Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dag Dames!!

Alles goed met jullie? Zijn jullie het vieze weer ook zo zat?
    Hier gaat alles prima. Ik ben weer aan een werkweek begonnen. Vorige week een gesprek gehad met mn leidinggevende en ik heb nu ivm mijn rug een inzetbeperking gekregen voor mn werk. ik hoef geen zwaar werk meer te verrichten. Hier ben ik heel blij mee want ik had echt heel erge rugpijn na een dag werken.
    Kans is alleen wel dat ik nu minder werk zal hebben aangezien er niet zo veel gezinnen zijn die niet zo zwaar zijn.....we zullen zien!
    Verder wordt ik sinds gisteren getreiterd door de kleine. Waarschijnlijk is de baby weer wat meer met de beentjes naar beneden gaan liggen en trapt nu al sinds gisteren steeds tegen mn blaas. Dit resulteerde vanmiddag helaas in een klein plasje in mn broek hihi. Gelukkig had ik een inlegkruisje in! Dus ik ga alvast goed aan de bekkenbodemspier oefeningen!! Hopelijk gaat de kleine snel weer anders liggen....

Nou tot zover de update! Nu jullie!! haha.

xxx

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Vervelend zeg dat je rugpijn hebt na een dag werken. Gelukkig dat je samen met je werk gever een oplossing hebt kunnen vinden. En ja inderdaad kans dat je minder vaak aan het werk bent. Maar ga je dan naar gezinnen waar het 1e kindje is geboren?
    Goh wat kan zo'n kleintje dat 'vervelend' zijn, tegen je blaas schoppen, lijkt me niet lekker :(

Gisteravond even lekker gehuild, voelde me gisteren niet lekker, vanmorgen overgegeven, krijg er nu steeds meer last van, het is erg vervelend, maar er zijn dames die het erger hebben dus mag niet echt klagen. Eten staat me ook erg tegen de laatste dagen, en ook nog een oppas peuter in huis die niet wil luisteren enzo...errug fijn! En ben steeds moe.
    Gisteravond een heel vreemd raadsel hier. Ik zat lekker op de bank en deed mn broek los, zat strak en had jeuk op mn buik, zie ik ineens mn buik vol liggen met :Dzwarte haren!! UHHHH...!? Kon ze er zo afvegen, echt heel vreemd, waar dat weg komt?
    Zaterdag vieren we de verjaardag van mn man, die was dinsdag jarig, hopelijk voel ik me wat beter en houd ik het vol, want niemand weet nog van onze zwangerschap af.

3. raspberry

Huh?? Dat is zeker een raadsel met die haren! hahaha Raar hoor!
    Vervelend dat je misselijk bent hoor, lijkt me echt niet leuk! En al helemaal lastig als je aan het werk bent lijkt me...

Qua werken doe ik alleen nog maar de gezinnen die minimale zorg krijgen of gezinnen met couveuse nazorg, die krijgen alleen maar zorg voor moeder en kind en geen huishouden. Het huishouden is ook hetgene waar ik tegen aan loop, dat is nu te zwaar. Vandaag een kantoordagje gehad en morgen ook, dat is me goed bevallen. Ach ik had het graag anders gezien maar ben al lang blij dat ik verder nergens last van heb en dat ik heerlijk kan genieten van het zwanger zijn.

xxx

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja vreemd raadsel is dat he? Mn moeder hoorde er ook erg vanop.
    Er is ook echt niets aan die misselijkheid, er komt me niets door de handen hier thuis. Mn man doet gelukkig hier en daar wel wat;)
    Heb net homeopatische druppels gehaald tegen de misselijkheid, hopelijk werkt het:(

Ja precies, 3uurs zorg, dat is niet zo zwaar. Snap dat je het best zwaar vind in de kraamzorg, zou mij ook moeilijk lijken als ik wat verder zou zijn, je kan niet een collega roepen die je even helpt. En er zitten zware gezinnen tussen! Had een collega die tot 4 weken voor de uitgerekende datum door werkte, dat vind ik knap hoor!
    Gelukkig is er een mooie oplossing voor je. Ow op kantoor, das helemaal supers toch?
    Rustig aan in ieder geval!

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke vervelend dat je je zo ziek voelt...en wat haar betreft...heb hier het idee dat mijn haar (okselhaar e.a.) veel harder groeit...echt vaag..

@raspberry fijn dat je aangepast werk krijgt! kan ik wel op mijn buik schrijven (letterlijk en figuurlijk:p)

6. raspberry

@Linda, het schijnt ook zo te zijn dat haren sneller groeien onder invloed van hormonen wanneer je zwanger bent toch? Ik moet ook vaker naar de scheermesjes grijpen nu hoor!

@Famke, wanneer mn rug niet zou gaan tegenstribbelen dan kon ik het werk nog makkelijk doen hoor, mn buik zit me niet in de weg en ik ben ook niet moe ofzo. Tja je hebt t niet voor t zeggen he....maar geestelijk gezien is het werken ook wel wat lastig, ik merkte dat er toch wel aardig wat mensen waren die je al beoordeeld hebben bij de deur wanneer ze je dikke buik zien en dan krijg je het gevoel alsof je je moet bewijzen....heel vervelend want ik deed niks minder qua werken en kon net zo goed nog hard werken maar goed....ben blij dat alles nu goed geregeld is en dat ik niet zo heel erg lang meer hoef.

xxx

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Sookie hoe is het met je???
    Ben benieuwd hoe het met je gaat.....

knuffel

@ all hoe is het met jullie het is rustig hier....

8. raspberry

T is inderdaad al een paar dagen rustig hier....stilte voor de storm??.....
    Anywayz, heb gelachen vanavond met X-factor, blijft altijd leuk die auditie rondes. Ga nu lekker naar bedje toe!

Tot snel dames!

xxx

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb ook erg gelachen met xfactor maar was ook erg verbaasd hoe goed sommige mensen waren waar je het echt niet van zou verwachten zoals dat gozertje van 15....echt wow!

@sjan hier alles z'n gangetje en met jou??fijn dat je echo weer helemaal goed was (lees net je onderschrift;))

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    HIer alles oke hoor, alleen erg drukop me werk, dus vandaar wat minder online. Ben sommige dagen gewoon blij thuis op de bank te kunnen ploffen me lenzen uit te doen en na wat gegeten te hebben naar bed te gaan..
    Anywayz, k zit in de welbekende wachtweken.. EN kan er niets van zeggen. Wss zijn er twee eitjes gesprongen, nu maar hopen dat een vd twee het goede doet. Ik heb de afgelopen dagen afentoe lichte spotting gehad en sinds een paar dagen ene branderig gevoel in me borsten.. Nog een week...

Knuf Sookie

11. raspberry

Het blijft spannend Sookie en ik leef elke keer weer net zo erg met je mee! T zou de slagroom op onze grote taart zijn wanneer jij nou eens zwanger bent!! x

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    da's lief raspberry! Ik hoop het ook, t wordt es vort tijd zeg maar :p hihi

Anywayz, nog een volle week...

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hier duim ik ook mee voor Sook!
    Kom op wonder beeb!

@ Linda hier gaat het goed alleen vermoeidheid slaat toe en bent te emotioneel heel veel huilen enzo.....
    Idd goede echo gehad moest ook bloedprikken etc.
    Dinsdag heb ik weer een afspraak ik denk uitslag en nekplooimeting is dat dan??? hmmm was op een roze wolk dat ik nog niet eens weet voor wat die afspraak is.....tjah dementie.

Ik ben ook verder dan mijn banner 2/3 dagen gaf ze aan. dus ik laat het nu zo tot dinsdag effe kijken wat ze dan zeggen en 15 april krijg ik 20 weken echo.

Ik heb aangegeven dat ik geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie want dat ik hoe dan ook het kindje hou.

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Het blijft spannend voor jullie, maar ook voor ons, wat zou de uitslag zijn?? Hoop 't zo voor jullie! Enne dreamy je hebt helemaal gelijk!

Linda Ow dat emotioneel zijn herken ik heel goed. Af en toe wil ik ook even lekker huilen en kan ik niets hebben...maarre spannend dus uitslag van de echo:(

Wij hebben gisteren de verjaardag van mn man gevierd. Voelde me redelijk goed, na 3 slechte dagen hebben gehad. Veel overgeven en weinig eten, vrijdag ging het gelukkig wat beter;).
    Overal maar wat smoesje voor bedenken waarom ik iets niet wilde eten. Ben normaal gek op thee maar daar heb ik helemaal geen trek in, dus net doen of ik thee heb, maar het was dubbelfriss....
    Nu de bende in huis opruimen en schoonmaken en dan nog even genieten van de zondag.
    Dinsdag 1e echo, ben zo zenuwachtig, ben bang dat er iets niet goed is...:$ Dat het hartje niet klopt of er geen vruchtje zit, een leeg zakje dus..

15. raspberry

@Famke, dat had ik ook hoor, het blijft heel spannend maar ik kan je verzekeren dat wanneer je de echo hebt gehad en je je babytje hebt gezien met een kloppend hartje dan ben je daarna helemaal in de wolken!! The best is yet to come!!

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    laten we t hopen;)

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke dat berichtje was denk ik voor sjan;) zwangerschapsdementie?;)

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke fijn dat je je wat beter voelt! veel plezier morgen bij de echo! t zit heus wel goed! niet druk maken!

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey Dames!

Net terug van de verloskundige, echo was helemaal goed! Er klopte een hartje;);)
    Over 2 weken hebben we weer een echo, want dan wil ze zien of er armpjes en beetjes te zien zijn. En dan krijgen we een verwijsbrief, want ik moet onder controle bij de gynaecoloog.

20. raspberry

@Famke, wat fijn voor jullie!!! Wat een heerlijk moment zo'n eerste echo he, zo bijzonder! Geniet maar lekker na..

Hoe is het met de andere dametjes??
    Roos is nog steeds niet weer hier geweest he?
    Hier gaat alles prima, heb weer vrije dagen en weer allemaal dingetjes gepland! Morgen al weer 28 weken zwanger, wat gaat dat toch snel.

Fijn dag allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina