Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke jee 12 weken alweer!! gefeliciteerd!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Dankje wel, gaat snel hoor vind ik! Voor je het weet is er een week om.
    Vanmiddag met manlief even de stad ingeweest. Heb een nieuw horloge gekregen alvast voor mn verjaardag. Zaterdag word ik alweer een jaar ouder! En had bij de zeeman een heel leuk pakje zien hangen voor 8euro, maar helaas overal de kleine maat uitverkocht:x.

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke leuk cadeau! hoe oud wordt je zaterdag? balen van het pakje...je kan toch ook 62 nemen? of was die er ook niet meer? je zal nog wel meer leuke pakjes tegen komen! je moet wel oppassen dat je niet straks allemaal zomerpakjes koopt...dat is in september alweer te koud denk ik...ik had dat toen met noa was in de winter zwanger paar pakjes gekocht die dus eigenlijk winterpakjes waren hahahahah

wij hebben zaterdag geslachtsecho! ben echt zoooo benieuwd!!
    zaterdag komen vrienden van ons op visite maar die blijven ook met hun 2 dochters van 2,5 en 1,5 eten...iemand tips wat ik kan maken? ik zat ook te denken om patat te gaan halen maar dat is misschien ook zo stom en misschien mogen hun kinderen dat wel niet...dus alle tips zijn welkom...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

@Linda, wat spannend de geslachtsecho, ga je het ons ook vertellen of blijft het een geheimpje?
    En wat betreft het eten heb ik niet zo veel ervaring met kleine kindjes....maar aardappelpuree vinden ze vaak wel lekker toch?
    Succes met bedenken, moeilijk!

@hier, mijn vrije weken en verlof zijn ingegaan en ik vind het heerlijk! Wel onwerkelijk dat ik nu 8 maanden lang niet hoef te werken! Het slapen gaat steeds slechter, als ik wakker wordt omdat ik moet plassen ben ik klaar wakker en kan ik daarna niet weer in slaap komen en begin ik te piekeren over de bevalling etc.....vind het niet erg dat ik weinig slaap krijg maar dat piekeren vind ik wel vervelend want ik wil geen stress....
    Zien wel hoe t verder gaat.....

Nou meiden fijne dag vandaag en tot horens!

xxx

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Alleen maat 68 was er nog en dat vind ik alweer wat groot. Wil niet heel veel kledig kopen, koop liever als het er is wat gerichter;)
    Voor ons is het wat lastig, want als het eerder zou komen (ben zel 3 weken te vroeg) dan is het augustus dus kan het nog best warm zijn, komt het later, dan is het oktober en dus alweer kouder...
    Nou goed, koop wat verschillende dingen en anders stuur ik wel iemand naar een winkel om wat te halen, hihi.

Ik word zaterdag 26...aan de verkeerde kant...ga al op naar de 30! Aijj wat hoort dat oud. De hele dag visite, vanaf 10uur en het zal wel laat worden...het loopt vaaks de hele dag door.

Tsja en wat je kan eten...? Misschien voor de kids poffertjes? En voor jullie iets anders? Of een lekkere stampot. Je kan ook vragen wat die kids niet of juist wel lusten?

raspberry Ow lekker verlof! Tsjee wat gaat het allemaal snel, maar lekker genieten en proberen te rusten!
    Vervelend dat je 's nachts ligt na te denken. Ik moet er s nachts ook steeds af en lig dan zo een uur wakker...irritand is dat.
    En je hebt al zoveel bevalling mee gemaakt denk ik, en nu ben je zelf aan de andere kant, dat lijkt mij wel eens lastig.
    Zou ik me straks ook met dingen gaan bemoeien, daar denk ik wel eens overna...wil het niet doen, maarja!
    Succes met alles!

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Linda spannend hoor succes zaterdag!!! :D

ik heb de geslachtsbepaling dinsdag volgende week :) zenuwen die oplopen hihihi.....

TIP: Aardappels met groente met kip,vlees etc???? makkelijk en toch gezond!

@ Rasp... geniet van je verlof! heerlijk joh! dat klaarwakker worden heb ik heel erg last van nu al echt vermoeiend he!
    Hoezo 8 maanden niet werken heb je zolang verlof???

Famke hoe is het verder met jou? Famke vier je verjardag groot?
    ik word ook deze maand 25 grappig dan ben je ook een ram?

Liefs

7. raspberry

Hoi!

Ik hoef 8 maanden niet te werken omdat ik mn zwangerschapsverlof en bevallingsverlof heb en daarna 3 weken vakantie en daarna nog 2 maanden onbetaald verlof. Per 1 november ga ik weer werken. Zodoende kan ik als het allemaal gaat lukken een langere tijd borstvoeding geven en gewoon lekker thuis zijn om zelf voor de kleine te zorgen. Ik moet in mn werk als kraamverzorgster dus 8 dagen achter elkaar werken en ik zie het nu al niet zitten om een kleintje van 10 weekjes oud al achter te moeten laten dan... Dus zodoende doen we onzelf en de kleine een plezier!

Goh meiden zo leuk om te zien hoe jullie in jullie zwangerschap zitten. Het zijn spannende tijden! Ik kan me haast al niet meer voorstellen hoe het zwanger zijn voelde in het begin, ik ben nu meer bezig met de bevalling en de tijd daarna. In het begin was ik de weken aan het optellen en nu ben ik ze aan het aftellen!

Nou ik ga lekker op de bank hangen en film kijken, tot later!!

xxx

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan Met mij gaat verder goed. Moe en af en toe misselijk. Ben er nu wel achter gekomen dat ik 's avonds(20.30u zeg maar) iets moet eten anders geef ik de volgende dag geheid over...:xEnne dat wakker zijn heb ik s nachts ook..bleeh!
    Verjaardag word zoals anders gevierd en tsja er komen nogal wat mensen(25) en kinderen(7). Heb 3 taarten nodig. Ik wilde monchou maken, dat mogen we toch wel hebben?? Enne ik ben een vis!

Spannend zeg geslachtsbepaling! Hebben jullie zelf ee gevoel?
    Wij doen het niet, dus nog poosje wachten voor ons.

raspberry Tsja niet niks om zo'n klein ukkie weg te brengen en al helemaal niet 8 dagen, maar ja daarna wel weer lekker vrij.
    Je zal wel flexibiele oppas moeten hebben of ga je nu op rooster werken?

9. raspberry

@Famke, ik werk altijd al volgens rooster. We hebben 3 maandelijkse roosters dus ik weet altijd goed waar ik aan toe ben en bovendien zit er ook wel een bepaald ritme in de verschillende contracten. Ik werkte nu steeds 8 en daarna was ik 6 dagen vrij. Soms liep dit iets anders door feestdagen maar verder dus behoorlijk vastigheid. Ik weet nog niet wat ik straks ga doen qua uren/contract maar sowieso ga ik minder werken.

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Das wel lekker dat je op rooster werkt, en straks helemaal!
    Logisch dat je straks minder wilt gaan werken! Dan is het inderdaad afwachten hoe het dan gaat verlopen.
    Ik werkte niet op rooster, errug lastig, kon nooit iets plannen. Mn hele leven stond in het teken van het werk. Kon niets afspreken 'want misschien moet ik wel werken'. Dat vond ik zo'n nadeel er aan.
    Zo'n rooster is dan echt een uitkomst;)

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden,

even een up-date van mij.

Ik voel mij goed ben alleen heel erg moe nog steeds. heb inmiddels de pispotten van moeders voor moeders binnen. gister had ik niet zo`n lekkere dag beetje veel gewerkt en dan ook nog een emo dag en mijn borsten :$:( mega zeer

Ik ben even een tijdje niet geweest want wij verblijven even een week bij mijn moeder haar vriend heeft haar in de steek gelaten terwijl ze net weer een negatief bericht heeft gekregen van het ziekenhuis betreft haar ziekte. dus voor steun verblijven wij even hier.

zo genoeg over mij.

@rapsberry.. lekker verlof geniet ervan.

@linda en Sjan.. spannend zeg geslachtsbepaling..

@famke alvast gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook met je 12 weken alweer wauw wat gaat dat snel.

FF vraagje met hoeveel weken kregen jullie de 1ste echo?

Fijne dag

liefs en een knuf Roos

12. raspberry

Hoi Roos, sterkte met alle toestanden en denk ook goed om jezelf he!
    Ik had de eerste echo met ongeveer 11 weken. Ik kreeg toen van mn verloskundige te horen dat het gebruikelijk is om rond de 12 weken te doen tenzij het noodzaak is om het eerder te doen. Maar volgens mij is dat overal weer anders wat ik zoal om me heen hoor en lees.

x

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Dat is niet niks, heel veel sterkte en pas goed opjezelf. Probeer het even rustig aan te doen en er te zijn voor je moeder.

Ik heb een echo gehad met 8 en 10 weken, wel inwendig.

En bedankt voor je felicitatie's! Ja de tijd gaat echt snel.

Sterkte voor de komende tijd!

Liefs Famke

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Famke alvast veel plezier zo te lezen is het druk bij jou op je verjaardag.....jammie 3 taarten hahahahahah.....

@ Rasp.... das lekker geregeld die 8 maanden heerlijk zeg kon ik het ook maar ......ik neem 6 voor de bevalling en 10 na de bevalling.....dat vliegt zo denk ik maar ik ga 3 dagen werken na de bevalling als ze akkoord gaan natuurlijk!

@ Roos ik kreeg me eerste echo met 6 + 6 dagen..... wanneer krijg jij hem? ( ik kreeg hem zo vroeg omdat we medisch waren ik heb een kijkoperatie gehad vandaar )

@ all ik heb een voorgevoel voor een jongen dus ben erg benieuwd.....

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @Famke, waarom heb jij zo vlak achter elkaar een echo gehad en waarom inwendig als ik vragen mag?

ik heb mijn echo 6 april en dan ben ik 10 weken dat is wel normaal maar ik had het idee dat jullie veel eerder waren.

X Roos

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    meiden ik ging even mijn chinese horoscoop lezen en zie wat hier onder staat..
    Getrouwde Draken, vrij onverwacht, er komt gezinsuitbreiding. Het wordt een wolk van een kind. Hij is net zo begaafd als zijn ouders, ja, ja... het wordt een 'hij'.
    nou lijkt mij duidelijk he :D hihihihihihihihi

fijne avond allemaal.

x roos

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jij wist toch wat het werd raspberry? een jongetje dus?

@roos ik had ook met 10 weken de echo...ook inwendig...dan kunnen ze het kindje beter en duidelijker zien omdat het nog zo ieniemienie is...sterkte met je moeder, wat voor ziekte heeft ze eigenlijk?

hie hebben ze vandaag gelukkig de pispotten opgehaald en ben ik ervan af! ben wel blij dak t gedaan heb maar ben ook wel blij dat t niet meer hoeft!

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    bij mijn moeder is in 2006 schildklier kanker geconstateerd dat was/is redelijk onder controle maar nou is er van de week een knobbel in haar nek gevonden en zit ze nu weer in malle molen en onderzoeken. morgen weten we meer

spannend dus

x roos

19. raspberry

@Linda, ik weet het geslacht van ons kindje niet hoor....wij wilden het niet weten.

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Omdat ik bij 8 weken al een echo had, ze wilden liever in week 9 maar toen was er echt geen gaatje meer voor beide.
    Omdat ze niet door mijn buikvet heen kon komen moest het inwendig. Ze wilde voor de zekerheid met 10 weken weer een echo om wat meer te kunnen zien, toen weer via de buik gedaan, maar inwendig kon ze wat meer en beter zien, dus vandaar...
    Wat naar allemaal zeg met en voor je moeder. Sterkte meid, hopelijk komt het allemaal goed.

sjan Tsja redelijk druk, en aangezien onze kamer 24 m2 is, dus niet heel groot zit het zomaar vol en dan ook nog kids er bij...
    Heb net aan appel-kruimel-taart gehaald bij de hema, zo een monchou taart maken en morgen oranjekoek bij de bakker weg.
    De AH hier verderop heb ik net ook leeg gehaald, hihi. Morgenmiddag 6 eters, dan gaan we boerenkool eten, en 's avonds 4 kids en 12 volwassenen te eten, dus maar broodjes en vleeswaren gehaald!

Mn man heeft net de kamer verbouwd, banken omgezet, haha.
    Hij is nu weg naar een bedrijf waar hij aan het werk kan. Belde er woensdag ochtend heen, s middags op gesprek en nu er weer heen om over het loon te praten...als ze het eens worden kan hij daar aan de slag. Maar er loopt nog ergens een sollicitatie waar die ook erg zin in heeft....dus tsja das afwachten.

Meiden ik duik de keuken even in! Goed weekend!

Deel Deze Pagina