Niet erg hoor, denk dat het dan kramp ofzo is geweest, want na t eten ben ik gelijk druk bezig gegaan, opruimen, schoonmaken en dweilen. Ben er maar mee gestopt, het word nu al beter.
Ja, waarschijnlijk is dat het en je darmen gaan sowieso ook wat anders werken nu dus misschien de combinatie van alles!
sookie Hoe was jouw dag vandaag? Was het positief? Hier; ontzettend veel jeuk onder op mn buik. Vond zonet een chineese conceptiekalender, daar eens opgekeken en toe verschillende op google opgezocht en ze zeggen allemaal het zelfde Toen wat mensen opgezocht die onlangs een kindje hebben gekregen en het klopte allemaal. Zou het dan toch de waarheid zeggen en kloppen....ik ben heel benieuwd! Goed weekend!
Hey meiden, Nou de meting is goed gegaan, heb twee (!) mooie eitjes, eentje links en eentje rechts, beide 20mm en dus ook beide op springen. Ik heb gelijk de pregnyl laten zetten (blijf een gemeen prikkend gevoel, maar ach als het helpt ) en de kans is dus groot dat er morgen twee eitjes springen (kan ook zomaar gewoon maar eentje springen hoor) Duss, morgen iui3.. Dubbel gevoel. Mama heeft vandaag een ct-scan moeten laten maken omdat ze toch bang zijn voor uitzaaiingen op het bot... (ze is net 90%zeker schoon verklaard voor de borstkanker) Pfff, daar gaat je wereld.. Nouja, ik hoef niet uit te leggen wat er door me hoofd schiet.. Ik kanalleen maar zeggen dat ik hoop dat het niet zo is, en de onregelmatigheden die ze op de rontgen zagen, niets meer zijn als dat.. onregelmatigheden. Want ik wil er niet aan denken wat als het idd uitzaaiingen zijn.. Dan zijn de kankercellen in het bloed terecht gekomen. Nouja, eerts de uitslag maar afwachten voor we ons helemaal ove rde emmer helpen. En positief naar morgen kijken en positief de wachtweken in. Wieweet helpt het en lukt deze keer de innesteling wel. Knuf Sookie
Och Sookie wat een emoties allemaal zo op deze manier. Sterkte voor vandaag en houd ons op de hoogte!! Dikke knuffel! x
sookie Wat een spannende dagen zeg. Laten we hopen dat je samen met je moeder een goede en mooie uitslag zal krijgen. Sterkte voor de komende tijd. Weten jullie waar roos uit hangt? Al een poosje niet gezien hier
hmmm, ikweet het ook niet. Ik heb d'rwel de nieuwe link naar ons nieuwe topic gepb'd... en zag dat ze 25 jan nog op de site is geweest.. Dusssseee, ROOOOOOOOOOOOOSSSSSSS!!!! Waar ben je!!!!?????? We missen je! Knuf Sookie
Dat dacht ik ook nog zou ze de nieuwe topic wel door hebben, maar ja als je een pb het gestuurd dan vast wel Ow hebje dat kunnen zien wanneer ze voor t laatst er op was? Nou we wachten af waar ROOS blijft!!
@hier, IUI3 achter de rug. Was deze keer wel anders als anders. Ik mocht zelf de spuit met opgewerkt zaad vast houden tot de gyn m in ging brenegn en Tim mocht m leegspuiten.. Zoo speciaal! Oh, ja ik weet het suffe muts, maar ik vond het gewoon bijzonder.. Maakte het nét wat minder klinisch.. Nu maar hopen dat mijn twee mooie eitjes doen wat ze moeten doen en Tim's zaadjes naar de aanmoediging gaan luisteren en ik over een 14dgn een mooie test in handen heb.. Knuf Sookie
Wauw wat mooi dat jullie het zelf hebben gedaan En nu nog de positieve test, wat zal dat mooi zijn. Ow hoop t zo voor jullie! DUIM-DUIM-DUIM-DUIM-DUIM-DUIM- EN NOG EENS DUIM.....
Sookie heb bewonderingen voor je dat je zo positief blijft! Ik hoop dat dit deze maand word beloont met een knaltest.... Hier draaien de duimen weer.... Knuffel
En of we gaan duimen!! Fijn dat het zo gegaan is Sookie, dat maakt het inderdaad wel specialer. Hopelijk heeft t effect gehad!! Kan niet wachten tot de komende 2 weken voorbij zijn! xxx
En het is volle maan vandaag. Dus voor dat beetje bijgeloof, wie weet heeft de volle maan wel een goede uitwerking Knuf Sookie
Zou de volle maan geholpen hebben voor jullie sookie? Over 2 weken weten we het, spannend hoor!! Heb vandaag veel meer last van de misselijkheid als anders, getsie niets aan, maar oké ik mag ook weer niet klagen, maar weet wel dat het erg vervelend is, hang maar wat op de bank. Tot nu toe vind ik zwanger zijn niets aan, maar dat zal hopelijk over een paar weken beter zijn
@sookie wat speciaal! hopelijk over 2 weken n positieve test! van mij krijg je ook wat hcg! *hcg*hcg*hcg*hcg*hcg *hcg*hcg*hcg*hcg*hcg *hcg*hcg*hcg*hcg*hcg *hcg*hcg*hcg*hcg*hcg