Famke erg he die hitte pff ik ben iedere ochtend om 5 uur al wakker ! slopend is het! Ik durf de ramen niet echt meer open te houden er zijn dieven actief in me buurt niet echt fijn...... Met sookie ging het effe niet erg lekker en wou ze effe afstand nemen. Ik zal haar wel een berichtje sturen als ik iets weet hou ik jullie op de hoogte.
hallo allemaal hier weer terug van een weekendje duitsland!! heb heel erg last van de warmte! maar ja jullie ook natuurlijk! ik heb gewoon geen enkels meer...zo dik zijn mijn voeten...echt niet normaal!! ik moet nog 2 dagen werken en dan begint a.s. vrijdag me verlof!!! heerlijk!!! @roos gefeliciteerd met je huwelijk! veel geluk!! @famke fijn dat je kleine meisje zo goed groeit!! succes voor jou in het zhuis! @sjan ik zal niet zeggen ik zei het toch... dat je verlof saai is bedoel ik je komt zeker wel lekker tot rust?? ben je al een beetje klaar met alles (babykamer, kleertjes wassen) en heb je al een grote schoonmaak thuis gedaan? ik moet ALLES nog doen...daar zie ik wel tegenop maar ja...heb 6 weken de tijd als het goed is
@sjan ik zal niet zeggen ik zei het toch... dat je verlof saai is bedoel ik je komt zeker wel lekker tot rust?? ben je al een beetje klaar met alles (babykamer, kleertjes wassen) en heb je al een grote schoonmaak thuis gedaan? ik moet ALLES nog doen...daar zie ik wel tegenop maar ja...heb 6 weken de tijd als het goed is[/QUOTE] Hey meis! welkom terug. Heb je een fijn weekend gehad? Saai is het nog steeds hahaah. Ja heb alles al lekker gepoetst en alles is klaar. Ik had thuiszorg over de vloer gehad en alles was naar wens volgens hun. Ik ga in het origine centrum bevallen in breda das een nieuwe geboortecentrum/hotel achtig iets.... Ik heb gelukkig geen last van vocht of enkels alleen merk weldat die kleine erg rommelt en me buik aan het zakken is ik vrees dat hij niet zo geduldig is hihihihi
@sjan ja heb het lekker gehad hooR!! eventjes ertussen uit.. heeej je gaat niet eerder dan mij bevallen he
Ik vermoed wel dat hij eerder komt Is jou buik al gezakt? mijne wel namelijk en ik heb al lichte krampjes
net bij de vlos geweest en de kleine was al een beetje ingedaald....dus...ik heb ook soms wat krampjes...zijn indalingsweeen maar zegt niets over hoe vroeg de beeb komt zegt de vlos...ik ben benieuwd...ik heb geen idee...
ow das wel fijn dat je beebje al beetje is ingedaald. de mijne lag niet goed dinsdag heb ik weer controle en de 28ste een echo voor de ligging
Hallo! Oh dames zo spannend en leuk dat jullie er nog voor staan! Ik zou zo weer terug willen naar die tijd. Maar ik zou Vera er niet voor willen inleveren natuurlijk! Maar ik mis de zwangerschap nog vaak en wanneer ik andere zwangere vrouwen zie dan ben ik gewoon een beetje jaloers....stom he... Maar goed ik kan lekker met jullie mee leven en een beetje mee zwangeren haha! Dames lekker genieten van jullie buikies en trappeltjes! Dikke knuffels! x
@ Rasp geloof ik best dat je dat mist maar doe mij maar die kleine in me armen dat heb ik liever Je mag ook gewoon meezwangeren hoor leef je uit doe alsof je 35 weken zwanger bent
ik zal eerlijk gezegd het zwanger zijn niet missen...kan niet wachten tot ik de kleine in me armen heb....heb nu ook erg veel last van dikke voeten en dikke vingers dus ik kan nu ook niet veel...maarrrr IK HEB EINDELIJK VERLOF!!!!
Hey Dames, idd zwanger zijn is leuk hoor maar de einde pfff.... Ik heb sookie even gekrabbeld. Ze schrijft : Hey meis alles goed hier hoor, TP 2 is mislukt..helaas. Nu afwachten tot wanneer we kunnen beginnen met de punctie. Verder heeft ze het druk met werk en ze wou een beetje afstand alles werd een beetje teveel. Doe de meiden op ZP de groetjes van me ik laat wel weer van me horen....
@Linda, wat fijn dat je nu ook verlof hebt!! Wel balen van je dikke handen en voeten. Gelukkig kan je het nu wel wat rustiger aan doen, alhoewel dat ook vast niet altijd lukt met de kleine Noa. Maar toch lekker dat je niks meer MOET.
sjan Je hebt helemaal gelijk, het einde...pff...en helemaal met de warmte. Maar we mogen niet klachen hoor Vervelend en kl*te voor sookie hoor, vind het zo sneu voor hen..daarom mogen wij ook niet klagen hoor, zij mag klagen of niet. linda Lekker dat je verlof hebt met deze temperaturen! Oei dikke handen en voeten, gelukkig heb ik nog nergens last van (ahum afkloppen). De kleine al ingedaalt, spannend, het komt voor ons allemaal steeds dichterbij. Het word steeds leuker! Met mij alles goed, verlof maar heb t best nog wel druk. Bezoekjes afleggen, gordijnen klaar gemaakt voor de babykamer en tsja de nesteldrang...door de warmte houd het me allemaal wat tegen. Morgen intake voor de kraamzorg. Vandaag een rustig dagje en daar ga ik ook echt van genieten met de warmte want de temperaturen ben ik helemaal zat..hihi...Volgende week gaan we nog lekker even een weekje met de caravan weg, zin in!
@ famke en is kraamzorg al geweest? hoe was het? ik had echt een leuk vrouwtje ze had ook echt interesse in alles. ik ga in het origine centrum bevallen dat is nieuw. ben je al beetje klaar met alles? Hier zijn wij er helemaal klaar voor. Mijn stuitertje is erg actief nog steeds dus ben benieuwd. Lekker he deze tempraturen ideaal! Mijn wens is nu sookie ze is een schat en verdient het onderhand wel ze is zo sterk en geeft gelukkig niet op. Dikke knuffie voor sookie.
sjan De kraamzorg is al langs geweest. Voor mij is alles wel duidelijk, want na 3 jaar in de kraamzorg te hebben gewerkt moet je toch weten wat het is Heb ook heel gezellig zitten kletsen, we krijgen 49u kraamzorg en omdat we zo goed verzekerd zijn kunnen we per dag nog 1 uur extra krijgen. Maar dat doen we niet eerder dan nodig is hebben mn man en ik besloten. Verder is alles hier klaar, de kleine kan eigenlijk komen, maar het is beter om nog even te blijven zitten. Het is buiten heerlijk weer, voel me ook veel beter. 's Nachts zweet ik nog wel enorm maar heb t idee dat het echt hormonen zijn. Verder moet ik vaak naar de w.c vooral als ik sta en dan komt er maar een klein beetje, dus nu maar wat aan het blaas trainen. De kleine is hier ook erg actief en dat begint nu 's nachts ook al, daar ben ik niet zo blij mee! Je hebt helemaal gelijk wat betreft sookie!
Hoi dames! Er wordt iets minder actief gekletst hier he! Zal wel aan de vakantieperiode liggen denk ik.... Hoe gaat het met jullie dametjes?? Hoe voelen jullie je nu zo ver in de zwangerschap? Goh het is echt aftellen al he! Ik ben zooooo benieuwd!! Hier gaat alles z'n gangetje, we zijn inmiddels gewend aan ons kleine meisje en haar ritme. Ze heeft de afgelopen 2 nachten doorgeslapen tot 6 uur 's ochtends dus hopelijk zijn we nu zo'n beetje van de nachtvoedingen af. Zo niet dan vind ik dat ook niet heel erg hoor, ik geniet altijd weer als ik haar zie, dan is mn ochtendhumeur meteen weg! Vanaf volgende week hebben we vakantie! We gaan nog wel even een midweek weg en daar heb ik ook enorm veel zin in, eventjes lekker weg van thuis, heerlijk. Nou dames ik hoor t wel weer! Dikke knuffels xxx
@raspberry ja idd wat minder nu...veel aan het schoonmaken en daarna uitrusten voor de rest gaat alles goed!! krijg a.s. vrijdag nog eem groeiecho om te kijken hoe groot de beeb nu is...ben benieuwd...fijne vakantie!! en fijn dat jullie al lekker ritme hebben en dat ze doorslaapt!!!
Hahaha dus je bent flink aan de schoonmaak!! Nou werkse dan maar!! Laat je nog even weten hoe de echo was?!
echo was goed! beebje groeit goed is nu 2864 gr en wordt bij de geboorte geschat op 3300-3500 gram...7 pond dus...ben benieuwd...noa was 3640...had een klein rond koppie en dit kindje ook...