Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie heel veel succes meid!!! we horen het wel!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sookie, succes vandaag!!

Hier al vroeg uit de veren, ze komen zo voor de vloer. Eens kijken hoe ik deze dag ga invullen....bezoekjes afleggen denk ik.

Iedereen succes met weer het begin van een nieuwe week!

xxx

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heee meiden,

vanmorgen de echo gehad... oooo ben zo blij wat is dat cool zeg. eerst even gewoon via de buik geprobeerd en echt met 3 seconde al beeld, toch voor het beste beeld ook nog inwendig pfff wat een ding zeg. hartje zien kloppen niet gehoord maar ik ben overtuigd.
    wij zijn zo blij.

4. raspberry

@Roos, geweldig!! hartstikke fijn voor jullie! Zwevend op wolkjes weer naar huis gegaan zeker? Dat gevoel hadden wij toen wel heel erg weet ik, dat was heerlijk.

x

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    zo en of we op een zwevend wolkje zitten :D heerlijk er valt echt heel veel zorg van mijn schouders want heb mij echt wel even druk gemaakt met alle toestanden. dus gelukkig dat mijn kindje het goed maakt en heb nu nog meer bevestiging dat ik beter op mijn kindje moet passen.

Hoe is het met jou raspberry?

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos wat fijn dat alles goed was en dat je een kloppend hartje hebt gezien! gefeliciteerd!

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hallo meiden,

Ik heb Sookie vandaag gesproeken, en zij heeft gevraagd of ik even voor haar een berichtje wil achterlaten op het forum want het is afentoe best lastig voor haar om tussen ons gezwanger te zitten.

Sookie is vandaag voor prikles geweest hihi en ze hebben besloten dat tim de prikken gaat zetten want de prik is niet fijn en Sookie haar naalden angst speelt ook op :) verder uit het gesprek is naar voren gekomen dat het een combinatie van ivf en icsi wordt als die artsen merken dat de ivf niet aanslaat zullen ze gelijk overstappen op de methode van icsi zodat het de bevruchting kan versnellen en dus meer kan op een ZWANGERSCHAP en dat is natuurlijk wat zij en Tim willen.

Liefs Roos

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ik hoop zo dat het aanslaat!! mijn schoonzus en zwager zijn ook dmv icsi zwanger geworden dus heb alle hoop voor d'r!

9. raspberry

Sookie, we blijven voor je duimen, we vergeten je niet!!

@Hier, ben nog wel wat onrustig en slaap slecht maar het gaat beter als eerder deze week. Ik ben de hele dag niet thuis zodat ik de troep thuis niet hoef te zien en dat scheelt wel....
    Het komt allemaal wel goed!

En wat een heerlijk weertje!!

xxx

10. raspberry

Hoi Dames!

Hoe gaat het met een ieder van jullie?

Hier ben ik aan het aftellen, de vloer is vandaag klaar en dan morgen laminaat er in!! Kan niet wachten tot mn huisje weer netjes en schoon is....het einde is in zicht.
    Ik voel me dus nu ook stukken beter als aan het begin van de week. Gisteren weer bij verloskundige geweest en alles was prima in orde! Ook weer een fijn gevoel waar we op kunnen teren. Oooh ik heb er zo'n zin in! Nieuwsgierig!!!!

Fijn weekend allemaal!

knuffels en kus x

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Fijn dat alles bijna weer aankant is bij jullie in huis. Het is te begrijpen dat het niet een pretje is om zo'n week door te komen.
    Het begint nu wel heel spannend te worden wanneer de kleine zich aankondigd. We zullen het vast lezen binnenkort!

sookie Hoe is het allemaal gegaan! Spannend hoor!Kun je wat door de prikken heen komen? Fijn om te lezen dat door een methode de kans op zwangerschap kan vergroten. Succes meid. We duimen voor je....

roos Ja fijn he dat je je kindje voor het eerst hebt gehoord! Dat geeft toch een bevestiging. Heerlijk dat je op een roze wolk zit. Meid geniet er van!

Hier gaat het nog niet zo bijzonder. Gelukkig werken de overgeef pilletjes, alleen niet als ik te snel de trap op loop dan word boven mijn maag weer geleegd, dus dat is heel vervelend.
    Verder voel ik me net een oud vrouwtje van 85 jaar. Kan weinig drukte hebben en snel moe.
    De naailessen heb ik verschoven van s avonds naar mn vrije dag, omdat het ik het s avonds echt niet meer trek als ik heb gewerkt.
    Gelukkig hebben we een heel lekker relaxt weekend voor de deur, daar ben ik erg blij mee!

Goed weekend allemaal!

12. raspberry

Hallo!

Nou alsof alles nu ineens tegen moet gaan zitten.....de nieuwe laminaat vloer ligt er in en is helemaal geweldig maar nu hebben we lekkage!!! Ze hebben het keukenblok er ook uitgehaald toen ze hier de vloer moesten uitgraven en toen hebben ze een afvoerleiding beschadigd met als gevolg dat we nu de bijkeuken steeds blank hebben staan. Ze komen straks kijken hoe of wat.....grrrrrrrrrr ik ben nu klaar met de tegenslagen hoor! Ik kan momenteel de wasmachine niet gebruiken dus de was stapelt zich op en ik wil nu gewoon alles aan kant!!

Zo nou ik moest weer even mn hart luchten....hopelijk is alles snel weer in orde.

Fijne lentedag allemaal!

xxx

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey allemaal,

Hoe is het met jullie?

@ sookie hoe is het gegaan meissie? mijn duimen draaien voor je....

Hier alles goed nog 8 weekjes werken dan stoppen hihhi.
    Mijn contract loopt af in juni maar kreegte horen dat ik toch een vast cntract krijg :D dus helemaal blij....
    Voor de rest gisteren bloeduitslag gekregen van de chromsomen van me partner die was gelukkig goed nu nog de GUO vrijdag ....

Hoe is het met jullie verder?

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    de echo vanmiddag was goed...alles was prima in orde kindje lag alleen met t gezichtje naar mijn rug toe...ze konden dus het aangezicht niet goed beoordelen.. verder was het echt een stom mens...heel formeel, en ze zat onwijs hard met dat ding op mijn buik te duwen zodat de beeb misschien wel zo gaan draaien...deed echt onwijs zeer...we konden het ook niet echt heel goed zien allemaal...ben blij dat alles goed was maar was verder niet echt wat ik ervan verwacht had....we doen het bij de 28weken 3d wel ff over;)

@roos fijn daf je het hartje gehoord hebt!

@raspberry balen zeg! t zit niet mee...nou straks zit je er helemaal nieuw en schoon bij met je kleintje!

15. raspberry

@Sjan, fijn dat je een vast contract krijgt! Heerlijk zie zekerheid, helemaal nu natuurlijk. Ook fijn dat de bloeduitslag goed was!

@Linda, akelig als mensen je echt als een nummer behandelen he terwijl het voor jullie een heel bijzonder moment is, dat moet zij toch begrijpen lijkt me....gelukkig lijkt alles in orde!

@Hier alles weer onder controle. De lekkage is verholpen en ben daarom vanmiddag ook direct begonnen met wasjes draaien. En nu ben ik moe, maar voldaan! Het huis is aan kant!

Iedereen krijgt de lieve groetjes van Sookie! Ze leest nog altijd wel met ons mee hoor!

xxx

16. raspberry

Goeiemorgen dames!

Rustige boel hiero!

@ linda, ik zag net dat je foto's op je profiel hebt staan en heb even gespiekt. Wat een mooie meid heb je al zeg! En daar komt er straks nog eentje bij joepie!

Hoe gaat ie met iedereen?? Is het genieten of afzien?

@Hier alles ok. Heb moeite met het vinden van de rust. Heb ongelofelijke poets drang en als ik ook maar even op de bank zit/lig dan word ik al weer onrustig en ga ik weer wat doen. Gelukkig kan ik 's avonds vroeg slapen en zijn de nachten redelijk goed momenteel dus dan krijg ik mijn rust wel.

Fijne dag allemaal en tot horens!

xxx

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry dank je! het is zeker een mooie meid;) maar welke moeder zegt dat niet van dr dochter? hihiih ik had bij de aug mama's en juni 2008 mama's foto's van noa geplaatst en van me buikje...ik zal ze hier ook even plaatsen maar dan vanmiddag of vanavond want zit nu op de laptop en ze staan op de andere computer..

@raspberry probeer toch een beetje naar je lichaam te luisteren en rust te nemen...je hebt er niks aan als je straks uitgeput ben en aan de bevalling moet beginnen:p maar ik snap dat je niet stil kan zitten hoort erbij die nesteldrang;) fijn dat je snachts wel lekker aan je rust toekomt..

@sjan waarom stop je over 8 weken met werken dan? je contract werd toch verlengd???

@sookie groetjes terug!!!

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Getver zeg, wat is dat allemaal tegen gevallen! Zo kom je val je van de ene ellende in de volgende, bah, balen! Gelukkig is alles nu klaar. Goh zeg je loopt echt op het laatst, dit kan nooit meer lang duren voordat jullie kleine er is, spannend hoor!
    Als ik je niet meer heb gesproken of spreek heel veel succes alvast met de bevalling....

linda Niets aan zeg, dat ze zo deden met de echo. Mooi dat alles er goed uit ziet, weer een mijlpaal!

sjan Super zeg dat met je contract, heerlijk! Ben je de weken al aan het af tellen naar je verlof, anders ik wel, hihi! Erg he, maar heb zo'n zin in het verlof, en dan is het lekker zomer!

Met mij gaat het nog niet zo super. Ik geef nog af en toe over en ben nog steeds moe. Ben het nu helemaal zat. Ik wil weer eens lekker en gezellig kunnen eten. Gisteravond 2 pannenkoeken gehad en ik zat helemaal vol! Omdat ik weinig eet heb ik dus ook geen energie. Deze week moet ik steeds om 6u opstaan wat me helemaal niet bevalt, ben dan om 14u zo moe! Lig s avonds ook niet laat op bed. Vrijdagmiddag moet ik nog op crematie, bah. Maar zaterdag gezellig met mn zwangere vriendin babyshoppen!

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke balen dat je je nog steeds niet goed voelt! hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je lekker kan gaan genieten!
    hier tel ik ook af naar me verlof! kan niet wachten..heb t nu al helemaal gehad..pff en ik moet nog 13 weken....blegggggghhh

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is ook echt wel balen. Ik slik nog wel steeds suprimal, werkt wel, maar af en toe even niet. Net zoals vanmorgen, toen heb ik alleen maar gal gespuugd en dat is zó smerig:x
    Over 3a4 weken gaan we naar tenerife, hopelijk ben ik dan wel opgeknapt.
    Ik nog 12 weken werken, maar ik ga er wel 4 weken eerder, dan gewoonlijk uit hoor!

Deel Deze Pagina