Ja het is leuk om dat soort van dingen te doen. We hebben ook een hele poos rond gelopen in de winkel zagen allemaal leuke dingen. Binnenkort gaan we er weer heen voor de kinderwagen want die krijgen we van mijn ouders. Maar we weten al welke het word! En wat betreft dat zwangerschapszwemmen, dat lijkt me op de een of andere manier leuker dan de gymnastiek. Ik zwem elke week al een uur lang, dan trek ik baantjes samen met mn moeder en dat is heerlijk alhoewel ik er wel vaak tegenop zie om er heen te gaan... Gisteren hebben we wat kleding geshopt, want mn broeken zaten nu echt niet lekker meer. Een broek, legging en tshirt gekocht. Verder bij de prenatal voor de kleine nog een nijntje pakje gekocht! We krijgen er steeds meer zin in. Nog in discussie geweest met een verkoopster van de Livera over een meegroei bh. Gisteravond gezellig samen uit eten geweest, we waren gisteren 1 jaar getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel. Het is hier vrij rustig op het forum hoe is het eigenlijk met iedereen?
hallo meiden! hier weer terug van vakantie! we hebben het echt super gehad! heerlijk weer! en noa heeft zich ook heerlijk vermaakt! ze was ook onwijs makkelijk! tussen de middag sliep ze gewoon in de buggy, zodat wij gewoon ook dingen konden doen, en 'savonds sliep ze ook in de buggy totdat wij ook naar bed gingen. dan werd ze geen eens wakker als ik dr luier verschoonde en dr pyama aan deed... vliegen ging ook super! ze heeft lekker in het vliegtuig heen EN terug geslapen. Oke op schoot met een kind is niet ideaal maar menorca is maar 2,5 uur vliegen dus wel te doen. Het enige was dat noa op de terugweg een klein driftbuitje kreeg dat ze bij me op schoot moest want madam wilde een eigen stoel toen schaamde ik me wel n beetje maar je hoeft je echt eigenlijk niet te schamen want je bent niet de enige van wie het kind huilt/krijst noa was nog lief vergeleken bij sommige tsja het zijn kinderen..
Hey Linda welkom terug! fijn dat Noa het goed heeft gedaan en dat jullie lekker hebben genoten! misschien dat ik ook een paar daagjes tussen uit ga naar frankrijk eind juni effe kijken of dat nog gaat lukken ik moet nog een week werken dan lekker alle tijd voor mezelf heeeerllijkkk... hoe is het verder met jullie?
@sjan oooow heerlijk zeg nog 1 weekje werken en dan verlof! ik ben jaloers! kan niet wachten tot ik met verlof kan! @famke leuk zeg de babykamer gekocht!!! en welke kinderwagen gaan jullie nemen??
Hoi meiden! Linda! fijn dat je er weer bent en dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, lekker even de batterij weer opgeladen of niet?! Sjan, jij hebt een goed vooruitzicht zeg! Hopelijk krijgen we een mooie zomer en kun je heerlijk van je vrije tijd genieten....dat gun ik mezelf natuurlijk ook aangezien ik ook heeeerlijk vrij ben tm oktober! Alles gaat hier prima. Het is af en toe vermoeiend, Vera drinkt 's nachts 2 keer en ik kan dan vaak maar moeilijk mn ogen open houden, maar zodra de dag weer begint heb ik er weer helemaal zin in! Het heerlijke weer momenteel doet me ook goed en we gaan elke dag even lekker wandelen. Iedereen een fijne mooie zonnige dag vandaag! xxx
Hey dames! raspberry Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je lekker kan genieten. Wel slopend hoor die nachten, maar het mooie weer maakt veel goeds! linda Heerlijk he even een week er tussen uit. Wat fijn dat jullie dochter zo makkelijk is, hopelijk word de 2e ook zo makkelijk! Wij gaan voor de maxicosi mura 4 wieler! sjan Goh wat gaat t snel, al bijna verlof! Ik ben ook aan t aftellen, moet nog 5 weken werken, ik merk wel dat alles zwaarder begint te worden dus kijk er wel naar uit!!
@Famke, wij hebben ook de maxicosi Mura 4 wieler, echt een super fijne wagen! Kwam ook erg goed uit de testen he! Wij hebben de zwarte met grijze binnenkant.
raspberry Ik sprak vorige week met iemand die hem ook had en die was er ook erg blij mee en die vertelde ook dat die heel goed uit de test was gekomen. Alleen vond zij het onderstel nogal zwaar. Wij willen de zwart met rood, alleen zaten we er aan te denken dat zwart wel warm is voor de zomer, maar aangezien we de kleine rond september verwachten zal het wel wat mee vallen. En ach de meeste wagens zijn donker als je er op let. Gisteravond belde m'n vriendin dat ze is bevallen dus daar zullen we zo even naar toe, ze wilde zo graag dat we kwamen! Goed weekend!
Oh die zwart met rode is inderdaad ook mooi. Wij zitten dus ook in de zomer met een zwarte maar t valt vast wel mee bovendien zet je de wagen toch in de schaduw als het kan. Wij hebben de versie van 2010 met de zilverkleurige velgen. Deze is bijna 1,5 kilo lichter als die van 2009. Dat scheelt dus behoorlijk met tillen lijkt me......ach, alle onderstellen zijn wel zwaar tillen denk ik, betekent alleen maar dat ze stevig/degelijk zijn en das beter als een licht gammel ding toch?! Leuk dat je vriendin bevallen is! Hebben jullie straks lekker samen een kleintje waar je leuke dingen mee kan doen!
@linda en famke nog eventjes aftellen dan voor jullie! nemen jullie 6 weken voor of 4 ? @rasp jij ook natuurlijk genietse @ all ik had nog een boel vakantiedagen die heb maar ook opgenomen vandaar mijn laatste weekje werken. ik trek het ook niet meer hoor begint me cht zwaar te worden. mijn nachtrust is namelijk erg slecht de laatste tijd word gewoon uit het niets om half vijf wakker......en dan heel de dag bezig zijn met klanten en dan op een kantoor stoel zitten uhmmm nee ik passeer
heij meiden!!hier gister noa dr verjaardag (en ook mijn verjaardag) gevierd en man man man wat is die meid verwend zeg...niet normaal... ik zal grofweg ff opnoemen wat ze heeft gekregen: -konijntje (+hok) -zwembadje -schoonmaak standaard (met een mop, bezem etc erin) -hello kitty duplo+kleine pakketjes hello kitty duplo -wonderteam megablocks -koets met assepoester van megablocks -prinsessen tent -houtenplank met een broodje, eitje tomaatje etc (met klittenband wat je kan snijden) -boekjes liselotje krijgt een zusje, dora wordt grote zus en lulu's potje -kleding -kleurboek, activiteitenboek en stiften van dora -babyborn+maxicosi -serviesje pff ik weet allemaal niet meer waar ik het kwijt moet hahaha ik weet in ieder geval wel waar ik volgend jaar op koninginnedag ben de babyborn en maxicosi is wel helemaal je-van-het ze is de hele tijd hem in en uit die maxicosi aan het halen, speentje geven, flesje en eten hehehe een echt poppenmoedertje vandaag 3d echo gehad en ons meisje doet het super!! wordt ook geschat op 7 pond bij de geboortje ze lijkt best wel een beetje op noa toen met de 3d echo a.s. dinsdag is noa echt jarig en gaan we naar de dierentuin...ik hoop dat het weer een beetje mee zal zitten...zaterdag was het in ieder geval top! echt een geweldige dag gehad lekker de hele dag in de tuin kunnen zitten en de bbq viel ook erg in de smaak @sjan is je verlof nu al begonnen of moet je deze week nog werken? @raspberry tsja die nachten kunnen je soms slopen...daar zie ik ook wel weer tegenop (helemaal met de volgende dag een peuter die ook veel aandacht nodig heeft dus inkakken kan niet) @famke dat is idd een mooie kinderwagen!! en idd in september (en je gaat hem in oktober november past ECHT gebruiken) is het toch niet meer zo warm dus zwart is niet zo erg..
@Linda, jeetje wat een boel kadootjes zeg! Wel leuke dingen allemaal! Ja, jij hebt straks overdag ook nog een peutertje....maar ik moet zeggen dat ik ondanks de nachtvoedingen overdag prima functioneer en het valt me echt mee qua vermoeidheid overdag terwijl ik 's nachts mn ogen niet open kan houden. Vannacht heeft Vera heerlijk geslapen met het gevolg dat ik wakker werd van nattigheid....lag ik met enorme lekkende tieten! Dus dat ze langer sliep was lekker maar mijn tieten houden het dus zo lang niet vol hahah!
hey meiden, Linda idd wat is Noa verwend zeg en wat heerlijk dat het zulk goed weer was. Raspberry fijn die lekkende tieten wel prettig dat Vera lekker geslapen heeft. Sjan lekker hoor verlof ik kan ook niet wachten en kan je nagaan ik moet nog tot 8 september maar dan heb ik ook mijn verlof vervroegd met 2 weken vakantie. Famke wat een een leuke kinderwagen zeg. Hier gaat het goed ben nog steeds best moe en heb nog steeds een slapend bovenbeen waar ik nu wel voor bij de fysio loop. Woensdag hebben we de echo dus gelijk even kijken of de kleine op een zenuw drukt. Verder nog wat zaken regelen voor de bruiloft en dan is het bijna zover Meiden fijne dag nog Liefs xxx Roos
Hoi Dames! Jeetje Linda wat heeft Noa veel gekregen zeg! Leuke dingen zo te lezen. raspberry Heerlijk voor je/jullie dat alles zo goed gaat..enne tsja de lekkende tieten vervelend is dat, maar goed teken toch? roos Je hebt het er maar druk mee. Wanneer is de bruiloft ook alweer? Dat moe zijn is erg vervelend, ik herken het helemaal, gelukkig gaat het over als het goed is. Spannend de echo hoor, hopelijk kan er gevonden worden wat evt de oorzaak zou kunnen zijn! Dankje dames dat jullie de wagen ook leuk vinden. Deze schijnt op t moment heel veel verkocht te worden en de bak is ook groter dan de gemiddelde van tegenwoordig en dat vind ik wel prettig voor de winter! Hier gaat alles zn gangetje. Heb alleen last van m'n rug en dat is niet fijn. Ik til geen zware dingen meer, en heb een 'band' om die iets ondersteuning geeft. Maandag naar de gynaecoloog maar eens horen wat die er van zegt. Verder wel drukke dagen gehad, bij m'n net bevallen vriendin geweest, zo lief zo'n kleintje. We hebben hem in de tummy tub gedaan en ik mocht de fles geven, dan begint t wel te kriebelen hoor! Iedereen alvast fijn weekend, met hopelijk beter weer
Hoi!! Vandaag is Vera al weer een maand oud. Ik vind het niet normaal zo snel als de tijd gaat! De dagen zijn zoooo snel om! Jullie zullen er nog wel achter komen, ik kon het me eerst niet voorstellen maar nu ik er zelf midden in zit vind ik ook dat het enorm snel gaat....dus heel erg genieten maar van mn meisje van voor ik t weet is ze groot! Alles gaat prima hier verder! Famke en Roos, jammer dat jullie wel vervelende kwalen hebben nu tijdens de zwangerschap. Probeer er wel zo veel mogelijk van te genieten! Nou ik zal snel onder de douche voordat het dametje zich weer meld! Fijne dag en weekend allemaal! xxx
raspberry Jeetje wat gaat de tijd inderdaad snel met een kleintje. Ik vind nu ik zwanger ben dat de tijd al snel gaat, maar zo te horen straks nog sneller...? Het is een goed teken dat ze groot word toch? Elke leeftijd heeft wel weer z'n leuke kant vind ik. Tuurlijk geniet ik wel van de zwangerschap, helemaal als er geschopt word, soms spring ik omhoog zo mal gaat het dan. Gisteren telefoontje gehad dat 24 juni de kamer en de wagen al komen, veel sneller dan afgesproken maar dat vinden we niet erg
@Famke, nee das alleen maar fijn en leuk!! Voor de dames die nog een kinderwagen gaan/moeten kopen....prenatal heeft nu 15 % korting en dat scheelt best wel op zulke grote bedragen.
Hoi Meiden, Famke de grote dag is maandag 21 juni..... Raspberry wat gaat het hard maar wel leuk geniet maar lekker van. liefs xxx roos
@raspberry jaja ik weet er alles van voor je het weet zijn ze alweer 2 ze zeggen niet voor niets geniet ervan want ze zijn zo groot!!! het is echt zo...en probeer af en toe lekker ook iets voor jezelf te doen of samen met je man want dat komt er vaak niet van! @roos de 21e alweer!!! fijne dag alvast met hopelijk prachtig weer!!!
roos Wauw dat is volgende week al! Alvast een hele mooie dag toegewenst..en geniet van de dag, voor je het weet is die voorbij! Wij hebben de kinderwagen bij babydump weg met gratis maxicosi, dat is toch ook mooi meegenomen Vandaag bij de gynaecoloog geweest, alles was prima. Donderdag moet ik na het zh en dan word er onderzocht of ik zwangerschapsdiabets heb want daar zijn ze bang voor ivm m'n gewicht. Moet er zo'n 4en uren zijn, word een lange ochtend ben ik bang, naja het is ergens voor. Verder is 't nog onduidelijk wie de bevalling gaat doen, de verloskundige zegt van zij en de gynaecoloog zegt dat de verloskundige het niet mag doen. Terwijl het best krom is want ik zou dan een arts assistent bij de bevalling hebben en helemaal geen gynaecoloog, die word pas geroepen als ze moeten ingrijpen, dus was is er nu tegen dat de verloskundige het doet? Over 3 weken maar even met de verloskundige over hebben