Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Linda beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd lekker verwend je meissie :D moet kunnen met verjaardagen :)

@ Yes mijn vakantie s begonnen vanaf nu thuis tot november heerlijk!

zozo september duurt wel even nog dan voor je das nog effetjes wachten.....ah jah hopen dat de tijd snel voorbij gaat dan voor je :p

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan Ben je al lekker aan het genieten van je verlof en vakantie?

Hier vandaag weer heel wat beleefd. Ik kwam vanmorgen in het zh, want ik was door de gynacl door verwezen naar iemand die gaat over zw.diabets omdat ze bang zijn dat ik dit heb. Moest er nuchter heen en zou 3keer worden geprikt volgens de gynacl.
    Kom ik daar vanmorgen bij die mevr, niks er van prikken, ik moest eerst 3 dagen aan een 'dieet' en daarna nuchter prikken en na suikerwater drinken prikken. Ik kwaad, vrije dag vandaag genomen dus om niks:x
    Nou goed die mevr dat lijstje van t 'dieet' bekijken samen met me of dat van de laatste 3 dagen wat overeen kwam, nou gelukkig wel. Ik mocht dus te prikken...na de eerste prik 2 glazen suikerwater drinken, gatver wat was ik beroerd van dat spul, zo vies! En tot 11u mocht ik niets eten en dat terwijl ik om 6.30u al uit bed was en ik had zo'n honger...Gelukkig had ik wat leesvoer meegenomen en ben in de hal gaan zitten. Na de 2e prik wist ik niet hoe snel ik wat moest eten. Vanmiddag nog op bed gelegen was nog raar van dat spul....Over 3 weken horen we de uitslag of het moet heel erg zijn dan wel eerder.

En hoe is het verder met jullie allemaal...het is stil hier...komt ook vast door het mooie weer;)

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Famke,

idd lekker an het genieten maar ik verveel me nu al :O erg he?
    Had niet verwacht dat het na 4 dagen al zou vervelen...

Ik hoop dat je geen diabetes hebt meissie.
    Hoe is het met jou verder?

idd erg rustig hier :D

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan,

Ow jeetje je nu al vervelen? ... dat word en lange vakantie/verlof.
    Ik kijk er zo naar uit, verlof! Nog 3 weekjes werken en dan is het zo ver voor mij.
    Verder is alles goed met mij. De kleine schopt goed, merk wel dat werken zwaarder word. Het huishouden lukt wel aardig, elke dag een beetje.
    Ik ga er eigenlijk niet van uit dat ik diabetes heb, heb nergens last van en ook geen symptomen ofzo er van...
    Gisteravond de eerste pufclub avond gehad:Dwas gezellig, we zijn met 4 stellen!

Groetjes!

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Woensdag hebben we de 20 weken echo gehad alles is goed.... en wij krijgen een JONGEN!!! zat mijn gevoel toch goed :D

Maandag is de grote dag en ik vind het nog best spannend, in iedergeval is voor maandag alles geregeld, nu voor zaterdag nog.

Famke, spannend of je diabets heb en wat leuk de 1ste pufclub avond ik ga de 30ste beginnen met zwangerschapsyoga.

Sjan das niet zo handig dat je je nu al verveeld.... maar dat komt vast goed..

Meiden fijne avond
    Liefs Roos xxx

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos gefeliciteerd!! een jongen!! fijn dat alles goed was!

@famke jeetje 3 weken voor de uitslag??? dat duurt wel lang!! bij ons in de apotheek kun je je suiker laten meten en hebben we binnen 1 sec. een uitslag:p

@sjan jaja verlof is saai dat weet ik nog wel...iedereen om je heen is aan het werk...de dagen duren dan erg lang...ik zou er niet aan moeten denken om nu al tot aan de bevalling de hele dag thuis te zitten..dan duren 10 weken wel heel lang...alhoewel ik wel uitkijk naar me verlof...nog 4 weken werken en dan verlof...dan heb ik 2 dagen voor mezelf en 3 dagen met noa...die dagen met noa gaan ook snel en de dagen die ik voor mezelf heb ga ik het huis een beetje soppen en babywasjes en strijkjes doen:p hopelijk ben ik dan zo 40 weken:p

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames!

@Roos, wat leuk, een jongen! En wat leuk dat je gevoel klopte!

@Famke, das inderdaad lang wachten....hopen op t beste dan maar!

@Sjan, ja die verveling dat had ik ook en dat komt inderdaad omdat je de enige bent die vrij is. Gewoon lekker genieten van je kindje en lekker rusten en je huis schoonmaken haha.

@Linda, voel jij je ook nog goed?

Hier begint alles langzaamaan vorm te krijgen, er komt een beetje ritme en we raken steeds meer aan elkaar gewend. Afgelopen week ben ik voor t eerst met Vera naar het consultatiebureau geweest en ze weegt al 11 pond. Ze is in 3 weken tijd 1,5 kilo gegroeit!! Lang leve de slagroom!!
    De afgelopen dagen is ze wat snotterig en onrustig en ook 's nachts is het geen pretje maar dat nemen we maar voor lief en dat komt straks allemaal wel weer goed want het is verder een heerlijk tevreden meisje.

Nou dames een goeie week en geniet van het aankomende mooie weer en tot horens!

dikke knuffels! xxx

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ roos gefeliciteerd :D ook een jongen:p

@ all jaja dat word een lange zomer voor mij zoals jullie zeggen iedereen werkt en tjah ken niet veel mensen woon in brabant maar kom uit leidschendam dus ben vaak alleen...... ah jah proberen te rusten en soppen doe ik vaak idd......

@ linda jij hebt noa nog waarmee je dag zo om is denk ik

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Hoe was de dag?
    Wat leuk zeg een jongen! Geniet er van. Enne nu vast druk aan het shoppen voor kleertjes?

linda Tsja ik snap het ook niet waarom het zo lang moet duren. De arts prikte me zelf ook niet maar moest daar voor na de prikafdeling:(Maar over (nu) 2 weken weer op controle bij de verloskundige en die heeft dan de uitslag. Maar als ik het wel zou hebben lijkt mij dat ze allang hadden gebeld want dan moet ik mn eten aanpassen en daar laten ze me niet nog zo lang mee omlopen.

Sjan Wel vervelend dat je niet echt iemand in de buurt hebt wonen en nu nog met je bolle buik een flinke reis te maken zit je vast ook niet op te wachten...

Gisteravond weer pufclub gehad, we zijn aan het kindje wiegen geweest, echt heel grappig, de kleine reageerde er gelijk op!
    Nog 3 weekjes werken en dan ga ik ook genieten van mn verlof. Vandaag maar eens begonnen met de 'baby was'.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier gister vk gebeld over het werk wat te zwaar wordt...ze zei ja je geeft t zelf aan aan maar we mogen geen advies op papier zetten omdat bloeddruk goed is en met mij en de beeb ook (nog) alles goed...maar ze zei wel je kan beter minder gaan werken als het je te zwaar wordt...halve dagen of in ieder geval een paar uurtjes minder...dus ik met me baas overlegd...nou t ging niet van harte...ik mocht wel lang lunchpauze houden!! nou met een half uurtje langer pauze los je het probleem echt niet op zei ik..nou dan ging ik smiddags maar een uur op de bank liggen in de koffiekamer....nou als het druk is in de apotheek kan ik echt niet rustig een uur op een bank gaan liggen hoor! bovendien is het echt een bank uit het jaar 0 en ligt voor geen meter...
    ik zei dan wil ik liever eerder naar huis...ja maar dan moet je wel gaan rusten zegt ie...ik zo ja duh! (maar waar bemoeid die vent zich mee) nou ga DAN MAAR een uurtje eerder weg...(ik werk tot half 6..) toen liep hij weg...ik zei ik weet het goed gemaakt...ik werk tot 4 uur en dan kijken we hoe dat gaat en als dat nog niet gaat dan ga ik nog minder werken...nou het duurde even voordat hij antwoord gaf maar toen kwam er een oke uit zijn mond...hij moet niet zeiken want de vk had het over halve dagen...dat zou betekenen van 8 tot half 1...nu blijf ik tot 4 uur...hij moet juist blij zijn...grrr ik ben echt zo boos...sorry hoor maar moest t ff kwijt

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier noa met ollie 3;) ik weet niet of ik het hier ook gezegd had maar noa had voor dr verjaardag een konijntje gekregen...die was na 4 dagen dood...toen een nieuwe van de dierenwinkel gehad...die was na 1 week dood...deze hebben we van een boerderij...ik hoop dat hij heel wat jaartjes bij ons mag zijn;) die andere 2 hadden waarschijnlijk een zeer dodelijke konijnenziekte wat momenteel erg heerst...myxomatose..ook hoor ik nu dat je nooit je konijn uit de dierenwinkel moet halen omdat die beesten zwaar doorgefokt zijn en dus erg zwak...

@roos nog gefeliciteerd!! mooie dag gehad??

@hoe is het verder met iedereen?? hier wordt t steeds zwaarder...als ik gewerkt heb heb ik nergens meer puf voor...de volgende dag/dagen ook niet...hopelijk gaat het beter als ik tot 4 uur werk...

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Linda Wat een stombo zeg die baas van jouw!
    Toont helemaal geen respect en mede leven, tsja tot jij je een keer ziek meld misschien!?
    Ik zou het ook niet nemen hoor, wat zijn dat nu van argumenten.
    Een uurtje eerder mag wel?
    Wees een baas en zeg dat het in goed overleg kan, tsja toch.
    Straks gebeurd er nog iets met jouw of de kleine dat vergeeft hij zich nooit toch?
    Ik snap dat de verloskundige er weinig aan kan doen, maar als ze als advies mee geeft om halve te werken ... dat zegt ze niet voor niks.

Succes er mee en hopelijk heeft je baas zich toch bedacht, en pas goed op jezelf!

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wat een schatje, die noa zeg!
    Je kan de konijn laten inenten he, dat doen wij ook altijd, we hebben 2 konijnen.
    Wel sneu hoor, heb je 2 keer een dood konijn, voor Noa ook niet te begrijpen dit soort van dingen!
    Wij halen de dieren ook niet uit de winkel, liever van de boerderij of een particulier.

Verder met mij alles goed. Af en toe rugpijn, maar mag verder niet klagen, voel me goed. De hormonen zijn af en toe wel eens wat vervelend..
    Ik merk ook wel dat het werken met de kids zwaarder gaat worden, vooral als ik 6u moet opstaan! Dan wil ik s middags wel even op bed, maar helaas gaat dat niet met de kids.
    Donderdag nog een hele drukke dag met 6 kids en dan nog 2 weekjes wat rustiger en dan verlof!

14. raspberry

Roos, van harte gefeliciteerd met jullie trouwen! Ben heel benieuwd hoe jullie dag is geweest!!

@Linda, wat een schetige foto van Noa en t konijntje, wat een mooie lach zeg!
    En wat betreft je werk, ik vind het belachelijk dat je baas zo reageert, het is al heel wat dat je tot half 6 werkt terwijl je 30 weken zwanger bent!! Goed voor jezelf opkomen en anders inderdaad maar ziek melden en het via de bedrijfsarts spelen. Sterkte er mee!!

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tsja me baas in gewoon een lul, altijd al geweest...kan zich niet verplaatsen in een zwangere...ik kijk dit wel ff aan tot 4 uur...ik wi me ook niet ziek melden...op me werk is het best onzeker...en
    wil niet dat als er straks iemand weg moet dat ik dat dan ben...doordat de verhoudingen hierdoor verstoord zijn..nou ja beetje onzin misschien...ik kijk het wel even aan...

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    we hadden noa niet verteld hoor dat die 2 andere konijnen dood zijn gegaan...zij denkt dat dit nog steeds ollie 1 is...:p ze is denk ik nog te klein om te begrijpen wat dood is enzo..

17. raspberry

Ja dat snapt ze toch nog niet en gelukkig maar!!

Wat is het heerlijk weer he dames! Of is het voor jullie zwangeren niet zo fijn nu? Kan ik ook wel weer begrijpen.
    Vera heeft vandaag voor het eerst een shirtje met korte mouwtjes aan, lijkt zo schattig met van die witte mollige armpjes! Heerlijk gewoon! Nog even dames en dan kan het genieten ook voor jullie beginnen. Ik vind het super leuk dat ik jullie nu nog kan volgen en ben gewoon nog een beetje zwanger met jullie mee haha!

Ik ga lekker in de tuin met een boekje! Fijne dag nog!

xxx

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Nou meis hij mag idd blij zijn met je!
    Je kan niet zomaar je lichaam forceren als het niet gaat gaat het niet.
    Jeetje wat ben ik blij met mijn bazin zij deed echt nooit moeilijk gelukkig en stond altijd voor me klaar....

Gewoon naar jezelf luisteren meid niet jezelf gaan pushen....

waar hebben jullie zowel last van?

Ik heb nu sinds 4 dagen alsof er iets in me slokdarm is blijven hangen dus als ik eet en slik doet dat erg pijn :( en last van slecht slapen hebben jullie dat ook?

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan Ik heb niet echt last van kwaaltjes, gelukkig maar. Af en toe rugpijn, maar mag verder niet klagen.
    Het slapen word ook steeds minder, komt ook mede door de warmte.

De warmte overdag kan ik nog aardig redden, maar vind het niet echt prettig, me maar proberen rustig te houden, maar ja met nesteldrang is dat af en toe wel eens lastig. Want dan zit ik net en bedenk ik me ineens weer iets wat gedaan 'moet' worden. Het slaat ook nergens op. Dacht altijd wat een onzin die nesteldrang, maar nu heb ik t zelf!

Gisteren zijn de baby spullen gekomen. De kinderwagen hebben we inelkaar gezet, handige bak zeg, die kun je zelfs plat maken! Vanavond of morgen gaat manlief de commode inelkaar zetten.

Meiden rustig aan met de warmte en fijn weekend!

20. raspberry

@Famke, kan je de bak plat maken?? De reiswieg bedoel je? Of de wandelwageninzet?

x

Deel Deze Pagina