Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vanavond weer X-Factor! Heb er weer zin in! Heb mezelf lekker getrakteerd op een bak belgische chocoladeijs van Australian en die ga ik straks lekker verorberen op de bank.

Fijne avond allemaal!

xxx

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry mmm klinkt lekker;)

@roos jeetje dat is niet niks...wat was de uitslag vandaag??

wij hebben vandaag de geslachtsecho gehad ennn...we krijgen weer een meid!!! we zijn dr helemaal happy mee!! klopte mijn gevoel en de chinese kalender toch weer!!!

3. raspberry

@Linda, wat super leuk!! Noa een zusje, das ook wel erg leuk natuurlijk!
    Mijn gevoel klopt niet met de chinese kalender dus ben heeeel benieuwd....

x

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Linda Wat leuk zeg! Enne wat grappig dat de chineesekalender dan toch klopt of zou het toeval zijn?

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    zal wel t5oeval zijn maar bij noa klopte het ook en hoor veel verhalen van mensen waarbij het ook klopte maar ja het blijft 50/50 hea...weltrusten meiden!

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heee meiden,

hier nog geen veranderingen betreft de zwangerschap nog steeds moe veel plassen heb wel sinds een week echt onwijze zere borsten en dan met name mijn tepels.

Bij mijn moeder wat minder goed nieuws.. ze moet geopereerd worden dat wil niet zeggen dat de kanker terug is maar dat wil wel zeggen dat wat er zit niet goed is bij de punctie van woensdag hebben ze iets te weinig weefsel kunnen af nemen en de arts wilde niet dat mijn moeder weer een punctie onder zou moeten gaan het moet er gewoon uit. wat dan wel weer een voordeel is dat de arts het binnen maand achter de rug wil hebben dat wil zeggen bloedonderzoeken, operatie, onderzoek naar wat er uit gehaald en de uitslag. 6 juni is dus een belangrijke. wij de echo en mijn moeder de uitslag.

@linda leuk joh een meid!!

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Spannende tijd voor jullie zeg! Pff..Ik hoop dat het goed afloopt met en voor je moeder! Sterkte!

Ik ben net bij de tandarts geweest en heeft mn 1e gaatje ontdekt:x
    Lang leve het over geven. Heb van hem het advies gekregen om na het overgeven de mond met water goed na te spoelen en niet te gaan tandepoesten want dat veroorzaakt juist gaatjes;)

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ linda gefeliciteerd wat leuk nog een meid erbij :D!

@ Roos sterkte met je moeder dikke knuffel....

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Sookie hoe is het bij jou na je iui?

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    zie me onderschrift.. vrijdagmiddag/avond meer..
    sorry, niet echt zin om veel te tikken nu..
    denk wel aan jullie
    knuf kus

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos sterkte komende tijd!

@sookie wat ongelofelijk klote zeg!!! dikke knuffel!

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Vet klote zeg! Echt balen!! Hadje blog net ook even gelezen...sterkte meid!

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ lieve sook,

wat ontzetten balen zeg erg heel klote en oneerlijk! :(

ik hoop dat julli gauw met ivf verder kunnen en dat het gelijk raak is....

dikke knuf

14. raspberry

Dag allemaal!

@Roos, trek je het allemaal een beetje?
    De andere dames ook nog lekker aan het zwangeren?

Ik ben vanmiddag weer bij de verloskundige geweest en alles was weer prima. De baby is al ingedaald en dat verklaard de pijn onderin ook! De afgelopen dagen is de baby wel heel erg beweeglijk, is natuurlijk ook wel fijn maar heb daardoor wel erg weinig nachtrust.....maar goed, dan slapen we maar lekker uit!
    Alles gaat dus lekker en we waggelen nog maar lekker voort!

Fijne avond allemaal!

xxx

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Ik ben lekker aan het zwangeren. Jij ook lees ik wel. Je loopt al richting einde, spannend hoor! Gelukkig hebje verlof en kunje rustig aan doen;) Nog even genieten dus!
    Ik voel me verder redelijk. Heb sinds vandaag t idee dat het eten weer wat beter gaat. Ben de laatste weken een slechte eter en een prutser. Nog steeds moe, 's nachts nog wel af en toe naar de wc moeten.
    Vandaag natuurlijk genoten van het mooie weer. Genoeg gedaan, dat was te merken, want aan t einde van de dag was ik aan t stofzuigen en kreeg ik 'bandenpijn'.
    Kan nu de baarmoeder en baby voelen zeg maar, zit net onder de navel!
    Morgen nog even te shoppen met manlief, kan nu nog, want vanaf maandag is hij weer aan het werk! Het zal wennen zijn voor mij, maar ach dat zal wel weer goed komen neem ik aan.

En hoe is het met de rest?
    sookie? Hebben jullie het gesprek voor de ivf al gehad?
    Roos? Hoe verloopt en gaat het daar?

Sjan Ik zie dat jullie een jongen krijgen?

Mooi ik ga op bed, kruik mee;) Manlief is net weg gegaan, ramptoerist...wij wonen aan een door gaande, drukke weg en gebeuren regelmatig ongelukken, nu net ook weer allemaal sirene's.
    We hebben de heli al eens voor de deur gehad:x Niet leuk hoor!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjan gefeliciteerd met een jongen! leuk! zie dat je nekplooimeting ook gedaan heb...`1 op 5000 is dat goed of niet goed?

17. raspberry

@Sjan, wat leuk een jongen!! En ook je eigen gevoel wat klopt.....ben zo benieuwd wat wij dan krijgen! Mijn gevoel zegt namelijk ook een jongen, de hele zwangerschap al, en ik zou ook echt verbaast (beslist niet teleurgesteld) zijn wanneer het een meisje is. Het maakt ons absoluut niet uit maar ben zo benieuwd of mijn gevoel ook klopt!

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Goedemorgen dames,

sorry dat ik een tijdje niet ben geweest ben erg drukjes.
    idd een jongentje :D mijn gevoel heeft me voor de zoveelste keer niet in de steek gelaten.

wat was dat mooi zeg zo een pretecho.
    Mijn shoppen kan beginnen.

op de vraag van de nekplooimeting 1 op de 5000 is heel goed dat is de beste uitslag die je kan krijgen .....het is natuurlijk een kansberekening......

16 april heb ik een GUO....en dan nog wachten op de bloedtest van me man ze kijken zijn chromsomen na vanwege een schoonbroertje die een syndroom heeft om te kijken of het erfelijk is......vrouw zei minder dan 1% maar toch controleren kan geen kwaad.

Hoe is het met jullie?
    verloopt de zwangerschap verder goed?
    Ik begin me al een beetje beter te voelen.....

knuffels

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan, mooie en goeie berichten voor jullie dus, fijn hoor!

Wij werden vanmorgen heel raar wakker, een ongeluk voor huis gebeurd. de traumaheli kwam er zelfs bij. Het was zwart van de mensen en auto's hier. We krijgen allemaal telefoontjes van mensen die willen weten wat er is gebeurd!
    Nu even aan het bij komen...pff!

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden, ff een updeetje van mij.

De kogel is door de kerk, t wordt ivf..
    Sorry dat ik gister niet meer gereageerd heb, t was toch echt emotioneler als ik dacht..
    We kunne meteen starten, dus gister ook meteen boed laten prikken en de hele uitleg gekregen. 6 april start ik met de Deceptyl en krijg ik ook meteet de prikles.. Tim gaat gelukkig mee. Ik ben echt niet zo'n held met prikken.. Bloedprikken was ook weer moeilijk, ik heb voorbeeldige armen/bloedvaten, maar ook zo'n stress ineens dat ik bijna van me eigen ga.. Dus moet ik voor de puntie nog een keer heel duidleijk aangeven dat ik daar zo heftig op reageer, zodat ze het infus met .. uh.. met.. verdoving-iets (weet het niet meer..) vlot zetten zodat ik de minste tijd heb om mezelf op te werken..
    Vanmorgen de formulieren voor Genk ingevuld, de puntie gaat wel in het Geertgen, het lab-gedeelte en de terugplaatsing in Genk.

Anywayz, tis heel wat, maar ben blij dat we de beslissing genomen hebben.

Knuf Sookie

Het hele verhaal probeer ik straks te bloggen, duss..
    Oh en Roos, nog ThNx voor je lieve smsje! En je weet het he, jij ook!

Deel Deze Pagina