Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier gisteravond de slijmprop verloren maar tot nu toe nog geen actie in de taxi :p

@sjan dat zijn dan wel voorweeen....die maken je bmm week! is niet voor niets hoor die weeen!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Jeetje heftig hoor allemaal wat je mee maakt, beterschap!

sjan Ja de kleine moet nog wel een week blijven zitten hier. De van jou/jullie mag nu wel komen. Vervelend dat maagzuur hoor. Oei en al rugweeen gehad, hopelijk duurt het niet lang meer!
    We hebben nu alles klaar, vandaag heeft mn vader de rolgordijnen op de slaapkamer opgehangen en vanmiddag doet mn man het bed in de kamer, heerlijk!

linda Spannend je slijmprop verloren, maar dat wil toch nog niet heel veel zeggen? Niet te lang meer wachten hoor, hihi.

Ik heb sinds gisteravond last van t plassen, dan doet onder in mn buik zeer, maar nu sinds vandaag ook als ik loop....dacht aan blaasontsteking maar even ge-googelt maar daar beschrijven ze andere symptomen.
    Het weekend maar even aan kijken en lekker veel cranberry thee drinken.

Goed weekend allemaal!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke nee wil niet altijd wat zeggen, wel dat de bevalling eraan zit te komen maar dat mag ook wel met 39 weken:p, maar hoe lang het nog gaat duren? who knows...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik beviel 2 dagen na het verliezen van de slijmprop!

@Roos, wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat je koppie nu overloopt! Probeer toch maar een beetje te ontspannen en te genieten want het zou een mooie tijd moeten wezen voor je nu.
    Sterkte met alles en blij weer even van je gehoord te hebben.

Hier gaat alles prima, ben aan het meeleven met jullie en daarnaast nog heerlijk aan het genieten van mijn dochter en mijn vrije tijd!! Het is zo heerlijk om moeder te zijn!! Dat kan ik nu wel zeggen! Het heeft even geduurd maar gelukkig voel ik het nu wel!
    Wij gaan zo barbecuen met vrienden, heerlijk!

Dames fijn weekend en ik kijk hier elke dag even. Voor de dames die misschien gaan bevallen, zet m op!!

Dikke kus x

5. raspberry

Linda!! Hoe lijkt het bij jou? Ben je al bevallen of wacht je nog steeds?? Oeh ben zo nieuwsgierig!! x

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nog steeds aan het wachten;) ben al aan de frambozenbladthee, bitter lemon, ananas hart, sex maar niets helpt...dan maar gewoon blijven wachten;)

7. raspberry

Aah wat jammer Linda! Nou hopelijk is het snel zo ver!! Alvast heel veel succes! Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!

xxx

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Yoehoe dames,

het is erg stil hier :p

Hoe is het met jullie>?
    met mij wel ok beetje harde buiken maar voor de rest ook niks.
    Morgen weer controle bij de VK

9. raspberry

Hoi Sjan!!

Ik ben er hoor!! Dus het rommelt wat bij jou? Ben benieuwd hoe vaak je nog naar de verloskunduge moet haha. Hopelijk niet vaak meer! x

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Rasp,

fijn dat je er bent we zijn niet zo actief hee in dit onderwerp!
    Nou die kleine is erg druk in me buik en heb gewoon harde buiken maar geen pijn.

Me mama is weer lekker aan het koken....

PS: heb een foto geplaatst voor je op BB

11. raspberry

Heb m gezien Sjan! Mooi hoor! Ziet er goed uit! Geniet er nog maar even lekker van!

T zal wel rustig zijn hier omdat iedereen het druk heeft met voorbereiden op de bevalling!

x

12. raspberry

Linda! Ben je al bevallen?? x

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo dames! nee hier (helaas) nog niet bevallen! morgen naar de gyn gesprek over eventueel inleiden...ben benieuwd..ik laat het wel weten!

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Oh spannend linda! ben benieuwd .....

Hier ook vandaag controle gehad alles was perfect zoals ze zei technisch gezien goede zwangerschap zei ze.
    Ze zei dat ik gewoon 1 september moest aanhouden dus ben benieuwd morgen 39 weekjes eigenlijk al 40 maarja moet toch nu 39 weken aanhouden want ze veranderen het niet zomaar.......

Ik heb last van zenuwen zo erg dat ik niet meer lief bent maar echt een bitch :p hebben jullie daar ook last van gehad?

15. raspberry

@Linda, nou ben benieuwd! Jammer dat je nog niet bevallen bent. Fijn dat je ons op de hoogte houd, ik ben namelijk VET nieuwsgierig hihi.

@Sjan, wat vervelend dat je zulke zenuwen hebt. Moet je niet doen joh!(makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk).
    Ik had niet echt zenuwen. Ik had het zelfs niet eens in de gaten toen het begon. Ik wist dat ik de datum gepasseerd had maar was niet heel erg met de bevalling bezig.
    Probeer toch maar wat te ontspannen meid, das beter voor je/jullie. Succes!

xxx

16. raspberry

Bekijk bijlage 96627

Na lang wachten dan eindelijk even een foto van mn meisje. Ik laat hem er niet heel lang op staan!

x

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ahww Rasp * ik smelt* wat een lieve schattige meid zeg die oogjes wow!

18. raspberry

Ja, mooi he! Ik smelt elke dag haha! x

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dames morgen wordt ik onder voorbehoud (dus als het niet te druk wordt) ingeleid!!!! moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn!!! ben een beetje hyper van!!

jullie kunnen bij de augustus2010 mama's zien of ik bevallen ben...ik heb daar een buddy en ik sms haar als ik ben bevallen...

@raspberry wat een schatje zeg!!! en wat kijkt ze wijs!!!

@sjan voor jou is het aftellen ook al begonnen!! hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer!!

20. raspberry

Jeetje Linda, SPANNEND!!!! Heel veel succes morgen en ik hou het in de gaten! Hoop voor je op een voorspoedige bevalling!

Dikke knuffel! x

Deel Deze Pagina