Oeh, dat kleine ronde koppie is gunstig hihi! Fijn dat alles goed lijkt en een mooi gewicht hoor. Wij hebben gisteren een vakantie geboekt en gaan komende maandag een midweekje naar Prinsenmeer in brabant! Hebben er zin in!! xxx
ow lekker zeg!!! nou alvast veel plezier daar!! en een midweekje is ook net lekker als ze nog zo klein zijn...hadden we met noa ook gedaan toen ze 3 maanden was...hopelijk hebben jullie beter weer dan vandaag
Ja dat hoop ik ook, het lijkt wel gunstig komende week maar je weet het nooit want het veranderd vaak met de dag. We zien het wel! We gaan de laatste week van onze vakantie ook nog even weg. We gaan nu met een zusje van me mat haar vriend en zoontje en dan gaan we dus later nog even met ons eigen gezinnetje alleen Wat een luxe he!! haha. Nou fijn weekend en tot na de vakantie! xxx
Hey dames! Daar ben ik ook weer Alles hier prima! We zijn afgelopen week nog met de caravan naar de achterhoek geweest, we hebben hier heerlijk genoten van de 'laatste' vakantie samen en dat we voor de laatste keer in deze caravan weg waren want we moeten opzoek naar een grotere:x Gisteravond een overvloed aan hormonen; gevolg een huilbui. Het gaf me ineens vreemd gevoel allemaal; nooit meer 'samen' op vakantie, de caravan weg, een man die maar 1 week vakantie heeft ipv 3, alles word zwaarder, kan mn sokken niet eens meer aankrijgen...had t even helemaal gehad Fijn om te lezen dat het met en bij jullie ook allemaal goed gaat! Spannende weken/dagen/uren bij jouw/jullie Linda! Ben erg benieuwd wanneer de kleine komt! Raspberry wat lekker dat jullie op vakantie gaan, geniet er van! En het weer tsja..het is maar net waar de bui valt. Zo belde ik woensdag met mn oma en hier in t noorden regende 't de hele dag en wij zaten in de korte broek in 't zonnetje Veel plezier!
@famke die hormonen horen erbij hoezo heeft je man straks maar 1 week vakantie??? is wel erg weinig...fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! en wat sokken betreft....ik heb al weken geen sokken en schoenen meer aan....te veel moeite en ik krijg momenteel geeneens meer schoenen aan..houd echt veel vocht vas.. en hoeveel kilo ben je nu aangekomen???of nog steeds afgevallen? ik ben nu 14 kilo aangekomen...valt me nog mee als ik het met noa vergelijk (>25kg) voel je je verder goed???? krijg jij ook nog een groeiecho?? mensen met overgewicht krijgen met 36 weken een groeiecho schijnt...ik heb hem afgelopen vrijdag gehad...wist helemaal niet dat dit standaardprocedure is...ons kindje weegt nu zo'n 2900 gram dus rond de 7 pond bij 40 weken...ben benieuwd @sjan hoe is het met jou??? trek je het nog?? laatste loodjes he?
Linda We hebben er zelf voor gekozen dat hij 1week vakantie heeft ipv 3. Hij werkt namelijk net bij deze baas en heeft nog maar weinig vakantie uren opgebouwd. Als de kraamverzorgster straks weg is heeft hij nog een week vrij en de herfstvakantie nog een week. Ik loop ook steeds op blote voeten, op vakantie had ik veel de crocs aan, lekker handig. Ik houd tot nu toe geen vocht vast en m'n gewicht was een paar weken 1 kilo erbij, morgenavond weer controle dus ben benieuwd. Ik was intotaal 6 kilo kwijt geraakt, geloof niet dat die eral weer bij zitten.. Volgende week heb ik inderdaaad nog een groeiecho. Drie weken geleden toen ik bij de gynaecoloog was heeft ze ook al veel nagekeken kwa groei en toen was 't 2 kilo, een prima normaal gewicht zei ze, dus ga er niet vanuit dat 't heel erg zwaar word...maar je weet maar nooit...
@famke ow voor de rest van dit jaar...ik dacht 1 week vakantie per jaar...hehehe mijn vriend heeft ook straks 1 week vakantie en dan tussen kerst en oud en nieuw 1 week vrij, maar dan moet ik werken...BUMMER! kdv is tussen kerst en oud en nieuw dicht dus tsja je moet wat en ik kan geen vrij krijgen in die periode...nou ik hoop dat ik toch nog 1 dagje dan vrij kan krijgen...maar ja we shall see 2 weken geleden en dan 2 kilo (de beeb)dat is ook netjes hoor! ze groeien nu nog 150-200 gram per week dus dat wordt dan ook een 7 ponder! 1 kilo pas aangekomen?? sjee ik ben jaloers naja hopelijk vliegen de kilo's er straks bij mij af
Heel veel zijn jaloers op mij, dat roept de verloskundige steeds. Zelf snapt ze er ook niet zo veel van waarom ik zo weinig groei, het is niet erg hoor. Hoef ik er straks ook niet veel aan te doen. En ik wil bv gaan geven, dus dan zullen er misschien nog wat kilo's afgaan Nee 1 week vakantie voor het hele jaar is ook te weinig. Normaal heeft hij 3 weken zomervakantie, 1 week herfstvakantie en 2 weken kerstvakantie. Maar ja aangezien weinig overuren gemaakt hebben we 't zo opgelost. En de baas vond het prima die was er blij mee. Maar vond het gisteravond wel allemaal wat vreemd. Ik had ook steeds 't gevoel dat ik weer aan 't werk moest, maar das ook helemaal niet zo....hopelijk verdwijnen de hormonen snel..
Hey dames, Hoe is het met jullie? Hier alles goed hoor Linda maar het slapen is echt slecht en die verdomde maagzuur die maar niet weggaat! Linda ben benieuwd wie van ons gaat bevallen eerst Ik kom de laatse week iedere keer een week verder uit ik zou dus bijna 38 weken zijn! heb je ook last van dat gerommel in je buik? heb ook met vlagen menstruatiepijn dus ben erg benieuwd wanneer onze knul komt. Hoe is het met jou?nog ergens last van?
Die van ons was 2 weken geleden 2600 gram ze verwachten hem rond de 3500 das toch wel goed of niet? Famke heb je dan ook echt een klein buikje? Ik ben voor de rest niet aangekomen bij mijn benen maar heb best een flinke buik
sjan Nee ik heb niet echt een klein buikje ofzo dat niet. Gewoon normaal. Ik draag het wel naar 'binnen' werd gezegd, maar dat heeft niets met gewicht uit te maken. Vervelend zeg maagzuur! Heel af en toe heb ik dat wel eens, getsie!
@sjan mijn buik ligt qua groei ook 1 week voor...ze gaan vanaf deze week kijken of ik inleidbaar ben...(voelen of mijn baarmoedermond al verweekt is..) heb ook soms menstruatieachtige krampen..maar dat kan ook voorwerk zijn (indalingsweeen) de beeb is bij mij al bijna helemaal ingedaald.. verder heb ik best last van rug en bekken nu en houd heel veel vocht vast in vingers en voeten... 3500= 7 pond...voor een jongetje is dat niet veel...maar gewoon netjes!! als het een 8 of 9 ponder wordt moet je ook niet blij mee zijn hoor....hij moet er ook uit
Ow waarom doen ze je inleiden dan? is dat niet goed als je buik 1 week voor loopt? tegen mij hebben ze nooit zo iets gezegd of is het medisch? Bij mij was de beeb ook al ingedaald. Nee een 9 ponder hoef ik ook niet van beneden te persen hahahaha Gelukkig heb ik niet echt last gehad van vocht alleen als ik veel loop zetten me voetjes op meer niet.
@sjan nee is helemaal niet erg hoor alleen ben t gewoon echt zat en heb gewoon veel last van kwaaltjes wat ik al noemde (rug, bekken, vocht) en door mijn 'geschiedenis' (vorige bevalling) willen ze me een handje helpen..als dat mogelijk is...
Dat is dan wel lekker en fijn dat ze er niet moeilijk overdoen..... Het enige waaraan ik me erger is echt die maagzuur zo erg branderig dat ik soms naar lucht hap :x Ik hoop dat de kleine gauw komt..... is wel grappig jij weet wanneer die gaat komen dan of is het nog niet zover?
nee het is nog lang niet zover hoor...ze gaan eerst kijken of ik uberhaupt nu al inleidbaar ben (als baarmoedermond niet verweekt is kunnen ze nog niks doen) en als ik wordt ingeleid is het nog maar de vraag of het in 1 x aanslaat...kan soms wel een paar dagen duren...bij noa duurde het 24 uur
linda Fijn dat ze je op deze manier willen en kunnen helpen, spannend hoor. Het is altijd maar weer afwachten of het kan en goed gaat. Ik ben dinsdagavond op controle geweest voor 't laatst bij de verloskundig ben nu overgedragen na de gyn. Controle's weer helemaal prima, niet gegroeid en de kleine was al bezig met indalen
Hoi dames Ik ben er ook weer! We hebben hele fijne dagen gehad met super mooi weer!! Was ook heerlijk om even niet thuis te zijn waar al het huishouden altijd op je wacht. Vera vond het de eerste dag wennen en huilde veel maar daarna werd het beter en uiteindelijk vond ze het prima! Jullie zitten in een spannende tijd nu, nog even en het kan elk moment zo zijn!! Nou ik leef met jullie mee hoor! Wat betreft de kilo's kan ik ook wel even mee praten....ik was 17 kilo gegroeid in de zwangerschap en ik ben er nu nog maar 8 kwijt. En ondanks de borstvoeding val ik niks meer af Ben nog helemaal niet happy met mn lichaam en pas al mn kleren van voor de zwangerschap niet meer! Maar goed....ik krijg er heus nog wel een aantal kilo's van af zodra ik weer wat mag lijnen en zodra ik weer ga sporten. Komt vast wel goed! Nou dames ik hou het hier in de gaten! Nieuwsgierigheid wordt steeds groter hier hoor! doeidoei!! xxx