Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke fijn dat alles goed was!!veel plezier vandaag op de 9 maanden beurs!

hier is vriendlief vandaag jarig 30 jaar geworden! vandaag lekker vrij om huisje aan kant te maken en boodschappen doen en taarten, salades, en soep maken voor het feestje voor morgen..

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Linda, gefeliciteerd met je man en ook met je 13 weken zwangerschap. De spannenste weken zijn voorbij!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dank je!

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Linda, Gefeliciteerd met je mannetje! (en met je 13wkn!)

Knuf Sookie

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Linda!

Beetje laat maar gefeliciteerd met je ventje......en ook met de 13 weken.

liefs

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Wat lekker alweer 13 weken zwanger, supers! Enne nog van harte met je vriend, gezellige dag gehad?

De 9maandenbeurs was supers. Genoeg gekregen. En startersset van avent flessen gekocht, met wat onderhandelen korting gekregen;)
    Mn zwangere vriendin kreeg vanalles in der handen gedrukt, want ja zij heeft een buik en ik kreeg niets want tsja heb geen buik:x
    De tijd ging veel te snel..nog even op de huishoudbeurs (vreethal) gekeken. Maar rond 15u werd het ons veel te druk en vooral die trolly's waren een ergenis, dus toen lekker gaan zitten en wat gegeten.
    Gister de hele dag weg, was gisteravond dood moe, lag 21.15u lekker op bed, maar helaas om 7u alweer wakker:$

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! nou gister jeroens verjaardag gevierd...was erg geslaagd...had 4 taarten gebakken, 1 is er over maar ja jeroen moet morgen nog op zijn werk trakteren dus...en soep gemaakt en allemaal lekkere salades...er kwam 20 man die allemaal bleef eten dus....vandaag vierde zijn oma dr verjaardag in de van de valk (brunch) dus al met al een druk weekend dus.....noa is super lief geweest gelukkig ze ging lekker bij iedereen zitten boekjes lezen enzo..en vanmorgen had ze helemaal niet geslapen, daar baalde ik echt van maar ze was superlief bij de brunch...dr was ook een jongetje die daar aan het rondrennen was, en op een gegeven moment waren ze de hele tijd achter elkaar aan aan het rennen en lol dat ze hadden! geweldig! haha en elkaar kusjes geven..(ja t begint al vroeg:p)
    nou ben ik kapot van het weekend en ga ik straks lekker vroeg naar bed..morgen weer vroeg werken...blehhh helemaal geen zin in..

@sjan jij bent de 12 weken ook alweer gepasseerd!! gefeliciteerd!

@famke jij alweer bijna 10 weken! gaat ook hard! was de 9 maanden beurs leuk? voor hoeveel heb je die aventset uiteindelijk gekocht>? ik ga niet meer naar die beurzen toe. t is mij te druk, je krijgt weinig gratis (hoop reclame)en bent uiteindelijk een hoop geld kwijt...(entree, parkeergeld)maar als het je eerste is dan is het wel onwijs leuk allemaal...

@raspberry jeetje alweer bijna 30 weken!!! wat gaat dat hard zeg!!!!

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Wooow jij hebt echt een druk weekend gehad zeg!! Pff...En zo te lezen was het allemaal gezellige en geslaagd;)

De avent starters set heb ik voor 20euro gekocht. hahah!
    Hij was als beursaanbieding 21.99euro.
    Zegt mn vriendin (hadden we afgesproken) ik wil graag 2 setten voor 40euro, nou vooruit voor 41euro zei die mevrouw. Goed mn vriendin betaald met 50euro en kreeg 10euro terug!hahah! We keken elkaar aan...weg wezen!!!

Ik ben al meerdere keren naar de 9maanden en huishoudbeurs geweest. Wij hadden het 2e entreekaartje gratis en betaalden 20euo voor de bus, dus dat vind ik niet echt duur. Want parkeren kost er al 20euro en dan moeten we er ook nog heen rijden.
    Maar het was heel gezellig alleen werd het na 15u druk.
    Ik ga er ook niet heen voor het gratis, maar de gezelligheid en koopjes!
    Heb veel leesboekjes gratis gekregen, een rammelaar van lego, rompertje en slofjes bij miss etam (omdat ik wat kocht) bij friso een gratis startersset(een bus waar de poeder inkan en melk no 2).
    En we hebben de 9maandenbeurs tas gekocht waar heel veel leuks inzat.
    En de pampers waren wel erg goedkoop 2 pakken voor 10euro, maar daar wilden wij echt niet mee om sjouwen.

Deze week onverwachtse week vrij van de oppaskids! Komt mooi uit want 'ze' zeggen dat je in de 10e week erg moe bent, dus ga ook rustig aan doen. 's ochtends wat in huis doen en 's middags lekker rusten;) eens kijken hoe t gaat!
    Lig 's avonds wel al om 21u op bed!

9. raspberry

Dag allemaal,

Hier gaat alles goed, ben zit nog een beetje in een nasleep van een verkoudheid. Ik ben een aantal dagen echt niet fit geweest en zeer moe daardoor maar het gaat weer de goede kant op en ik begin weer wat energie te krijgen. Woensdag al weer 30 weken inderdaad dus het aftellen is begonnen!!
    Het begint een klein beetje zwaarder te worden, de buik gaat iets meer in de weg zitten en voornamelijk in bed merk ik dat. Maar ik vind het allemaal prima! Nog 2 weekjes werken en dan zit het er op!

Ik loop nogal achter met de berichtjes hier dus het is wat veel om op iedereen te reageren maar heb gezien dat het goed gaat met iedereen en dat is het belangrijkste!

Dagdag!! xxx

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke fijn dat je t leuk hebt gehad...ik ga ook niet perse voor de gratis dingetjes maar de beursaanbiedingen vind ik altijd wel tegenvallen...t scheelt niet echt veel met de aanbiedingen in de winkels vind ik...die startersset heb ik in de aanbieding ook wel eens voor 19,95 gezien..maar de sfeer is altijd wel leuk...alleen niet op zaterdag/zondag vind ik...dan douwt iedereen je omver en niemand laat je erlangs(was met n kinderwagen) dus vandaar dat ik mijn buik n beetje vol heb van die beurzen....2 pakken pampers voor 10 euro is idd goedkoop zeg! dat is dan wel weer n goeie aanbieding;)!

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Nee ik ben er ook niet fan voor om in het weekend naar dat soort van beurzen te gaan.
    Ow was je met kinderwagen? Dat is helemaal lastig.
    Daarom wil ik straks ook niet met kinderwagen naar dit soort van beurzen toe. Dan zoek ik wel een oppas. Misschien zeg ik dat nu wel makkelijk en als het zo ver is denk ik er anders over:(
    Heb zelf ook een hekel aan kinderwagens op beurzen maar daarom kun je mensen er nog wel door laten. En als je op de 9 maanden en jonge gezinnen beurs bent kun je helemaal kinderwagens verwachten;)

Vandaag heb ik een 'slechte' dag. Loop nog steeds in mn piama...Voel me misselijk, vreselijk.
    Begin nu langzaam aan wat op te knappen en eet weer een beetje. De ene dag is de andere niet.
    WE hebben gisteren het aanstaande kinderkamertje leeg gehaald, bed en kast eruit. Het is er nu een dikke puinzooi, want er moet vanalles worden opgeruimd, uitgezocht en worden weg gegooit...pfff.
    Morgenochtend weer een echo, ben benieuwd
    Ben trouwens wel bijna 1 kilo afgevallen, das misschien iets minder.

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke...is toch niet erg dat je iets bent afgevallen...zou ik liever hebben dan dat de kilo's er weer bij schieten zoals vorige keer...maar als je zoals ons een beetje fors bent dan is het niet erg om een kilotje af te vallen hoor..;) helaas kan ik niet over afvallen mee praten...ben nu zo'n 2-3 kilo aangekomen..

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda 'ze' zeggen dat afvallen niet goed is want dan krijgt je baby de afvalstoffen. Maar het zal met dat beetje van mij wel wat meevallen.
    Over een paar weken zal het de omgekeerde wereld wel zijn...aankomen;)

Hoe is het met de rest van de dames?

14. raspberry

Hier alles prima! Morgen ga ik heerlijk een dagje ontspannen, heb een beautydagje met massage enz....heerlijk!!
    Nog 2 weekjes werken en dan heb ik vakantie en verlof. Wat gaat de tijd toch snel zeg!
    K ga nu even eten koken, fijne avond allemaal!

xxx

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heee meiden,

hier alles prima zit weer goed in mijn vel ben veel aan het werk volle agenda duss.

Famke wat kilo`s verliezen tijdens je zwangerschap kan op zich geen kwaad voor de kleine je moet alleen niet gaan dieeten.

Raspberry lekker vooruit zich hoor bijna verlof.

dikke kuss

Roos

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Hoe was je dag vandaag? Lekker kunnen ontspannen en genieten? En bijna verlof, supers! Wat gaat het toch snel;)

roos Goed om te lezen dat je alles lekker op de rit hebt!
    Enne weet het, dieeten en zwanger zijn is erg slecht...

Vanmorgen een 2e echo gehad, zag er goed uit, alleen de kleine is vervelend en wil zich niet laten zien, verdween steeds uit beeld, haha.
    Volgens de berekening van vandaag zou ik 23 september uitgerekend zijn maar in overleg met de verloskundige hebben we het op 20 september gehouden. M'n bloed was ook goed, ook fijn om te horen.
    Woensdag ochtend naar de gynaecoloog, ben benieuwd. Volgens de verloskundige krijgen we dan weer een echo.
    Verder voel ik me nog misselijk, maar overgeven doe ik tot nu toe gelukkig niet meer. Erg last van lucht in de maag, dus winderig en veel boeren laten (sorry).

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry leuk! lekker zeg! mag je eigenlijk in de dauna...ik ga nl over 1 weekje met mijn moeder zo'n beautydagje doen maar weet eigenlijk niet of je wel in de sauna mag...

18. raspberry

Hallo!

Het beautydagje gisteren was heerlijk!! Heb me van top tot teen laten verwennen!
    Ik ben niet in de sauna geweest, dat mag in vele sauna's ook pas wanneer je goedkeuring van je verloskundige hebt en dit kunt aantonen. De meeste sauna's willen de verantwoordelijkheid niet dragen voor het geval er wel wat gebeurt.
    Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet erg veel behoefte had aan die warmte hoor, ben momenteel al warm genoeg van mezelf haha.

@Roos, wat fijn dat het weer goed met je gaat, houden zo!! Fijn dat je even van je hebt laten horen!

Ik ga schoonmaken nu, fijne dag en fijn weekend allemaal!

xxx

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry: Dus lekker genoten van de dag en je heerlijk laten verwennen! We zouden zoiets vaker moeten doen, maar helaas hangt er vaaks een flink prijskaartje aan. Nog lekker 2 weekjes werken en dan genieten van je verlof! Supers!

Hoe is het met de rest van de dames hier? Vrij rustig, we hebben het allemaal druk denk?

Mijn middagslaapje bevalt met prima! Gisteren van 13 tot 15.30u lekker geslapen, 's avonds op verjaardag bij een vriendin geweest en kon het goed volhouden, we lagen (pas) 2u op bed! En geslapen tot half 11!
    Morgen weer vroeg op, een lange werk dag en helaas geen tijd voor slaapjes, hihi! Komen we wel weer overheen!

Groetjes!

20. raspberry

Hoi!!

Ik heb het inderdaad wel druk, ben de afgelopen dagen aan het werk geweest en daarnaast allemaal andere dingetjes.
    Morgen ben ik een dagje vrij en moet ik weer naar de verloskundige, we gaan dan ook even over de badbevalling praten want dat hopen mn vriend en ik te kunnen gaan doen namelijk.
    Nog een weekje en dan hoef ik niet meer te werken en kan ik gaan uitkijken naar HET moment!

@Famke wat lekker dat je overdag af en toe even slaapt. Kun je echt een heleboel aan hebben inderdaad en zolang het kan moet je het vooral doen!

Nou dames tot snel horens!

xxx

Deel Deze Pagina