Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Ik kan alleen maar tegen je/jullie zeggen dat ik voor de komende tijd je veel succes en sterkte wil wensen...
    Af en toe vind ik het best moeilijk wat ik wel en niet tegen je kan en wil zeggen, al zijn het wel m'n goeie bedoelingen hoor.

Het is niet een makkelijke stap om te zetten, maar jullie zullen er zeker allebei voor gaan.
    Ik denk en duim voor jullie.
    Pas goed op jezelf!

Heel veel sterkte en succes de komende tijd;)

Liefs, Famke

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoe is het met de rest van de dames hier?

Roos hoe gaat met je?

Nu willen jullie natuurlijk weten hoe het met mij gaat. Dat gaat met ups en downs.
    Had het idee dat ik mezelf weer wat begon te worden, maar het gaat de verkeerde kant helaas weer op. Ik eet slecht en weinig, er is ook geen eetlust:xik val alleen maar af en geef over. Ben moe, kan wel uren slapen. Manlief is sinds gisteren weer aan het werk(heeft 3mnd thuis gezeten)dus ik moet alles thuis weer alleen doen, was wel verwent, hihi.
    Het liefst was ik een paar dagen goed ziek, lekker onder de wol en slapen en daarna lekker mezelf kunnen zijn en genieten. Helaas hebben we niet ons lichaam in de hand.
    Net maar een prakje gemaakt, appel geraspt met suiker er door, krijg ik even wat energie binnen, daarom ben ik denk ik ook zo moe:(

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Famke, nog even volhouden meid, als het goed is wordt het met een paar weken beter! Althans dat schijnt zo te zijn en dat was bij mij ook inderdaad zo. Ik hoop het voor je want dan kan je tenminste echt gaan genieten.

@Sookie, spannend dit nieuwe traject maar geeft ook hoop! We blijven duimen!!

@Hier, bezig met het wassen van alle babyspullen, heerlijk want het kan lekker buiten hangen te drogen deze week.
    Heb helemaal last van nesteldrang maar merk wel dat ik snel te veel doe en dat ik het 's avonds dan rauw op mn dakkie krijg.....beetje meer verdelen over de dagen zou beter zijn maar das moeilijk wanneer je lichaam zo op dreef is haha.

Nou dames, geniet van deze prachtige lentedag en tot snel!

xxx

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo dames hier gaat alles goed hoor! voel me beter door het mooie weer! alleen als ik op de weegschaal ga staan zakt de moed weer in de schoenen (t is voor een goed doel maat toch) ik ben nu al 5 kilo aangekomen...ben bang dat t straks weer naar de 25 kilo gaat...en dat wil ik ECHT niet....ben nu nl 15 kilo zwaarder begonnen als de vorige keer dus...naja we zullen zien...dat t kindje gezond is is het belangrijkst natuurlijk...
    hoeveel kilo's zijn jullie al aangekomen?
    ik let ook wel op mijn eten in die zin dat ik minder tussendoor eet en 'savonds laat eet ik niets meer misschien een appel maar meer ook niet (alleen in t weekend een chippie)

@sookie heel veel succes meid dat de eerste keer maar gelijk raak mag zijn !!!!

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Dankje wel! Mijn moeder zei dat het na 5 maanden wel over was...zucht...dat lijkt nog zo ver weg:(
    Dus je hebt poets woede, ow dat lijkt me ook zoiets die nesteldrang en dan s avonds inderdaad moe op de bank. Succes met poetsen en geniet nog even van de laatste loodjes!

linda Ik ben alleen nog maar afgevallen. Vorige week was ik 5 kilo kwijt. Wilde gisteren weer kijken wat ik nu woog, maar de wii (op de wii fit weeg ik me) kreeg ik niet aan de praat, maar ik denk dat ik nog wel meer kwijt ben. Het eten gaat erg slecht en ik geef nog over. Ik baal er ook enorm van, wil zo graag weer eens lekker kunnen eten.

Het mooie weer maakt veel goed;) Zo even met de oppaskids vogelhuisje verfen en daarna lekker naar buiten.

6. raspberry

@Famke, jij ook bedankt! En het was bij mij wel eerder goed hoor, zo rond 16/17 weken. Hopelijk gaat dat ook voor jou zo zijn.

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden:

@Famke: wat vervelend dat je nog zo aan het spugen bent hopelijk houd het snel op.

@Sjan: ook voor jou vervelend dat je je zo rot voelt neem lekker veel vitamientjes en hopelijk voel je je snel weer beter

@Sookie: wijfie kom op JIJ bent Sookie ;)

@Raspberry: zo te horen ben je wel lekker aan het genieten van je verlof maar doe je niet teveel tis toch wel leuk voor het mannetje dat hij s`avonds nog wat aan je heb :D

@Linda: Fijn dat het goed gaat met je en ik snap best dat je je zorgen maakt over je gewicht maar ja zoals jezelf al zei tis voor een goed doel en het balngrijkste is is dat de kleine gezond is/blijft.

@hier: tja met mij en de zwangerschap gaat het goed ben nog wel ontzettend moe en af en toe misselijk ben allang blij dat het spugen bij mij weg blijft verder ontzettende gevoelige pijnlijke en mega grote borsten :D;)
    Gister naar de verloskundige geweest: bloed geprikt, HB is 7.4, bloeddruk: 100/55 vond ik persoonlijk wat laag maar de VK zei dat het goed was en dat de placenta dan goed aan het groeien is. dus ik ben gerustgesteld.. nu nog de echo en dan geloof ik het pas echt.

mijn moeder wordt 1 april geopereerd (er zitten inmiddels 7 knobbels in haar hals) en dan is het afwachten wat het is en hoe verder.

zo dat was het wel weer even

meiden fijne dag en geniet van het weer

Dikke x

Roos

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ojeee sorry ik heb mij even helemaal vergist tussen sjan en famke
    sjan jij bent helemaal niet misselijk maar je krijgt een jongetje:D;):D
    en famke jij betn idd wel misselijk en niet helmaal lekker hihihihi
    nou meiden het is goed bedoeld sorry nogmaals

dikke x

Roos

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    kuss!

10. raspberry

Kuss terug Sookie!! Hopelijk gaat t goed met je!

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    vanavond op kraamvistie.. wil niet.. ze is het vriendinnetje van een neefje van Tim en heeft gezorgt voor het eerste achterkleinkind aan tim's kant van de familie.. door de pil heen..

En verder.. ach druk op het werk, en kan niet wachten tot 6 april :)

12. raspberry

Ah bah ja dat zijn geen leuke dingen op dit moment voor jou.
    Hopelijk gaat de tijd snel en is het heel snel 6 april!

Toch een fijn weekend! (ook de andere dames!)

xxx

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Vervelend zulke bezoekjes! Hopelijk word het ondanks alles toch een beetje gezellig. Maar je zult er vast met een vreemd gevoel naar toe gaan.

Even wat anders dames. Ik ben inmiddels bijna 10 kilo afgevallen, moet dinsdagavond naar de verloskundige, eens horen wat ze zegt en er van vindt:( Wat denken jullie?
    Het was me gisteren allemaal te veel, 6 oppaskids. Om 19u barste ik in huilen uit zo moe was ik en ben op bed gegaan. Heb t avond eten, na ja 3 happen die ik had gehad, er nog uit gegooit. Werd vanmorgen 9u wakker en heb nog heerlijk een uur gelegen. Heb vandaag een piama dag gehad, weinig tot niets kwam me thuis door de handen, dat is best wel eens balen:x Maar het was een lekker dagje...

Fijn weekend!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik denk dat het niet zo erg is hoor...de baby neemt wat hij nodig heeft...en als je overgewicht heb is het volgens mij nooit zo erg...balen dat je je zo rot voelt..

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    dat is denk ik niet erg famke ik ben nu ook ineens afgevallen 4 kilo met 20 weken kom je toch meer aan.....

@ sookie hoop dat de kraamvisite beetje is meegevallen???

@ linda hoe is het met jou?

hier striaes op de borsten bah bah wat lelijk!
    verder hier gisteren voor de kleine geshopt was erg leuk....
    vandaag krijg ik een heleboel bezoek uit den haag en vrienden morgen ben ik jarig maar vier het vandaag....

xxxxx

16. raspberry

Goeiemorgen!

Hier heerlijk uitgeslapen, eindelijk weer es!
    Merk dat ik weer wat meer slaap nodig heb dus ik neem t er maar van.

@Sjan, alvast gefeliciteerd en fijn weekend met visites!

@Famke, ik heb geen idee hoe het zit met gewichtsverlies, hopelijk is het geen probleem. Vind het wel heel vervelend voor je dat je je zo slecht voelt steeds, dat is erg jammer.

Goh dames wat vliegen de weken voorbij he. Jullie zijn ook al weer zo'n eind op weg en voor mij is het al bijna afgelopen. Begin steeds emotioneler te worden nu het eind van mijn zwangerschap in zicht komt. Kijk uit naar de baby maar tegelijk heb ik ook moeite met het eind van de zwangerschap en vind het heel spannend dat er straks een heel ander leventje begint voor ons. Het is een erg dubbel gevoel de hele tijd...Maar bovenalles verlang ik natuurlijk heel erg naar de kleine.

Nou meiden fijn weekend verder en tot horens!

xxx

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey dames!

Zoals ik jullie verhalen lees zal het dan inderdaad wel wat mee vallen, tenminste dat hoop ik dan maar!
    Vanmorgen weer alles eruit gegooit, net maar wat gegeten en loop nog steeds (weer) in mn piama.
    Heb er al overzitten denken om me voor de aanstaande week 'ziek' te melden maar vind het ook wel weer een beetje overdreven.
    We gaan eerst maar afwachten wat de verloskundige er dinsdag van zegt.

Fijne dag!

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjan met mij gaat alles goed! met jou ook??

gister feestje gehad van mijn moeder die werd 50...erg gezellig maar het sloopt je wel...pfff..we gingen 2 uur naar bed maar was dus uiteindelijk 3 uur met het uur voorruit...vanmorgen alweer 8 uur wakker (9 uur nieuwe tijd) noa was lekker bij mijn schoonouders gaan slapen die haar vanmiddag weer hadden gebracht..

@raspberry snap het wel hoor...dat je nu wat emotioneler bent...t is toch best heftig was er straks allemaal gaat veranderen...maar als die kleine er straks is dan is het alsof hij/zij er altijd is geweest..vanmorgen zaten we in de auto naar huis zonder noa en dat is echt raar...alsof je wat vergeet:p

19. raspberry

@Linda, ik geloof je meteen, en het komt ook heus allemaal goed straks en het wordt heerlijk natuurlijk! Die emoties gaan ook vanzelf, zal er wel bijhoren zo op het einde van de zwangerschap. Als er ook maar iets gebeurt of verkeerds gezegd wordt dan begin ik al hahaha!

xxx

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    pfff als je bevallen bent dat is het nog erger kan ik je vertellen dan gieren de hormonen ook weer door je lichaam...en die kraamtranen...nou ik weet wat het zijn hoor...pfff janken om niks...vreselijk...

Deel Deze Pagina