Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja sookie, ben erg benieuwd hoe t met je is en gaat op dit moment;)

raspberry Fijn dat de controle vandaag weer goed waren, geeft je vast een lekker gevoel!
    Wat een late tijd voor zo'n cursus zeg...vind het ook wel erg laat, dat had ik niet meer getrokken, lig tegen woordig tussen negen en half 10 op bed! Mn vriendin die zwanger is belde vandaag ook, en die zei dat je ook theorie had:$ uhh zei ik, ze moest wel lachen, ze weet namelijk nog niet van onze zwangerschap af...wilde het morgen vertellen, maar ze is ziek, dus niet verstandig om bij der langs te gaan.
    Laat je weten hoe de blij doos was?
    Hier ging vandaag wel redelijk, voelde me vanmorgen erg misselijk, ook overgegeven. Alleen maar trek in chips, van man lief een chips verbod gekregen:x mag vanavond alleen chips als ik mn bord warm eten leeg at....heel flink gedaan!!

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey allemaal,

@ Raspberry hoe was de cursus?
    poehhh ik zou echt niet kunnen zo laat dan lig ik al te pitten :D

@ famke chips was ik altijd erg dol op maar sinds me zwangerschap blehhh kan ik het zelfs niet zien :D
    als je erg misselijk bent heb je medicijnen ervoor speciaal voor zwangere erg fijn! hier ook gebruikt wat een opluchting .......

@ Sookie ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat?????

@ all nog plannen voor het weekend?

ik ga naar den haag bij me ouders logeren me pa was woensdag jarig.....zondag lekker luieren dinsdag adv dag genomen dan heb ik me afspraak bij VK en in de middag in het ziekenhuis voor een nekplooimeting erg spannend ......ook gaan we die dag kijken voor een babykamer......

wat vliegt de tijd toch snel.......

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan Dus een lekker en gezellig weekend voor de boeg. Spannend hoor zo'n nekplooimeting, hopelijk een goede uitslag.
    Heb ook gehoord dat er medicijnen tegen de misselijkheid zijn, maar dat je die alleen op dokters voorschrift kan krijgen. Ben bij de drogist geweest en daar heb ik druppels van dr vogel gehaald, dat werkt ook wel enig sinds.
    Maar erg als je een verslaving hebt in iets...het kan af en toe best vervelend zijn:$

En wat wij gaan doen t weekend...? Morgen gaat mn man naar zn ouders en ik uitslapen, misschien 's middags even naar de stad en zondagochtend komen mn broer en schoonzus met de kleine.

Goed weekend en veel plezier bij je ouders!

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Dankje wel meis.

Ja klopt moet wel voorgeschreven worden.....
    Tjah als je eenmaal trek hebt kan je moeilijk bedwingen.

Ja idd erg spannend maarja hoe dan ook dit kindje is welkom....

16 maart ook effe een pretecho ingepland voor geslachtsbepaling.......

Jou weekend klinkt ook goed veel plezier jullie!

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik vind de misselijkheid nog niet heel erg dat ik denk er medicijnen voor nodig te hebben. De ene dag is het erg en de andere dag gaat het weer beter..'s ochtends is het minste!

Ah dus jullie willen weten wat het word, spannend! Hebje ook een gevoel? Wij willen niet weten wat het word, blijft voor ons dus tot aan het einde een verrasssing;)

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Nou bij mij werd het dus steeds erger ik kon geen water meer binnenhouden tjah was bijna uitgedroogd en ik werk fulltime dus niet prettig ik moest wel .......

Bij jullie word het echt een verassing dus had je dat ook bij andere kindje gedaan???

Ja wij willen het dolgraag weten want willen de kamer of echt meisjeskleur geven of echt jongenskleur :D

Dus nog een maandje en weten we het!

Ja heb zelf een gevoel voor een jongen en meerdere zeggen dat maar heb ook veel mensen horen zeggen dat het een meisje word ben erg benieuwd of mijn gevoel klopt ....

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Zo ver is het bij mij gelukkig niet, dat ik tegen de uitdroging aanzit. Alhoewel ik wel een slechte drinker ben:$
    Ik werk in 4 dagen tussen de 30 en 40u, maar wel thuis, dat scheelt, maar als je hier 6 kids rond hebt huppelen is overgeven ook niet fijn moet ik zeggen:)

Ja een echte verrassing, dit is onze 1e hoor sjan;)

Wij maken de kamer neutraal en kunnen als het kindje er is altijd nog wel aanpassen.
    Je hoort namelijk wel eens dat ze toch een verkeerd geslacht zeggen en dat risico wil ik ook niet lopen, maar goed dat gebeurd maar heel weinig, maar het zal je maar gebeuren!

Ik heb t gevoel dat t een meisje word, maar volgens de chineese kalender een jongen, dus ben erg benieuwd, hihi.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo!

Nou zoals gezegd gisteren de blije doos opgehaald, zitten wel leuke dingetjes in zoals luiers en billendoekjes + doos. Een labeldoekje, een speentje en een rompertje en verder wat informatiedingetjes.
    Gisteren echter niet fit en daarom direct na het ophalen weer naar huis gegaan. Voelde me steeds slechter en ben inmiddels echt wat ziek. Ben behoorlijk verkouden en heb overal pijn. De afgelopen nachten ook slecht geslapen, buik begint ook in de weg te zitten met slapen....
    Ik ga maar eens even goed uitzieken dit weekend en hopelijk ben ik na het weekend dan weer beter!
    Dames fijn weekend verder en spreek jullie snel weer!

xxx

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik ben de 12 weken gepasseerd jee! wij hebben13 maart geslachtsecho!

@sjan t is famke dr eertse kindje(geloof ik) dus..die andere kindjes zijn oppaskinderen..wil me verder nergens mee bemoeien hoor hahah;)

hoest met sookie????

@raspberry balen dat je je niet lekker voelde...die blije doos is idd wel leuk hea? is ook de enige doos die een beetje de moeite waard is...en die je van de c1000 krijgt als je kind geboren is en je een geboortekaartje inleverd, die is ook wel de moeite waard..

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff vlug ego berichtje.. Ik reageer van de week wel weer even op iedereen.

Nog geen ongie te bekennen, maar kan ook niet zeggen of er een zwangerschap is of de duivels morgen komen..
    De afgelopen week ongelofelijk pijnlijke borsten en winderig, ontzettend moe (maar dat zal ook wel door het vele overwerken komen) en vandaag diarree (sorry voor het onsmakelijke..)
    Het bruinverlies is opgehouden, nu heb ik weer veel koffiemelk-kleurige afscheiding..
    Wie het weet mag het zeggen..

Knuf Sookie

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hahah famke en Linda sorry dat komt door de oppaskindjes denk ik dat ik dacht dat dit de 2 is :p

@ Sookie ik hoop zo dat het dit keer raak is!
    ga je nog testen>>>???

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    +1

mss morgen of overmorgen een testje wagen.. als de duivels wegblijven

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ik hoop dat ze natuurlijk wegblijven!
    Laat je het weten?

Knuff

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Ik kan je niet zeggen wat het kan zijn. Wat ik je wel kan zeggen dat ik het zo ontzettend hoop voor jullie.
    Houd je ons op de hoogte als het hebt getest?

sjan Achja kan gebeuren toch? En je kan niet alles onthouden van iedereen.
    Het zijn inderdaad 7 oppaskids die ik heb en nu zwanger van de 1e!

raspberry Dus het was best leuk de blije doos. Ik heb hem ook aangevraagd maar moet nog een poosje er op wachten. Ben je al wat opgeknapt?

Hier bij ons in Friesland gaat het noro virus erg in de ronte. Overgeven en diarre....:x

Ik voel me verder goed. Gisteren positierok gekocht, zit heerlijk;)
    Nog altijd slechte eetgewoonte's. En hoe vroeger ik opsta hoe misselijker ik ben. Moet de hele week 6.30u opstaan, ben bang dat t een slechte week gaat worden.
    En vrijdag met een vriendin naar de 9maanden + huishoudbeurs:D

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Daar zijn jullie toch mijn forum-dinnetjes voor!?

Dikke knuf Sookie

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dat is waar sookie;);)

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie spannend zeg!! ben echt benieuwd! die kwaaltje klinken hoopvol!

@famke beterschap!

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff een update...
    Gister een email-reminder van fertility friend, "morgen testen of bloeden"
    Nou, testen hoefde niet meer.... Het is dus einde oefening voor IUI3.

Knuf Sookie (die toch wéér verdrietig is dat het niet gelukt is, en mss nu begint te twijfelen aan haar eigen kunnen...)

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    he liefie toch,

een hele dikke knuffel van mij die heel lang duurt want ik wil je nog niet los laten.

schat ik snap dat de moed nu je schoenen inzakt
    maar kom op jij bent sookie!!

dikke kusss van mij

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    mag ik dan ook even bij je uithuilen..

Deel Deze Pagina