Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sookie, wat mega spannend!!! DUIM, DUIM, DUIM!!!

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Vandaag de tp! Een top-embryo terug en twee topper worden cryootjes.. Jammergenoeg heeft de rest het niet gehaald.. Jammer.

Anywayz, nu maar hopen dat deze emmy het leuk vindt in mijn buikje en mooi 9 maandjes blijt zitten!

@raspberry, en-en-en? Rommelt het al?

Knuf Sookie

3. raspberry

@Sookie, het is hem/haar geraden om te blijven zitten!!

Hier rommelt t volgens mij nog niet maar ik had wel een zware dag vandaag. De buik voelt niet zo lekker vandaag dus misschien is dat toch gerommel?........geen idee maar jullie horen het vanzelf!

xxx

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    :) idd

en ik benvoor jou benieuwd wanneer je spruit zich aandienen zal!

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow sookie!! wat spannend ik ga echt 14 dagen voor je duimen!!! een top-embryo en ook nog 2 eskimootjes in de vriezer;) mooie uitslag toch? nu nog een positieve zw-schapstest!!!!!

@famke wat vreselijk zeg!!! paar weken geleden dachten wij hetzelfde, bij mijn schoonmoeder hadden ze bij het borstonderzoek wat gevonden, uiteindelijk bleek het goedaardig te zijn...maar kan me enigszins voorstellen hoe jullie je voelen...heel veel sterkte de komende periode voor jullie maar zeker voor je schoonmoeder!

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Spannend hoor! Duim voor je!

Raspberry Nog steeds alles rustig?

Dankje wel dames voor de berichtjes. Er word geopereerd en de troep er uit gehaald en daarna 7 weken lang chemo gedaan.
    De operatie is de dag dat we terug komen van tenerife dus dat is wel fijn, je weet maar nooit.

Verder drukke dagen achter de rug, de bijkeuken moest leeg en er weg, want die is zelf aangebouwd. En aangezien maandag de woningstichting komt om een scheur in de muur te repareren en de bijkeuken in 'de weg'' zat moest deze er weg:x:x

Maandagavond de 20 weken echo, spannend!

7. raspberry

@Famke, de 20 weken echo!! Leuk!! Tenminste iets positiefs om naar uit te kijken toch?! Ik ben benieuwd, veel plezier morgenavond!

Hier nog steeds alles rustig...helaas....
    Fijne zondag allemaal en ik houd jullie op de hoogte!

xxx

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke oow spannend!! 20 weken alweer jij gaat ook hard zeg!! wilden jullie nu weten wat t wordt of laten jullie het een verassing zijn?

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Het is wel iets om naar uit te kijken maar vind het ook best wel spannend. Wat nou als er iets 'verkeerds' ontdekt word...Maar zit er ook weer niet echt overin, ben nog jong en in beide familie's komen geen rare dingen voor.

linda Wij willen absoluut niet weten wat het word. Dat vinden we nu juist zo leuk aan de zwangerschap! hihi. Het blijft een verrassing tot aan het einde....

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hallo dames!

Gisteravond de 20weken echo gehad.
    Alles zag er goed uit, alleen ligt de placenta een beetje voor de uitgang...Maar volgens de meneer van echo bureau trekt dit bij. Voor de zekerheid wil hij over 8 weken toch nog een echo laten maken. Als de verloskundige/gynaecoloog het goed keuren mag dit weer bij hem. Ja zegt ie das leuk want dan kunnen we 'het' weer even zien, krijg je nog wat foto's van me.
    We hebben 15 foto's uitgeprint gekregen, 90 foto's op cd-rom en een dvd met de beelden erop(normaal betaal je hier 10euro voor maar hij zei een kind is al duur genoeg koop er maar wat leuks voor). Hij heeft sokjes in een enveloppe gedaan met de kleur van het geslacht (die ligt nu bovenop de kast) en we kregen witte sokjes mee.

Hoe gaat het met jullie verder?

11. raspberry

@Famke, wat fijn dat alles goed leek! En wat een boel spullen hebben jullie gekregen zeg! Wij hebben toen maar 4 foto's gekregen en meer niet.
    Willen jullie het geslacht wel of niet weten?

Hier alles nog steeds (te) rustig. Kom nou maar hoor!!!

Jullie horen het wel!

xxx

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nee wij willen het geslacht niet weten, leuke verassing!

Spannend wanneer bij jullie de kleine zich aankondigd zeg!

13. raspberry

Dat is echt heel leuk inderdaad, dat maakt het extra spannend!
    Lijkt me wel vervelend eigenlijk dat er dan zo'n envelop op de kast ligt te branden hahaha!

x

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Haha, ja dat is het ook hoor.
    Maar gelukkig zie ik de enveloppe niet liggen. Nu denk ik er wel steeds aan van wou zou het worden ...... maar nee we willen het niet weten .. maar soms ook wel hihi. Nee blijft een verassing.
    Na de vakantie ben ik de enveloppe wel vergeten hoor;)

15. raspberry

Oh gelukkig maar hahah, ik zou er niet mee om kunnen gaan denk ik.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke fijn dat alles goed was en wat hebben jullie idd een hoop gekregen! leuk hoor! ik zou ook niet tegen zo'n envelop op de kast kunnen...zou hem uit frustratie openscheuren hahaha

@raspberry ooow ik duim voor je dat het nu echt niet te lang meer gaat duren...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry vandaag uitgerekend! ben benieuwd of je vandaag 'bevrijd'' bent hiihihihhiih

18. raspberry

Hoi Dames!

Geen bevrijding hier hoor, de kleine zit nog lekker in mn buik!
    Heb ook helemaal niet het gevoel dat het snel zover is maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.
    Ik heb gisteren veel gelopen, ondanks dat dat bijna niet meer gaat, maar mijn moeder zei dat dat kan helpen dus hupsakee dacht ik! Het was in ieder geval wel een hele leuke dag gisteren.

We wachten het af....
    Hoe ist met iedereen?? Het is hier heel rustig de laatste tijd, is dat een slecht teken?
    Hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie horen weer van me!

xxx

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Het kindje zit schijnbaar goed en lekker bij jouw, dus ja waarom zou het er dan uitkomen;) Je zit er nu vast echt op te wachten!

Het is inderdaad rustig hier!

Heb 2 drukke dagen achter de rug! Had 2 oervervelende oppaskids waar ik niets mee kon worden....had t zo gehad gister met ze, blij dat ze naar huis gingen. Kan er wel een boek overschrijven! Gistermiddag vanaf 13u tot 17u ook nog 6 kids over de vloer gehad, dus nu toe aan vakantie! Maandag gaan we weg!
    Vandaag huis opruimen, koffer in pakken en nog naar naailes. Morgen de bijkeuken schoonmaken en alles weer op z'n plek zetten, want de meneer heeft er maandag een puinhoop van gemaakt. Zondag moederdag en de trouwdag van mn ouders, dus druk heen en weer gereis dagje! En maandagochtend koffietijd bij mn ouders aanwezig! 15.30u vliegen we vanaf schiphol, en week later (dinsdag) om 1.30u landen we weer op schiphol!

Verder met mij alles goed, ondersteunende kousen van de Hema helpen goed tegen dikke voeten en de kleine is goed aanwezig, vooral 's avonds voel ik het....bijzonder hoor!

Tot over een dikke week;)

20. raspberry

@Famke, geniet van je vakantie en de kleine druktemaker in je buik! Tot snel!

Deel Deze Pagina