Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Linda,

Ahww dat gaat ineens razendsnel he!
    Als het goed is morgen lekker je beebje in je armen.
    Blijf rustig en heel veel sterkte meid.
    Ik hoop dat het gauw achter de rug is!

Ik denk aan je ! dikke knuffel

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Zou linda bevallen zijn????

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

In de augustus 2010 mama's staat nog niks vermeld over Linda dus nog even afwachten, spannend hoor! x

4. raspberry

Jeeeeeuw! Linda is bevallen!!

Linda, van harte gefeliciteerd met je dochter Fae Elize!! Prachtige naam!!
    Lekker genieten!!

xxx

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    AHWWW WAT LEUK!

Linda van harte gefeliciteerd! Geniet van je meissie en wat een prachtige namen!

EN NU IK!! :p

6. raspberry

Jah nu jij Sjan!! Zet m op!! x

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey dames!

Afgelopen zondag hebben wij een dochter gekregen!
    Geheel onverwachts 4 weken te vroeg!
    's nachts om 3.15u braken mn vliezen, om 16u mocht ik persen en na een uur geen vooruit gang, er werd een vaccuum gezet, ook dit hielp niet, dus uit eindelijk een keizersnede.
    Helaas was de ruggeprik niet goed gezet en werd ik onder narcose gebracht.
    Gisteren uit t ziekenhuis gekomen en we reizen 2 keer per dag naar ons dochter om te voeden, zij ligt nog op de couveuse afdeling, het gaat de goede kant met haar op.

Linda jij ook gefeliciteerd met je dochter!

8. raspberry

Famke! Wauw! Van harte gefeliciteerd en wat een verrassing!!!

Wel vervelend voor jullie dat het zo onverwacht komt en dat ze nu nog in het ziekenhuis moet blijven. Is niet wat je er van had verwacht natuurlijk en de bevalling was ook niet niks zeg!
    Meid heel veel sterkte maar ook genieten van je dochter en ik hoop snel weer een update van je te horen wanneer het jou weer uitkomt.

Dikke knuffel X

Ps: Hoe heet ze eigenlijk? Of houd je dat liever privé? (begrijpelijk hoor)

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeeee, Lin van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Famke, meid jij ook gefeliciteerd ik schrok ff van je berichtje had het niet verwacht.
    Pfff klinkt best pittig.
    maar idd hoe heet jullie dochter als je het wil vertellen hoor.

Sterkte meiden.

Dikke kus en knuf

10. raspberry

Famke en Linda een meisje en Roos en Sjan een jongen.
    Wat een mooie verdeling!!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ahhwww Famke dit had ik dus niet verwacht meis!
    Van harte gefeliciteerd mt je meisje! jammer dat je een keizersnede hebt gehad maarja als het maar met de kleine goed gaat he! geniet er lekker van!
    En wanneer mag ze naar huis mee?

ps: dames ging net boodschapjes halen kreeg een pijn van hier tot tokyo ik moest bijna huilen dus maar gauw naar huis gerend en nu is het weg! gisternacht had ik het ook dus ben erg benieuwd of het door gaat zetten :p

@ Rasp leuk he ! nu 3 meiden en 2 jongens! (vera meegeteld he)

12. raspberry

Oeh ja hihi ben mn eigen meisje vergeten, oeps!

Hoop ook voor je dat het doorzet Sjan! Ben benieuwd! Heb je trouwens al een sms buddy? Wil ik anders wel zijn als je er eentje wil hoor. x

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Raspberry vergeet jezelf niet, jij hebt ook een prachtige mooie meid op de wereld gezet.

De meiden zijn in de meerderheid.

X

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ rasp ik smsje me nummer als je dan effe jou nummer stuurt zal wel fijn zijn :D mijn ZP, BB EN SMS BABE :p

Idd meisjes in meerderheid straks moeten ze om de prinsessen gaan vechten hahahah geintje hoor dames

15. raspberry

En meisjes zijn oh zo leuk! Maar dat zeggen jullie straks waarschijnlijk van jongens!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij meiden!! ben dus bevallen!! alles ging heel goed en vlot!!! t is echt een scheetje! 2 foto's geplaatst bij de augustus mama's bevallingsverhaal volgt vd week!

@famke jij ook gefeliciteerd!!! hoe heet ze?

@sjan hopelijk mag jij ook snel!!!

17. raspberry

Linda, ze is prachtig!!! Wat fijn dat het alles zo goed gaat en dat de bevalling ook goed en snel ging! Lekker genieten meid!!
    Je bent nu in het bezit van 2 prachtige meiden!

xxx

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou hier dan mijn bevallingsverhaal..

ik belde op donderdagochtend kwart over 6 op of ik mocht komen.....hadden ze me p.p. op vrijdagochtend ingepland...het was dus niet zeker of ik wel mocht komen...ik baalde als een stekker want had geen oog dicht gedaan....uiteindelijk mochten we toch komen...
    om half 8 in het ziekenhuis...
    aan de ctg gelegd...toen kwam de vk en die zei ik twijfel of ik je vliezen zal breken of eerst overleggen of het wel verantwoord is i.v.m. de drukte of dat je naar huis moet.....PARDON??? ik zei nou breek me vliezen maar gewoon! dat heeft ze toen ook gedaan....toen kwamen er wel wat weeen maar niet echt heftig...
    na 2 uur ook geen vooruitgang (2 cm) en toen besloten ze me aan de weeenopwekkers te zetten...toen ging het heftige werk beginnen....op een gegeven moment waren de weeen zo heftig dat ik ze zowat niet meer weg kon puffen en ook ging hyperventileren..toen heb ik om remifentanyl gevraagd (morfinepompje) en dat was heerlijk....ik werd er lekker relaxed van, en de weeen waren goed weg te puffen...op een gegeven moment vonden ze dat het zo snel ging dat ik al naar de verloskkamer verhuisd werd....daar getoucheerd...6-7 cm ontsluiting...ik vroeg hoe lang denk je dat het ongeveer gaat duren? 1-2 uur zei ze...nou binnen een half uur kreeg ik onwijze druk van onder en hielt ik het niet meer.....10 min persen (3 persweeen) en ze was er....een klein scheurtje maar geen last van en verder ben ik al weer redelijk mobiel...
    het is me echt 100% meegevallen, en dat ik er zo tegenop zag was dus achteraf helemaal niet nodig...ben blij dat alles achter de rug is:)
    Fae is echt een moppie, ze is heel rustig, huilt weinig, slaapt veel en drinkt alles helemaal op;) 'savonds heeft ze af en toe wat krampjes maar niet heel erg...ze komt snachts 1 x voor een voeding en dan 8 uur pas weer:) als het zo doorgaat is het een ideaal kind:p (even afkloppen..)

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Fae 1 dag oud...

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007