heee meiden, Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg. mijn vader werd 50 zondag en wilde graag met zijn vrouw, kinderen en partners een weekendje weg.. prima weertje gehad 1 nadeel was wel dat ik ontzettende last van mijn hooikoorts heb gehad alleen maar niezen en rode ogen ik weet niet wat ik er mee aan moet. verder gister een enorme BLEH dag ik heb onwijze last van obstipatie en houd dus heel veel lucht in mijn buik vast en voel mij dus dik en niet mooi geloof mijn vriend niet als hij zegt dat ik wel mooi ben. dus ging weer lekker gelukkig heb ik redelijk maar wel veel geslapen en hoop ik dat deze dag mij meer geluk zal brengen... @raspberry wat gaaf in bad bevallen ik zit er ook over na te denken. spannend hoor dat het bijna gaat komen.. @famke fijn dat je je weer wat beter gaat voelen.. @linda fijn dat de echo nu wel goed ging... @sjan hoe is het met jou? meiden fijne dag geniet van het weer Liefs Roos
Hoi Dames! Het is rustig hier, alles wel goed met jullie allemaal?? Hier is het dieptepunt aardig bereikt, ik heb het ineens gehad met het zware logge lichaam. De hele zwangerschap heb ik het goed gehad en ik had helemaal niet het gevoel dat ik het zat aan het worden was en zo ineens is dat gevoel er wel! Zou dit gevoel weer overgaan?? Zo niet dan hoop ik maar dat ik niet 2 weken overtijd ga! Ik mag natuurlijk niet klagen omdat de ik zo'n voorspoedige zwangerschap gehad heb en de kleine doet het steeds zo goed maar dit gevoel kan ik niet tegenhouden.... xxx
de laatste loodjes.....wegen het zwaarst zeggen ze wel eens ik snap je gevoel...nog ff volhouden meid!
@roos fijn dat je lekker weer heb gehad en heb genoten van je weekendje! balen van je hooikoorts! je hebt van dr vogel ook pilletjes tegen hooikoorts, die mag je wel gebruiken en je hebt natriumcromoglicaat neusspray en oogdruppels die mogen ook... ik zou eens bij de apotheek informeren...
Dames! Hoe is het toch met jullie??? Ik heb al zo lang niks meer van jullie gehoord! Hopelijk is alles wel ok..... xxx
hey meiden, hier alles goed hoor! Voel me goed, eet weer lekker. Af en toe van die geen trek momenten er tussen door. Alleen last van dikke voeten, houd veel vocht vast. 's nachts het voeteneind al omhoog. Iemand nog tips? Moet woensdag weer voor controle, maar eens horen hoe het zit! Goed weekend!
@Famke, wat fijn dat het zoveel beter met je gaat zeg! Voor het vocht in je voeten kan je vochtafdrijvende dingen eten/drinken zoals brandnetelthee drinken en/of komkommer eten. Volgens mij mag je niet te veel vochtafdrijvende producten nemen wanat dat is dan weer niet goed. ikzelf neem momenteel elke dag 2 kopjes brandnetelthee maar ik heb toch wel dikke voeten halverwege de dag.....gewoon woensdag inderdaad even vragen want je hebt nog wel een lange weg te gaan en nu al vocht is niet prettig! Fijne warme zonnige dag allemaal!! xxx
Hey dames, Brandnetel thee...ow wat lijkt me dat vies zeg! Nou ja als het zal helpen zal het wel even moeten! Ik probeer nu al zout te vermijden...wel moeilijk hoor! We zitten ook wat te dubben hoe het straks in het vliegtuig moet. Dan zit ik wel 4 1/2u stil...Nou ja we gaan woensdag maar even horen, want het doet s avonds ook enorm zeer:x Vandaag lekker genoten van het weer. Mn nek is zelfs een beetje rood.... Fijne week dames!
Dag dames! Maar weer even een berichtje van mij....ik heb het ook ongetwijfeld niet druk vergeleken met jullie. Morgen zit ik al weer op 39 weken! Ik heb er inmiddels zooooo'n zin in!! K begin al ongeduldig te worden en de dagen lijken steeds langer te duren. Maar ik voel me nog goed dus dat is heel fijn. Hebben jullie nog plannen voor de koninginnedag? Wel jammer dat juist die dag het weer minder is.... Tot horens! xxx
raspberry Ow wat spannend zeg! 39 weken...dit kan nooit lang meer duren zeg! Koninginnedag...daar hebben wij helemaal niets mee. Het enige wat we er leuk aan vinden is de vrije dag. Wij doen ook de vlag uit omdat we een vrije dag hebben, hihi. We gaan laminaat en rolgordijnen kopen voor de babykamer en verder de bovenverdieping wat opruimen. En de koffers van zolder halen! Vandaag voor controle geweest. Een hele mooie bloeddruk en een echo gehad (dat is wel weer het leuke aan de gynaecoloog). Het vocht in de benen maakte ze niets van, voeten omhoog zei ze. Hoe is het met de rest van de dames? Ben ook erg benieuwd hoe het met sookie gaat....lees haar blog wel...dat kan ze altijd prachtig omschrijven hoe ze de dingen beleeft! Fijne dag allemaal!
Hey meiden , ff een vlugge update (ben nog wat woesh in me kop..) Ik heb het overleefd maar de punctie is er iig niet een die ik vlug over zou willen doen. Door de angst en dus adrenaline in m'n bloed had de Dormicum weinig effect (tot naderhand dan) En het aanprikken was ook echt niet fijn.. nouja, ik heb het overleeft. Ik denk dat de truuk rustig blijven is en op je ademhaling blijven letten. ZOlang ik goed ademhaalde, deed het minder pijn. en wanneer ik dat weer ff vergat, ging ik weer ri hyperventilatie.. Gelukkig ben ik niet de enige die bang is en weten ze er mee om te gaan. Maar de score, 22 follikels aangeprikt!! Ben benieuwd! Morgen Genk bellen en dan horen hoeveel eitjes en bevruchtingen n wanneer de tp gaat gebeuren. Spannend! Knuf Sookie
ow raspberry!!! nog maar 1 weekje!!! (nou ja max 3 ) spannend zeg!!! kan me voorstellen dat je er nu echt zin in heb!!! succes nog ffies hopelijk komt de beeb binnen nu en 1 weekje @sookie ja zo'n punctie is niet echt een pretje...gehoord van mijn schoonzusje...hopelijk hebben ze een hoop eitjes bevrucht!!!de score van 22 is in ieder geval mooi!! ik duim voor je meid!!!!!
Hey dames, fijn weer even wat te horen van jullie! Goed ook te weten dat het goed gaat met jullie. Dit jaar wordt voor mij voor het eerst sinds jaren dat ik niks ga doen met koninginnedag. Andere jaren was ik toch altijd wel van de partij met feest in de stad! Maar ik heb er totaal geen moeite mee dat ik nu niet kan hoor. We gaan gewoon lekker een dagje relaxen.....of niet natuurlijk hahaha.....who knows! Alles prima hier, morgen weer naar de verloskundige...zou het de laatste keer zijn??.....
sookie Jeetje wat een verhaal zeg...een spannende tijd voor jullie geweest en wat er nog allemaal gaat gebeuren. Laten we hopen op veel bevruchte eitjes! In ieder geval veel succes en sterkte voor de komende tijd, denk aan je raspberry Hopelijk voor je is het de laatste keer bij de verloskundige. Hoe waren de controle's verder? Morgen maar even knijpen hoor...hahah! Gister te horen gekregen dat schoonmoeder borstkanker heeft, vandaag hoort ze wat nog eventueel de behandeling kan zijn. Heel erg spannend, hopelijk kunnen ze er nog wat aan doen! Het zal een periode worden met vreemde en gemengende gevoelens
Dank je Sook! Maar doe maar niet op een feestdag, mama wil in de toekomst de hort op met zulke dagen whahaha!
Hey meiden, @famke, sterkte. Ik weet wat je doormaakt, bij mijn moeder is twee jaar geleden borstkanker ondekt. Ze hebben toen een bortsbesparende opertaie gedaan en de hele bende aan bestaling en chemo.. En nu kampt ze er nog mee. Ik hoop voor je dat je schoonmoeder er postief ingaat, dat zal haarzeker helpen. En jullie steun zal ze ook hard nodig hebben. Sterkte. @ Raspberry, oke zaterdag is ook een mooie dag! Hihi @hier, nu Genk gebeld vanmorgen, Er zijn gister 22 foll. aangeprikt, in 12 daarvan zat een eitje en 7 daarvan snapte de bedoeling en zijn nu een embryo.. Dubbel gevoel dus, de helft van de helft van de helft.. ongeveeer. Maarja, ik heb geen recht om me daar een beetje verdrietig en teleurgesteld om te voelen.. Meiden zat waarbij het nog veel minder embryo's opleverd.. of niets.. Maar wat ik al zei, beetje dubbel dus. 22 klonk zo hoopvol.. Anywayz, morgen gaat er 1tje terug mijn buik in. En dan twee weken wachten of ie ook gaat nestelen (hihi, twee weken niet poepen en m'n benen strak tegen elkaar, dan kan ie er niet uit.. hihi) Knuf Sookie