Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou nou ik vind het nog al wat zeg!! hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem bij hun zelf en reageren ze dat af op jou. Ik vind dat wanneer je als ouders je kind weg brengt moet je niet zo gaan zeuren, dan moet je gewoon thuis blijven bij je kind!

Probeer het je niet te veel aan te trekken Famke en vertrouw op jezelf!! Niet twijfelen aan je kwaliteiten als oppas!
    Succes er mee!

xxx

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Dankje wel! Dat geeft weer wat moet! Zo is mijn instelling ook, wil je je kind groot brengen zoals jij dat wilt dan moet je thuis blijven, maar zo denken niet alle ouders er over. Nu snap ik ook al je je kind weg brengt dat je natuurlijk een goed plek wilt hebben voor ze. Maar ouders moeten ook dingen tegen me kunnen zeggen, maar dat moet wel in het normale kunnen.
    Deze ouders hebben naast ons gewoont en konden we altijd erg goed mee...maar als t zo door gaat niet meer.

3. raspberry

Ik hoop inderdaad eerst een half jaar thuis te kunnen blijven en daarna gaat ons kindje naar mn moeder. Ik mag natuurlijk wel wat dingen verwachten van mijn moeder maar ik maak de keuze om te gaan werken en iemand anders voor mn kind te laten zorgen dus ik kan niet verwachten dat mijn moeder het voor 100% hetzelfde aanpakt als ik zelf zou doen. Dat hoort er nou eenmaal bij.

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry, tsja je moeder verwachtje het toch van dat ze jouw kindje net zo groot bent als je zelf. Dat is heel anders dan als je het kindje naar een oppas of kinderdag verblijf brengt..;)

Wat is het hier verder rustig op het forum, hebben we het allemaal druk?

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo dames vandaag de echo gehad en alles doet het! hartje klopt en zag er mooi had...je kon ook al vingertjes en teentjes tellen...voel me gelijk een stuk beter...nu hopen dat ik op een roze wolk ga zitten:p

@raspberry trek het je niet aan het is niet jouw schuld. die mensen moeten zelf opletten dat alles weer mee naar huis gaat...jij kan dat toch niet voor alle kids gaan bijhouden??
    maar ik snap je heel goed hoor..ik trek op dit moment ook alles aan en heb het gevoel dat iedereen tegen me is..op me werk ook..en heb het gevoel dat niemand rekening houd met het feit dat ik zwanger ben..maarja..

@raspberry ik had bij noa ook vaak wat jij hebt...het gevoel van is dit het nou..als je kindje er eenmaal is is het het allemaal waard geweest...maar zwanger zijn is niet helemaal mijn ding:p

6. raspberry

@Linda, wat heerlijk dat alles goed lijkt! Dat is toch een geruststelling dan...

Ik vind het zwanger zijn op zich heerlijk hoor maar af en toe vliegt me een raar gevoel aan of dan heb ik zo'n dag dat alles mis is. Op zulke momenten ben ik even van de roze wolk afgedonderd maar ik zit er voornamelijk heerlijk bovenop, helemaal nu ik verder ben in de zwangerschap, nu wordt het pas écht leuk! Maar ik begin ook al een klein beetje af te tellen, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben naar de kleine.

x

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    het is ook wel leuk hoor...t lijkt nu of ik het helemaal niet leuk vind maar ik zie gewoon ook weer op tegen het zwaarder worden, dat je straks minder kan enzo...ik vind het gewoon moeilijk dat je lichaam 9 maanden niet van jou is...maar ik kijk ook wel uit naar het voelen schoppen van de kleine over een aantal weken..

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Je zult het vast voor mij bedoelt hebben, er staat raspberry;)
    Daar hebje gelijk aan, het is ook de verantwoordelijkheid van de ouders als alles weer mee gaat naar huis. De ene vraagt er wel na en de andere niet:$Op dit moment trekje alles aan, het is erg vervelend maar we kunnen er allemaal niets aan doen. Mensen zullen straks vast meer begrip hebben als ze er vanaf weten! Ben benieuwd hoe het morgen gaat, wat ze nu weer hebben.
    Je bent inderdaad ineens heel anders als anders.

Kreeg vandaag van mn vriendin (die zwanger is) een brief met allemaal leuke dingetjes er in, over haar commode, babykleertjes en de 9maandenbeurs...jammer maar ik kan er nu nog niet met haar over praten..ze zou eens moeten weten, hihi! Over 2 weken ga ik het haar vertellen, ben erg benieuwd, ze zal t vast leuk vinden.

Gisteravond was ik erg misselijk, ws hebben we wat te gekruid eten gehad ( dat las ik op internet dat je daardoor misselijk kan worden). Vandaag wat rugpijn en met vlagen misselijk.
    Af en toe ben ik bang dat het allemaal niet goed is, er bijvoorbeeld een leeg vruchtzakje zit of een miskraam zal krijgen:(

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke was idd voor jou bedoeld! hahah nu al last van verstrooidheid...mijn vriend vind ook zo nu en dan de zout of de pasta in de koelkast hahha
    snap dat je soms ongerust bent...dat heeft iedereen tot je het kindje met eigen ogen hebt gezien en weet dat het hartje klopt...wanneer mag je voor een echo?

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow 9 februari zie ik! nou das al over 2 weken! gaat snel hoor!

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ow nou dat heb ik nog niet, de zoutpot in de koelkast gezet. Maar ik vergeet dingen...en dat kan af en toe lastig zijn, ook tegen de vraagouders.
    Mn man was vanmorgen bij zn ouders geweest en had verteld over mijn vergeetachtig heid, zn moeder had gezegd dat t nog wel erger kon worden. Ow nee he zei hij:$
    Ik doe het ook niet met opzet. Vanavond boodschappen gehaald maar de helft vergeten...

Ja de echo is over een kleine 2 weken, vind het wel heel erg spannend, maar als dat goed lijkt dan ben ik erg blij! Dat bang zijn zullen inderdaad meer last van hebben.
    Heb nu rugpijn, zal er ook wel bij horen en (.) (.) groeien ook nog steeds, dus ga er vanuit dat het dan wel goed zit:(

12. raspberry

@Famke, probeer je geen zorgen te maken. Je moet gewoon genieten! En wat betreft de vergeetachtigheid, zonder lijstje naar de winkel gaan is er niet meer bij nee, en dat blijft ook wel even zo denk ik want ik vergeet ook nog steeds dingen met het boodschappen doen haha! Ach je raakt er aan gewend dat je in sommige dingen anders bent als voorheen.

x

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Dankje wel. He 'grote' genieten zal wel na de 1e echo zijn denk ik. Af en toe vergeet ik het zwanger zijn:$ erg he, dat je dat zelfs kan vergeten!

14. raspberry

Is juist een goed teken dat je het soms kan vergeten want dat betekent dat je je niet de hele dag heel vreselijk voelt! Ik had dat in het begin ook heel vaak en ik heb ook nu nog wel es momenten dat ik het vergeet en gewoon bijna iets ga eten wat ik niet mag hebben ofzo. In je hoofd blijf je nog wel gewoon jezelf dus de gedachten die daarbij horen blijven ook wel, gelukkig!

xxx

15. raspberry

@Sookie, wanneer is je IUI?? x

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    daar hebje gelijk in raspberry. Als je het vergeet er dus niet de hele dag aan denkt. Ik word ook gek van al die leesboekjes over zwanger zijn, terwijl ik daar anders uren in weg kon dromen, best vreemd.

Voel me vandaag moe en misselijk al de hele dag, maar even slapen vanmiddag is er niet want heb 4 kids hier omhuppelen. En dan vanavond ook nog wel. Ach morgen kan ik lekker uitslapen;)

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey raspberry,

Ik mag morgen weer de follikelmeting en hoop zaterdag de IUI te hebben. Dan zit ik op cd13 en mijn ei zal (as usual) of cd13 op 14 springen of cd14.. Hoop dat ze deze keer wel naar me luisteren ;)

Dus, morgen om 17u de meting en wanneer de iui dan precies gaat worden, laat ik morgenavond wel ff weten.

Knuf Sookie

18. raspberry

Ok Sookie, sterkte maar weer voor morgen en we horen graag het wel en wee!!

x

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Veel succes en sterkte morgen voor jullie. Lees morgen vast hier wel hoe het is gegaan.

Hebben jullie ook wel eens last van steken in de zij?
    Daar had ik net na t eten zo'n last van:$

20. raspberry

Nee sorry Famke, dat herken ik niet. Maar lijkt me niks om je zorgen over te maken hoor!

Deel Deze Pagina