raspberry Zo te lezen zijn jullie heerlijk weg geweest. Grappig dat zo'n kleintje nu al merkt dat 't in een andere omgeving is (geur). Dat is altijd zo lekker aan vakantie vieren, geen huishoudelijke klussen, je komt thuis en bent gelijk weer in je oude ritme terug:x Goh de kilo's vliegen er bij jouw dus niet zo snel af, das wel balen zeg...Hopelijk krijgje 't er straks wel weer af. Naja het enige voordeel is dat je mag shoppen voor nieuwe kleding, alleen word je wel geconfronteerd met een maat of maten groter:x Ik heb vanmorgen ineens een drang om de ziekenhuis tas klaar te zetten en waarom? Echt heel vreemd en dat terwijl ik nog 5 1/2 'moet'
Jep, de wasmachine draait al weer!! Maar ach, ik vind het ook wel weer lekker om thuis te zijn en alles lekker bij de hand te hebben hoor, vooral met zo'n kleintje is dat wel fijn. Goh de ziekenhuistas. Hm, die had ik op t laatst pas klaar maar ik was ook van plan om thuis te bevallen dus misschien dat ik er daarom niet zo'n haast mee had. Succes met inpakken! x
Dan is t ook 'anders' als je gaat thuis bevallen. Ik weet dat we naar het zh moeten, dus die tas moet gewoon klaar staan. En wil dat niet doen als ik in de weeen ofzo zit want dan vergeet ik vast iets... De laatste paar dagen eet ik trouwens ook slecht en weinig, heb nergens zin in
Goedemiddag, @ Rasp fijne vakantie gehad zo te lezen? fijn voor je meis. 8 kilo is niet weinig hoor de rest raak je vast nog wel kwijt meestal duurt het een jaar was bij me zus ook. @ Famke zet hem gewoon klaar als je gevoel het toch zo aangeeft! en dat je niet lekker voelt moet je wel even melden he bij je controle misschien je bloeddruk? of ijzer tekort? @ Linda gaat gelukkig nu een beetje opschieten he pfffff ik wil mijn kleine baby wonder knuffelen ik snak er naar
Goedemiddag! Nou ik ben gisteravond voor het eerst weer eens een avondje uit geweest! Had vooraf gekolft en na die tijd gekolft en de melk weg gegooid (iets te veel wijntjes). Nou en die wijntjes hebben er ook voor gezorgd dat ik nu koppijn heb!!! AAAAAH! Dus zo voelde een kater!! Hoe ist met jullie dames?? xxx
Hier nog alles rustig (gelukkig). De kleine moet nog even paar dagen blijven zitten hoor, anders is t wel vroeg. Maarre we kijken er wel naar uit Hoor de laatste tijd veel vroeg geboorte's:x
Ja Famke die van jou moet nog even lekker knus blijven zitten. Maar wel lekker aftellen nu he! Ik vond die laatste weken het meest bijzonder en vooral vanaf week 37 wanneer je weet dat het elk moment zo ver kan zijn dan beleef je de zwangerschap extra intens omdat je weet dat het elk moment voorbij kan zijn.
hier vannacht wee-achtige krampen gehad...en net bij de gyn geweest...bmm was hierdoor toch verweekt, en hij heeft me kunnen strippen...als ik nog niet bevallen ben wordt ik hoogstwaarschijnlijk volgende week vrijdag ingeleid...ik houd jullie op de hoogte!!
Héél spannend Linda! Laten we hopen op een spontane bevalling. In ieder geval alvast heel veel succes Ik vind het nu al spannend het idee wanneer het gaat gebeuren en hoe alles zal voelen. Ik zelf ben met 37 weken geboren, dat wil natuurlijk niets zeggen. Maar volgens de geleerden is je bevalling wel aardig 't zelfde als je eigen moeder....nou dat zou t hier heel snel kunnen gaan
Iemand nog iets vernomen van Roos? Of heb ik iets gemist? Volgens mij is ze hier al een tijdje niet meer geweest.
hey meiden, Ik ben er nog hoor. het gaat alleen niet zo lekker. heb net een antibiotiacakuur achter de rug want heb een blaasontsteking gehad nog met spoed van de week op het ziekenhuis gezeten omdat ik zo`n pijn had maar gelukig is met de kleine alles goed en bij mij hebben ze ook niks kunnen vinden dus zal wel aan de blaasontsteking liggen. nu een week later denk ik dat hij nog niet weg is dus maar weer urine test doen. Verder ben ik voor 50% ziekgemeld omdat ik de slaapdiensten niet meer trek maar door ziekte, vakanties op mijn werk werk ik wel gewoon 100% waardoor ik weer teveel overuren heb dus ga eerder met "verlof" nog 3 diensten werken waarvan de 31ste de laatste. Ik slaap slecht heb nog helemaal niks in huis gedaan mbt de kinderkamer (er is gewoon geen tijd voor) de spullen zijn allemaal wel geregeld maar moeten nog komen maar heb er nu nog geen plek voor de kamer moet nog geverfd worden, etc. dus mijn hoofd loopt inmiddels ff over. waarschijnlijk ga ik over 2 weekjes nog ff een paar dagen weg met mijn moeder (manlief kan jammer genoeg niet mee ivm werken) dus hoop dat ik dan een beetje kan bijtanken. zo te lezen gaat het met jullie goed en komen er spannende weken aan ik zal aan jullie denken. Liefs X roos
@roos jeetje meid denk je wel aan jezelf! vind het raar dat ze je voor 100% inzetten terwijl je voor 50% ziekgemeld/in de ziektewet bent...dat is toch niet voor niks? (je bent er zelf natuurlijk ook wel een beetje bij, maar ik herken het wel...ik durfde ook geen nee te zeggen..) fijn dat je binnekort al met verlof gaat! en lekker nog even weg!! en dan alles klaarmaken voor de baby! (je hebt inprincipe nog genoeg tijd hoor!) zorg gewoon dat rond 36-37 weken alles een beetje klaar is, dan heb je nog 8 weken! @famke nee dat zegt idd niks...mijn moeder zei ook al nou als de bevalling op die van mij en oma lijkt poep je ze er zo uit...nou dat was dus helemaal niet zo....het ging heel moeizaam, en daarna was ook geen pretje m.b.t. bloedverlies
Goedemorgen, @ Roos van harte beterschap en idd denk lekker aan jezelf! @ Famke die van jou mag nog een week blijven zitten he! heb je alles al klaar? @ Linda wat spannend joh! je weet gewoon dat je dan zowiezo volgende week je kindje in je armen hebt! @ Rasp hoe is het met jou? Hier gisteren effe 15 min lang rugweeen gehad ( wat echt niet fijn was) maarja is al weer voorbij. Voor de rest voel ik niks! ik kan niet meer wachten ik zal me buikje wel missen denk ik maar ooooo wat ben ik blij als ik van die maagzuur af ben!