Ahww Linda wat een schatje is ze .... * smelt hier *... En je bevalling is dan toch redelijk snel gegaan of niet? en zus is erg trots hihihihi....... Geniet ervan meissie
Linda wat een schatje!!! geniet er maar lekker van fijn dat jij je al goed voelt. @ hier een ontzettende K*t nacht gehad werd om 04.00 uur wakker door onwijze pijn in mijn onderbuik (rechts) steken die doortrokken naar mijn lies kon mij ook niet met mijn rechterbeen afzetten. dit heeft zeker een half uur aangehouden en ben daarna wel weer in slaap gevallen. vanochtend werd ik wakker "zonder" pijn maar voel nog wel dat het pijn heeft gedaan de kleine voel ik wel bewegen dus daar maak ik mijn geen zorgen over maar was behoorlijk in paniek vannacht. heb vanmorgen wel voor de zekerheid de vk gebeld en die belt mij vanmiddag nog even terug. Herkent iemand dit? x Roos
@Linda, ze is echt heel mooi en samen met haar zus, geweldig! Klinkt als een hele goede bevalling! Lekker dat je al zo mobiel bent weer, das extra genieten. @Roos, ik had af en toe ook enorme bandenpijn wat ook echt steken waren dat ik er soms van krom liep. Maar ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat jij ook bandenpijn hebt. Sterkte en hopelijk is het gewoon bandenpijn, das vervelend maar onschuldig! xxx
@ Roos nee ik herken het niet meid. Maar ik weet wel dat je al heel vroeg voorweeen kan hebben misschien is dathet geval of zoals rasp zegt bandepijn?! Sterkte meis ben je al gebeld?
hey meiden, de vk heeft gebeld zij denkt bandenpijn. we kijken het even aan. morgen nog 1 dagje werken en dan ben ik met VERLOF! Ik had vanmiddag al flink de P er in, een collega had aan mij gevraagd of ik met een client naar de bedrijfarts wilde gaan het was dan wel op mijn vrije dag maar ach ik als goedzak doet dat wel ff. dus vandaag nog even gebeld naar mijn werk met de vraag of die client wel naar haar werk was. dat was ze, ik enorm twijfelen ga ik fietsen of met de bus zeker omdat het allemaal nog een beetje beurs aanvoelt daar beneden dus de bus, de bus kwam niet opdagen, dus dan maar fietsen (toch een half uur fietsen) daar bijna aangekomen belt mijn collega hoiiiii ze stapt net binnen van haar werk en wist niet dat ze naar de bedrijfarts moest !#%^**&^%$##@$%^&*(*()0 ik balen he helemaal uitgetelt op de bank!!! moest het ff kwijt
Hey meiden, Kom net van de VK controle helaas helemaal geen ontsluiting anders wou ze me strippen maar dat ging niet. Volgende week moet ik terug als ik ontsluiting heb word ik gestript en anders word ik opgenomen gaan ze me inleiden of mijn vliezen breken.... Ik ben erg geirriteerd en emotioneel. Dat komt voornamelijk door me maagzuur en slapeloosheid en natuurlijk die lekker aambeien er ook nog bovenop! Sorry effe een ego bericht maar moest het effe kwijt.
Och lieverd, even volhouden nog! Geen ontsluiting zegt niks hoor, de bevalling kan zomaar ineens beginnen. Je geduld wordt echt beloond!! Die buik is nog even en je kindje heb je straks voor het leven! XXX
Hey meis, Ja ik weet het maar ben gewoon op van vermoeidheid en ik denk dat me tranen lopen omdat tijdens de inwendige onderzoek best veel pijn had dat ik een beetje bang ben geworden voor de bevalling.....
Tja, de bevalling is niet fijn maar je kan het echt! Ik heb me er over verbaast dat ik het zo goed aankon. Denk omdat je weet waar je het voor doet. De pijn brengt je dichterbij je kindje bedenk dat goed! Houd vol, het komt echt goed!!! En als je kindje er is geldt het cliché, dan ben je alle ellende vergeten! xxx
Hoi dames! Famke en linda hoe is het met jullie kindjes?? Zijn jullie lekker aan het genieten? Bevalt de kraamzorg goed? Lekker laten verwennen hoor. Hier gaat alles prima! Komende donderdag ga ik voor het eerst zwemmen met Vera. Heb er zin in en ben heel benieuwd wat ze er van vind. Morgenmiddag breng ik haar even een paar uurtjes naar mn moeder en ga ik even lekker naar de prenatal met mn zwangere zusje. Ik verveel me dus geen moment!! Heerlijk!! Nou dames tot horens! Dikke knuffels! xxx
hier gaat alles super! fae is een heel zoet en makkelijk kind alleen zit ze soms nog met r voedingen te klooien....ze mag nu 70 cc drinken maar dan drinkt ze bijv maar 50 cc en meer krijg ik er dan niet in...maar dan heeft ze na 1,5 uur weer honger....mnjaja we klooien maar lekker verder @sjan meis ik weet precies hoe je je voelt! hopelijk komt je kleine man snel! dikke knuf! @roos wat vervelend zeg! snap dat je er de p in had!! hoe voel je je nu?? @raspberry leuk zwemmen!! meestal vinden ze dat heerlijk! ga je al echt babyzwemmen of gewoon vrij zwemmen? bij ons is babyzwemmen pas vanaf 6 mnd.. veel plezier iig!
@Linda, heerlijk dat het goed gaat! En die voedingen gaan vanzelf wel beter. Ik ga babyzwemmen dat is hier al vanaf 8 weken maar toen vond ik Vera zelf nog te klein maar nu ben ik er wel aan toe! xxx
@ Linda wat fijn dat hetgoed gaat met jullie en met dat drinken komt nog we goed joh! @ rasp veel plezier samen met vera @ Famke hoe gaat het met jullie? Hier nog steeds niks! vannacht weer niet kunnen slapen maar in de ochtend wel kunnen slapen een beetje vandaag had ik met 2 dames afgesproken van hier was erg gezellig. knuffels
Ik denk t niet want ik ben haar smsbuddy en ik heb niks van haar gehoord nog. Hoe ist met jou Linda? En met Noa en Fae? x
heyy meiden, Hier gaat het wat beter heb inmiddels ook al verlof en ben heerlijk tot rust aan het komen, ben nog wel druk in huis want het kamertje moet nog af maar dat is amnders druk dan op mijn werk! maandag ga ik nog ff een midweekje weg met mijn moeder dus gaat helemaal goed komen. Meiden hoe is het met jullie? Liefs Roos
Roos, wat fijn! Ga lekker genieten meid, je hebt het verdiend! Hier gaat alles prima. Ik ben afgelopen donderdag voor het eerst wezen babyzwemmen met Vera en dat was hartstikke leuk! Vera vond het geweldig en deed alsof ze het al veel vaker had gedaan haha. Ze keek in het rond en wilde contact maken met de andere baby's, super lief! Ze is nog maar 16 weken maar al een heel dametje en vooral geen baby meer! Ik heb niks te klagen, het gaat super! xxx
@ Roos geniet van je verlof meis! lekker hoor maar bij mij sloeg gauw de verveling al hahahahaha. @ Linda dankje meis hier sinds 2 dagen erg moe. Helaas nog niks! @ Rasp idd zodra het begint ga ik je gelijk smsen hoor
Hey dames, Hier even snel een berichtje van mij. Heb jullie 'verhaaltjes' even gelezen, spannend allemaal. Onze dochter heet Fenna, ze doet het goed. Ik ben druk in de weer met bv, want dat wil ik haar graag geven. Toen ze nog in het zh lag kolfde ik en kreeg ze dit met de fles. Als ik kwam 'voeden' in het zk probeerde ik 10min om haar aan te leggen en daarna kreeg ze een fles. Maar omdat dit nogal vermoeiend voor haar was en ze dan vaaks haar fles niet leeg dronk moest de rest door de sonde heen die ze had. Wij vonden dit helemaal niet leuk dus besloten om tijdelijk te stoppen met aanleggen en dit thuis weer op te pakken. Het gaat de goeie kant met haar op. 's Nachts gaat het hier ook prima, we kunnen redelijk goed slapen. Morgen nog 3 uurtjes kraamzorg en dat is dat ook voorbij. Vind het best lekker kraamzorg, maar zie er ook wel naar uit dat ze weg is. We moeten overal omzoeken in de keuken, haha, en dan kunnen we ons eigen ritme opbouwen... Fijn weekend!
@Famke, mooie naam hoor!! Goed van je dat je gaat voor de borstvoeding. Het is een hele klus maar het loont echt vind ik. Pas na 2 maanden vond ik het echt geweldig, daarvoor is het vooral een ritme vinden en die is eerst echt zoek maar als het allemaal loopt heb je er zo veel voordelen van! Heel veel succes en heerlijk genieten van je kleine Fenna!! xxx