ik zit met een heel groot dilemma!!en ik weet het nu ook echt helemaal niet meer,weet alleen dat ik er wel zo flauw van ben nu!! ik ben nu al 2 weken aan het testten en heb 3 posi testten,wel licht maar toch!zelfs toen ik vorige week positief teste met cb+ begon ik het te geloven dat ik zwanger was. echter waren er nog bestelde testen onder weg en die kreeg ik vanmmorgen. dit was de testjezelf.nu test en een cb digitaal,zonder indicator. en allebei dik negatief!! op de testjezelf.nu was zelfs geen licht streepje of iets te zien! en de digitale gaf dik 'niet zwanger'aan. toen ik het staafje uit de houder haalde stonden er weer wel 2 streepjes wat is het nou want ik vind dit dus echt niet leuk meer. ik heb zoveel klachtten,ben hartstikke moe en kan savonds amper in slaap komen en mijn borstten staan volgens mij op springen!! raar geborrel in mijn buik.. wat is het nou want ik weet het gewoon ect niet meer. zelfs de huisarts kan het me niet vertellen..zijn test leek eerst negatief en was ietsje later toch duidelijk positief..maar dat was vorige week dinsdag..
HOI jesje, Wat vervelend, geen wonder dat je er even door heen zit. Het is aller eerst erg belangrijk om de test binnen de aangegeven tijd af te lezen. Dus echt stopwatch er langs! Ik zou nogmaals bij je huisarts laten testen en anders een bloedtest laten doen. Je bent er nu wel aan toe om zeker te weten of het nu wel of niet is! Imke
ik heb vanmorgen weer 2 testen gedaan en allbei negatief.. dus ga er maar vanuit dat de andere 3 testen vals positief waren.. anders hadden de lijnen nu al veel duidelijker moeten zijn.