Hoi meiden, Hier ook maar weer een berichtje van mij. Alles gaat goed zijn heel druk met werken en de bruilift jaja wij gaan trouwen en wel op 21 juni we zijn 6 mei in ondertrouw gegaan. verder met de zwangerschap gaat het ook goed de vermoeidheid neemt langzaam af.. ik heb wel al sinds 3 avonden last van een slapens rechterbovenbeen zodra ik ga liggen en sinds vandaag heb ik er overdag ook last van en gaat het samen met tintelingen geen idee wat het kan zijn maar vind het wel irritant.. herkenen jullie dit of hebben jullie advies?? Raspberry spannend meid Famke fijne vakantie Liefs Roos
Roos! Geweldig, gefeliciteerd! Dan had je ook goeie redenen om hier niet vaak te zijn. Ik hoop voor jullie dat jullie een hele mooie trouwdag zullen hebben met prachtig weer! Dat met je been heb ik nooit gehad tijdens de zwangerschap dus ik kan er weinig over zeggen.... Fijn weekend allemaal!! xxx
dankje wel raspberry ik hoop ook dat we mooi weer hebben en zo niet dan is het toch een mooie dag jij heel veel succes voor de komende dagen en hopelijk heb je snel die kleine in je armen.. fijn weekend liefs x Roos
@roos gaaf man! gefelciiteerd met jullie ondertrouw! fijn dat je je al iets beter voelt! @raspberry houd je het nog n beetje vol? heb je eigenlijk een buddy hier die ons op de hoogte houdt als je bevallen bent??? ik wil me wel opofferen hoor! @sjan hoe is het met jou?? @famke met jou ook alles ok? hier alles ok...de kleine meid is druk bezig in me buik
Zodra ik in staat ben om na de bevalling een berichtje hier neer te zetten dan zal ik dat doen hoor!! Maar hoogstwaarschijnlijk zal ik het wel druk hebben met de kleine en alles wat er bij komt kijken dus neem het me maar niet kwalijk dat ik niet meteen dezelfde dag hier al een berichtje doe...maar hoe dan ook vergeet ik jullie niet hoor! xxx
roos Wat geweldig dat jullie gaan trouwen! Dat is echt een prachtige dag! Geniet ook van de voorbereidingen. Voor ons is het bijna alweer een jaar geleden, maar ik denk er nog vaak aan hoe mooi het was. Linda Met mij gaat alles goed! Hoor van mn omgeving dat ik er ook goed uit zie Vandaag mezelf maar weer even gewogen maar ik val nog steeds af...Heb af en toe ook echt honger maar ben snel vol. raspberry Haast je niet om hier een bericht achter te laten. Je hebt dan wel even wat anders te doen...genieten en herstellen natuurlijk. Als je een poosje hier niet bent geweest zegt dat voor ons al genoeg! Nou meiden de koffer staat hier gereed, hopelijk is de aswolk niet al te vervelend...Morgen nog een drukke dag. En maandag richting zon! Groetjes!
Hallo! Hier nog steeds niks hoor, jemig wat wordt t toch spannend!! Mocht ik donderdag nog niet bevallen zijn dan word ik gestript. We wachten het allemaal af.... Voor Sookie is dit ook een spannende week!! Nog 5 daagjes spanning voor haar! Als je dit leest Sook dan sterkte met wachten! ik hou het in de gaten zolang het mogelijk is! Tot horens allemaal! xxx
@famke fijn dat je je beter voelt en dat je er ook goed uit ziet!! altijd leuk om te horen hoeveel ben je nu afgevallen dan?? ik wou dat ik was afgevallen ik ben al zowat 10 kilo aangekomen en ik moet nog 16 weken:
Hey dames, Hoe is het met jullie? @ Linda bedankt meis met mij wel goed alleen erg moe laatste tijd last van spataderen etc.... Ben nu druk bezig met de babykamer en aan het aftellen 11 juni is mijn laatste werkdag en dan tot november thuis. Hoe is het met jou? hoe voel je je?
@sjan met mij gaat het goed! de kleine beweegt lekker goed!!! lekker hoor al bijna verlof!!! ik moet nog tot half juli maar ja over 2 weken lekker vakantie!!!
Gelukkig dat het goed gaat. trapt jou beebje ook zo erg? hahaha die van mij wel alleen als papa kijkt of ze hand legt doet die niks meer koppig nu al Mijn verlof begint ook pas Juli maar heb al mijn vakantie dagen eraan vastgeplakt want ik trek het gewoon weg niet meer heb last van me onderrug (ze vermoeden bekken ) maar dat hoor ik morgen bij de VK dan gaan we ook de bevalling bespreken enzo. Nog effe en heb je vakantie ga je ergens heen? en hoelang?
@sjan als je het niet meer trek dan moet je gewoon halve dagen gaan werken of desnoods de ziektewet in! zonde van je vrije dagen die zijn veel leuker achter je verlof als je je kindje hebt!! had ik ook met noa gedaan! ik was 5 weken van te voren gestopt bij noa ( nu 6) en verveelde me op een gegeven moment echt dood....je zit dan echt maar te wachten en te wachten. je hebt gewoon recht op ziekteverlof als je het niet volhoudt tot de 6 weken van te voren. en dan hoef je geen vakantiedagen op te nemen. zou nog even bespreken met je baas/ verloskundige
Hee meiden, Hier gaat alles goed voel mij alweer een stuk beter op mijn been na. Na overleg met vk een afsprak gemaakt bij een fysio en mag maandag al komen, dus ben benieuwd wat er uit gaat komen ik denk zelf dat het mijn bekken is aangezien ik voor de zwangerschap al problemen had met rug en bekken. verder 16 juni voor de 20 weken echo leuk verjaardagskado voor mijn vriend hoop dat het kindje goed lig zodat we het geslacht kunnen zien ik denk zelf een jongen en ik hoor het van meer mensen dus spannend.... Fijn dat het goed gaat met jullie meiden en raspberry het blijft spannend voor jou.. Met Sookie gaat het goed heb haar vrijdag nog gesproken ze is wel zenuwachtig en heeft alle klachten die bij een zwangerschap horen dusss fingers crossed meiden fijne dag Liefs, knuf, xxx Roos
iemand al iets van raspberry vernomen? ik had begrepen dat een paar daagjes geleden de weeen begonnen waren. ben benieuwd! @sookie hoe gaat het met je?? hoe voel je je?
Dames Wij hebben een dochter!!! Ze heet Vera. Dinsdagavond om 18.51 uur is ze geboren na een snelle en heftige bevalling. Ze woog bij geboorte 4000 gram precies dus een flinke dame! Ze doet het hartstikke goed! Mijn herstel gaat helaas heel langzaam. Ik heb een bloeding gehad na de bevalling en heb een liter bloed verloren. Het was allemaal even heel spannend maar gelukkig is alles goed gekomen maar de gevolgen er van verneem ik heel erg! Het is lichamelijk en geestelijk een langzaam herstel maar we komen er heus wel en we zijn ontzettend blij met onze gezonde dochter! Ik ga verder met herstellen en genieten maar ik laat snel weer van me horen! Dikke knuffel xxx
Raspberry, Jij en je man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Vera!! Geniet ervan en kom rustig bij. Ik wens je iig een voorspoedig herstel. Dikke knuf Sookie Ps, we kijken uit naar de eerste beelden van deze nieuwe wereldburger!
Raspberry, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! rust lekker uit ik hoop dat je snel herstelt.. En geniet vooral van dat wondertje. Veel liefs xxx Roos
Nou, het is voor deze ronde game-over.. Het bruinverlies wordt nu toch echt roder en er zitten ook al wat stolsels bij.. Ik denk dat de testen lichtlicht posi worden door alle hormonen van deze ronde.. Knuf van een toch wel verdrietige Sookie
schatje wat een pech.... waarom waarom waarom? Ik ben er voor je Dikke knuffel en een dikke kussssssssss