Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aah Sookie wat toch weer ontzettend kloten!!! Zo dat woord mag gezegd worden in zo'n geval.
    Maar je mag nooit aan jezelf twijfelen!!
    Lieverd ik vind het echt heel erg voor je!

dikke knuffels! xxx

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Jemig sookie, wat zal jij ontzettend verdrietig zijn en je ellendig voelen:(:(:(
    Net wat raspberry zegt, het woord 'klote' mogen we nu best even gebruiken.

Meid twijfel niet aan jezelf, al zal dat heel erg moeilijk zijn en kunnen wij makkelijk zeggen.
    Baal ook voor je...helaas kan je niet meer dan alleen met woorden helpen. Konden we je allemaal hier maar helpen ... dan weet ik dat we dat allemaal met liefde voor jullie zouden doen.

Huil maar even lekker uit .. en pas vooral goed op jezelf;);)

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    lieve lieve sook,

JIJ mag altijd bij mij uithuilen.

knuffel kussss

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Roos, dankje lieverd!

Enne, Famke, jij ook dankje voor je lieve woorden. Weten dat jullie aan me denken is ook al erg fijn.

KNuf Sookie

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Lieve sookie je weet niet hoe erg ik het voor je vind al ken ik je niet persoonlijk......

Je mag altijd uithuilen meis en twijfel niet aan jezelf aub!!!!

Ik wil je een hele dikke digitale troostknuffel geven al heb je er niet veel aan :(

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Sjan, ook aan digi-hugs heb ik veel hoor! Gewoon door het gevoel wat erbij zit.

Dusse, dankje!

Knuf sookie

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ooow sookie wat onwijs klote zeg!!! hele dikke knuf en niet opgeven hoor! je mag altijd bij ons uithuilen of ff je gal spuien! wij zijn er voor je!

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Hoe gaat het vandaag met je?

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    O, och.. beter als gister iig. En nog steeds ongie (duh, was het maar over in een dag.. hihi)
    Vandaag nog een vrij dagje omdat het carnaval is en morgen weer aan het werk.

Ik mag 26feb weer naar het Geertgen voor de fm van IUI4... De laatste IUI-poging.

Anywayz, beter dus. En heb de vakantie verzonnen, we gaan naar Lanzarote dit jaar. Lekker warm, zonnig, strand (wie weet lukt het nog wel met strandzand :p)

Knuf Sookie

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Wat een leuke vooruitzichten! Lanzarote!! Wij gaan in mei naar tenerife;)Laten we op de 4e poging hopen..
    En wat betreft die ongi, tsja het blijft even herinneren, helaas dat t niet in 1 dag over is:x

Enne anders, tsja wie weet wat er in het zand zit??

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wij gaan in mei naar menorca! heb r echt zoon zin in! lekker zon zee strand! nou ja echt IN de zon zal dan niet echt verstandig zijn!

@sookie succes straks met je 4e poging! weet je of je doorgaat voor ivf of icsi als deze poging niet lukt? naja we gaan er gewoon vanuit dat het gaat lukken deze keer! heel veel succes!

Vanmorgen het hartje voor het eerst gehoord bij de vk...was echt bijzonder weer...

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    IUI4 is voor ons de laatste poging IUI, daarna gaan we door met IVF.. De laatste halte..
    Dus ja, ik hoop dat het ons deze ronde wel lukt (maarja, dat hoopte ik de afgelopen 36 ook al..)

iig dankje! Ik kan alle geluk gebruiken!!

Knuf Sookie

ps, leuk dat je het harje gehoord hebt! Dat maakt het echt hé?!

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Sookie bliijf hopen dat je IVF niet nodig zult hebben! op naar de volgende ronde.....
    Ik strooi wat geluk jou kant op!

@ Linda fijn dat je het hebt gehoord leuk he! ik heb het ook vandaag gehoord/gezien......

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjan bijzonder hea? fijn dat bij jou ook alles goed was!

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Oook lekker vooruitzicht zeg! Wij gaan in mei naar tenerife;)

sookie Te begrijpen dat je elke keer het goede er van hoopt...

sjan fijn dat je weer hartje hebt gehoord, toch weer een bevestiging...

Hier: Gisteravond alles er weer uit gegooit:x
    Vanmiddag wat druppels bloed verloren, eerst was het helder rood en even later donker rood:(
    We moeten over een half uurtje weg, hebben we intake bij de vk. Dus maar even navragen. Denk zelf dat t een adertje is wat geknapt is, want voel verder niets, op mn misselijk gevoel na.

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Famke hoe was het bij de VK????

Hoop dat het niks ergs was?

knuffel

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij famke, ik hoop dat alles goed was bij de vk...toen ik zwanger was van noa had ik ook bloedverlies gehad, was ook n adertje....hoop dat dat bij jou ook het geval is!

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey dames,

De intake zou 45min duren maar binnen half uur stonden wij alweer op de stoep;)
    Dat bloedverlies zou inderdaad een vaatje zijn, zou ik meer verliezen dan moest ik even bellen.
    Mn bloeddruk was goed. Verder heeft ze 5 buisjes bloed afgenomen voor het lap...
    Ze wilden dingen zoals kraamzorg enzo gaan uitleggen, maar aangezien ik 3jaar zelf kraamverzorgster ben geweest was dit niet nodig.
    We kregen een tas van zwitsal vol met inhoud mee, een knuffel en nog wat boekjes.
    Morgen afspraak maken voor 20weken echo en voor de 1e controle bij de gynaecoloog.
    Als de gynaecoloog het goed keurt en de zwangerschap goed verloopt mag ik de ene keer daar op controle en de andere keer bij de verloskundige om daar ook een band mee op te bouwen. Om te voorkomen dat er in de kraamweek een vreemd iemand naast mn bed staat;)
    Morgen nog even werken. 's Avonds boodschappen en Lief! behang bij de karwei kopen (is in de aanbieding) en vrijdag 9 maandenbeurs!

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    ahwww gelukkig maar dat alles goed was Famke!

Succes

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan dankje wel! Ik moest alleen veel meer gaan drinken zei de vk.

Vandaag afspraak gynaecoloog en 20 weken echo gemaakt;)
    Zo lekker vroeg op bed, morgen naar de 9maandenbeurs!

Deel Deze Pagina