@famke krijg jij ook een uitkering van het uvw? omdat je gastouder bent? of ben je in dienst van een gastouderkantoor? waar gaan straks alle kindjes heen als jij met verlof bent?
Omdat ik als franch en free gastouder werk krijg ik via het uwv een soort van uitkering (zwanger en zelfstandig). Onze belastingman is het formulier aan het invullen dus nog even afwachten hoeveel ik krijg. Zou ik een 'gewone' gastouder zijn dan zou ik niets krijgen. Samen met het gastouderbureau zijn we vervanging aan het zoeken. 1 van de gezinnen heeft morgen een gesprek met een oppas die thuis bij hun wil komen. 1 gezin heb ik vanmiddag gesprek mee. En er gaat een kindje weg en heb dan nog een kindje maar die moeder is ook zwanger en is in oktober uitgerekend dus daar gaat het maar om een paar weken en dan gaan ze in de familie oplossen.
@famke ow das wel fijn...ga ff een broodje maken voor noa en dan ff haar op bed en dan ook zelf ff een dutje doen misschien to vanmiddag/vanavond
linda ja ben er ook wel blij mee, toch wel een goed gevoel dat ik iets krijg.. Ik moest de kids uit school halen, hihi, nu zijn ze lekker aan het spelen. Straks als alles weg is snel even om boodschappen. Slaap lekker
heee meiden, Hier gaat het ff klote ik heb sinds vrijdag acute onderrug pijn zit dus weer thuis tis echt een ramp ik kan niet te lang liggen, zitten, lopen, staan wordt er gek van. ik zit dan ook wel weer ff in een dip er is gewoon 1 week (de week dat ik posi testen) en 1 moment (de echo) geweest dat het leuk en postief is. wanneer kan ik nu ff gaan genieten van de zwangerschap.. ik weet het, het komt wel maar tis nu ff niet leuk. @raspberry jeetje meid 37 weken vandaag @famke vervelend meid dat je nog steeds aan het spugen bent hoop voor je dat je je inderdaad snel beter gaat voelen tis niet leuk om tijdens je vakantie nog steeds beroerd te zijn.. @linda leuke foto en je hebt een mooie meid @sjan fjn dat je nu een vast contract heb geeft denk ik wel een hoop rust. Sook knuf en kuss Liefs Roos
@roosviceetje dank je! en balen joh dat je je zo voelt...welkom 2 beeeing pregnant! nee het is echt rot...ik kan erover mee praten ik voelde me ook precies zo...gaat na 13 weken wel weer over (hoop ik voor je) en die rugpijn....misschien zijn het je banden die aan het oprekken zijn....rot dat je nu niet veel kan...doe maar rustig aan! hier toch nog ff de vk gebeld over die echo van maandag en dat ik het vreemd vond dat ze me niet terug wilden zien voor nog een echo vanwege het aangezicht... en ik heb dus a.s. zaterdag nog een echo...ze zei dat ik gelijk had, en dat er als niet alles beoordeeld is nog een echo moet komen...dus zaterdag mogen we nog even naar ons meissie gluren ik heb ook gelijk gezegd over die ecoscopiste en dat het gewoon geen prettige echo was...en nu heb ik zaterdag gelukkig ook iemand anders...een zeer ervaren iemand zei ze...
@sjan waarom stop je over 8 weken met werken dan? je contract werd toch verlengd??? Hey meis, dan begint me zomervakantie ik had genoeg uurtjes en in juli begint me verlof me contract word dus alsnog verlengd snaptem?
Tanx dames. idd lekker in de zomer thuis heerlijk lange zomervakantie hahahahaha. Kan je toch beetje genieten.
@sjan oow das wel lekker zeg! maar had je niet liever na je bevalling die vakantieuren opgenomen? ik bedoel dat je dan lekker lang nog met je kindje heb...ik had bij noa 2 weken vakantie achter me verlof geplakt.. maar dit is ook lekker hoor kan je lekker rustig aan al doen en volledig nog van je vrije tijd genieten nu het nog kan hehe
hallo allemaal vandaag terug geweest voor de echo en alles was gelukkig in orde...lipje mooi gesloten en oogkassen ook goed...ze ligt met r snoet in de placenta lekker warm maar ze raad een 3d echo dus af...omdat je dan doordat die placenta ervoor zit geen mooi beeld zal krijgen jammer...ik denk er nog ff over na of ik het wel of niet ga doen...
@Linda, wat fijn dat je nu weet dat het goed is! Wel grappig dat ze met haar gezicht in de placenta ligt haha ik zie het al voor me! @hier, veel harde buiken/voorweeën, soms erg pijnlijk. De bewegingen van de kleine zijn soms nu ook echt pijnlijk, ik kan goed merken dat de baby nu echt groot is. Afgelopen woensdag hebben we het bad geleverd gekregen waarin we gaan bevallen. Morgen gaan we even proefdraaien en dus ook even lekker in bad, even lekker ontspannen, lijkt me heerlijk. Morgen komt een vriend van me hier om foto's te maken van mn zwangere lijf. Heb er zin in maar zie er tegelijk ook een klein beetje tegenop omdat alles me momenteel al snel te veel is maar ik weet zeker dat ik spijt krijg wanneer ik het niet doe dus we gaan er voor! Iedereen fijn weekend verder en tot snel! xxx
@raspberry o wat leuk die foto's dat ga ik ook over een maand of 2 doen met noa en mijn vriend samen een fotoshoot...heb t niet gedaan toen k zwanger was van noa heb ik best spijt van...heb ook niet veel buikfoto's gemaakt toen (nu ook nog niet eigenlijk) in bad bevallen? wat bijzonder...hopelijk gaat dan alles goed en hoef je niet in het ziekenhuis te bevallen..want dat zou zonde zijn..
raspberry Ow geweldig in het bad bevallen! Dat lijkt me super, lekker ontspannen. Wat leuk zeg dat je buikfoto's gaat maken, zijn ze wat gelukt? Vervelend de voorweeen. Maar rustig aan doen en hopelijk duurt het niet al te lang meer! linda Dat zijn mooie berichten dat alles er goed uitziet zeg. Jammer alleen van de 3d echo dat het afgeraden word! Sjan Lekker dat je al zo vroeg vakantie/verlof hebt, heerlijk! roos Vervelend zeg! Er is niets aan dat je er niet van kan genieten. Kan met je mee praten. Ik kan er tot nu toe ook niet echt van genieten. sookie Hoe gaat met je? Ik ben gisteren te babyshoppen geweest met mn hoogzwangere vriendin. Het was heel gezellig, alleen waren we allebei snel moe, dus het ook niet laat gemaakt en rustig aan gedaan. 's avonds gezellig met de mannen er bij nog bij hun gegeten. Ik begin een beetje op te knappen en wat meer eetlust te krijgen, daar ben ik wel blij mee. Gister mn kortebroeken gepast maar moet toch echt andere halen voordat we ove 3 weken met vakantie gaan. Maar kan nog maar heel weinig vinden. Had via bonprix linnenbroek besteld helaas uitverkocht dus dat is wel enorm balen:x Vrijdagavond van mnlief een zwangerschaps tankini gekregen. Vandaag veel gewassen en lekker luieren in de tuin! Owja net een zwembad(je) besteld bij kruidvat, kan ik daar lekker in liggen in de hete zomer8)
Hallo dames @Famke, wat fijn dat je wat begint op te knappen, hopelijk blijft dit zo en kan ze straks op en top genieten van je zwangerschap! Nieuwe week is aangebroken, het is heerlijk weer! Ik voel me goed vandaag en ben benieuwd wat deze week weer allemaal gaat brengen. xxx
Ja ik hoop ook dat het zo blijft en dat ik er van kan gaan genieten. Precies het lekkere weer doet ook veel goed, daar knapt een mens wat van op. Kun je het allemaal nog volhouden raspberry ? Net hier een avontuur beleefd. Voordeur stond open, sleutels binnen...je raad het al een van de kids deed de voordeur dicht. Kennis gebeld, meende dat die een sleutel had, die hier heen fietsen, helaas had die geen:x...daar sta je dan met de kids! De buurman van paar huizen verder op maar lief aangekeken en die is door het raam geklommen
Och jeetje das ook wat! Gelukkig heb je goeie buren! @ hier alles nog prima te doen hoor, heb het nog niet heel erg zwaar dus ik hobbel rustig aan nog door. x
@famke fijn dat je je wat beter begint te voelen! wat een fijne buurman zeg! maar goed dat je raam open stond @raspberry gelukkig voel jij je ook goed! ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij je vandaag ff zitten uitrekenen dat ik nog 26 werkdagen moet voordat ik verlof heb...weet niet wat nou meer klinkt...nog 26 werkdagen of over 12 weken verlof...
@Linda, 26 dagen klinkt heel kort!! Houd daar maar aan vast! Ik ben nog maar net wakker, heb een vreselijke nacht gehad en vanmorgen dus maar heerlijk uitgeslapen. Heb vandaag verder helemaal geen verplichtingen dus ik maak er lekker MIJN dagje van.....te beginnen met straks een uitgebreide douche sessie met scrub, masker en alles even ontharen (hihi je weet maar nooit). Fijne dag allemaal!! xxx
@raspberry hahah dat had ik toen ook heel erg! ik moet me nu ook nodig weer eens ontaren maar voorlopig hoef ik nog niet te bevallen fijne dag vandaag!