ik niet helemaal...

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    kruidvat is wel gevoeliger als cb. Dus over 2 dagen nog eens testen... wie weet is deze dan ook positief en worden de kruidvat testen ook duidelijker?
    Helaas ff afwachten dus...

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @#dina.. staat ook bij cb digitaal in de bijsluiter dat je niet naar de strepen mag kijken.. die staan er idd altijd..

die kruidvat is positief meid... en over 2 dgn zullen daar de strepen veel duidleijker zijn.. wedden?

ik heb nog nooit een tweede streep gehad bij kv voor 5 euro als ik niet zwanger was.. zelfs 5 dgn na de mk had ik geen tweede streep meer.. zelfs nooit een indrooglijntje of schaduwlijntje te zien.. deze is echt wel positief.. ik zou een moord doen voor zo'n test..

Dat de digi nog niet zwanger zegt is logisch.. die heeft veel meer hcg nodig.. doe je die op je NOD nog een keer.. dan staat er zeker zwanger..ik ben overtuigd, maar ik zweer dan ook bij die goedkope kv testen.. helaas bij ons niet meer te krijgen dus ik meot t doen met vage cb + testen.. check mijn album maar.. morgen is mijn nod trouwens achteraf gezien dus mijn banner klopt niet...

ik zie een lijntje, maar goed.. op de foto valt ie bijna weg dus ik ben niet overtuigd....

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou Dina, bij mij gaf kruidvat 3 dagen voor nod positief aan en cb zei niet zwanger. Op nod zei cb pas zwanger en ik had die keer daarvoor ook twee streepjes.
    Kruidvat is echt super gevoelig, dus vandaar dat die eerder positief is.
    Maar streep op je KV test is streep, dus gefeliciteerd!

9. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    kruidvat 2x vaag streepje, cb ZWANGER, cb twee dagen later NIET ZWANGER....
    Zondag nog maar eens proberen

Deel Deze Pagina