Ei zkt zaad, kinderwens een pre Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    nou meiden......

IK heb nieuws................................

IK BEN ZWANGER!!!! :D:$:D

oo wij zijn zo blij maar ook zo in de war we hadden het niet zien aankomen ik zou gewoon ongesteld worden en toen ik de test deed dacht ik ook dat hij negatief zou zijn.. maar nee binnen 3 tellen stond er al een 2de streepje:$ nou echt bizar dus ook nog maar ff naar etos voor een clear blue zwanger 3+ ben al 5 weken zwanger:$
    pffff....

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    whaaaaaa roos!!! gefeliciteerd!! wat geweldig zeg!! toen ik zag dat je had gepost schoot gelijk door mijn hoofd die is zwanger!! onwijs goed zeg! zo zie je maar als je er niet zo mee bezig bent en het totaal niet verwacht gebeurt het ineens! geniet er lekker van meis! enne tijd voor een nieuwe banner;)!

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hahahahahahahaha thanks lin... en idd tijd voor een nieuwe banner :D

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    staat je goed die banner! wanneer ben je uitgerekend roos?

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    3 november!! :D

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Dames,

Hier ook alles goed maar wel drukjes!
    Ben nu aan het genieten van een weekje vakantie! :D

@ ROOSS whahahah geweldig!!!!! van harte gefeliciteerd !!!! hoe voel je je??? :D

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Waaa Roos supers meid!! Gefeliciteerd!! Genieten!! Hoe voel je je? Toen ik de test deed was ik ook al 5 weken zwanger, het is echt heel bizar en vreemd gevoel, dat blijft nog wel even, tenminste heb t af en toe nog wel...

raspberry Ja klopt het slapen heb ik veel aan, maar helaas de komende weken gaat het niet meer lukken, de oppaskids komen wel gewoon, best af en toe vermoeiend!

Morgen voor de 1e keer naar de gynaecoloog, spannend. Ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen enzo!

En hoe is het met sookie? Meis gaat alles goed met je? Hoop so...

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Roos, van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig voor jullie!! Geniet!!

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    dank je wel meiden :D

hoe voel ik me:.... heb een hele gevoelige (onder) buik vooral met bukken en voor over zitten lijkt een beetje op ongi gevoel, ook ben ik ontzettend moe maar verder voel ik mij prima...

xxx Roos

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Dat moe zjn hoort er bij! En geef er lekker aan toe. Vroeg op bed en probeer te rusten wanneer het kan...

Nou dames we zijn naar de gyneacoloog geweest. We snappen beide net wat we daar moesten. Ja oké omdat ik te zwaar ben...maar goed.
    Werd opgehaald door een man de er stage liep, oké prima.
    Hij stelde paar onozele vragen, die ik al had ingevuld op een formulier. ER zat een arts assistent bij die 2 woorden op de computer heeft getypt. Mevr u heeft overgewicht vandaar de controle hier, verder nog vragen, nee? U mag gecombineerd zorg hebben, dus ook bij de verloskundige, tenzij er wat is dan alleen hier. Prima, over 8 weken afspraak maken en bij de assistent nog even bloeddruk meten.

We liepen het ziekenhuis uit van:$wat moesten we hier nu??
    Straks de verloskundige bellen voor een afspraak, daar is alles veel persoonlijker en gezelliger!

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja ik probeer welaan de slaap toe te geven maar ik draai ook slaapdiensten en zo dan kan ik niet zomaar zeggen ik ga om 22.00 uur naar bed maar het komt wel goed.

Wat een tijdverspilling zeg op het ziekenhuis en wat afstandelijk pff kan mij voorstellen dat je je bij de verloskundige prettiger voelt.

Ik kan ook niet wachten tot ik naar de vk kan.. nou ja nog 3 weken.. heb mij ook aangemeld bij moeders voor moeders dus dat is maar ff afwachten wanneer die komen.

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Daar hebje gelijk aan, dat kunje niet zomaar maken als je slaapdienst hebt. Het red zich allemaal wel, is hier ook zo, ik kan 's middags ook niet altijd even op bed;)

Je bent in een ziekenhuis meer een nummer, dat vind ik vervelend. De verloskundige is veel meer belangstellend naar je toe, het is wat persoonlijker.

Die 3 weken zijn zo voorbij...geniet ervan!

Bij MvM zijn ze vrij snel hoor. Ik had me 's middags aangemeld en 's avonds iemand aan de telefoon, iets van 3 dagen later stond de mevr hier al op de stoep. Ik 'moet' nog 3 weken en dan is mijn MvM afgelopen.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @naja famke ook raar nou lekker bij devk is veel leuker!!

@sookie hoe is het met je? tijdje al niks gehoord...gaat alles wel goed met je?

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ja het was heel vreemd. Ze deden op de bloeddruk na helemaal geen controle's. Het woord echo is nog wel over te tafel gerold maar niets mee gedaan. De volgende keer zal wel anders zijn..?
    De verloskundige belde ik op dat we om en om controle mogen doen, ze was helemaal blij! Leuk om dat te horen!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met sookie is

15. raspberry

Dag dames!

Wat een rust hier! Ben zelf ook niet al te veel aanwezig maar goed....
    Hoe gaat het met iedereen? En vooral hoe gaat het met Sookie? Echt al (té) lang niks meer van haar gehoord!
    Hier gaat alles prima, ik hoef niet meer te werken! Sinds een aantal dagen is de nesteldrang toegeslagen en ben ik druk bezig in huis, het kan nu nog want de buik zit me nog steeds niet in de weg.
    Ga nu ook weer even bezig, tot later meiden!

xxx

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,

Met mij alles goed, alleen erg druk op het werk. Vandaar weinig puf om thuis ook nog achter de laptop te gaan zitten. Sorry. ik denk wel aan jullie hoor!

Mss sat ik onbewust (en inmiddels wat bewuster) even afstand neem van het forum, gewoon omdat het me op dit moment allemaal te veel is.. Ik heb het zo druk, niet alleen met werken, maar ook in me hoofd. IUI4 is nu een week geleden, en in die gesprekken is IVF ook aan de orde gekomen. Heftig, emmotioneel. Ik merk dat ik er ook emotioneler op reageer als ik verwacht had. Het is dus nog niet zo'n makkelijke keus/stap als ik dacht. Toch dat gevoel van de laatse halte. Als IVF ook niet lukt.. dan is er niets meer..
    Nouja, wie weet is het deze ronde wel gelukt en maak ik me drukker als nodig.

Jullie z\ullen me de komende tijd dus niet zoveel zien.. Ik lees wel afentoe mee, en als je snel reactie wil, of iets met me wil delen, dan kun je het beste ff via de email doen.

Iig ook via deze weg nog een keer: Roos, gefeliciteerd meid!!
    En fijn te lezen dat het met de rest van de dames en ofspring ook goed gaat!

Dikke knuf Sookie

17. raspberry

Sookie, neem je tijd! Het is voor jou allemaal erg moeilijk en ik kan me voorstellen dat het dan wel eens lekker is om hier niet steeds geconfronteerd te worden met al het goede nieuws. Niemand die het je kwalijk neemt dat je wat meer afstand neemt hoor!
    Ook al horen we niks van je, er wordt wel aan je gedacht en met je meegeleefd! Succes en sterkte met het wachten de komende week en we hopen op goed bericht van jouw kant straks!

Dikke knuffel en kus x

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Lieve sook ik had al op een ander mnier contact met je....

ik snap dat je hoofd er niet naar staat momenteel en weet dat ik aan je denk..... en alle hoop gaat nu naar jou ik duim ontzettend veel voor je!!!!
    Blijf positief is makkelijk gezegd maar toch!

Dikke knuffel nogmaals.....

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Sookie!

Ik kan begrijpen dat het voor jouw moeilijk is om hier op het forum mee te lezen. Jullie zijn al een poos bezig en wij als dames zijn binnen een poosje zwanger dat is erg confronterend voor je. De wereld is niet eerlijk verdeel. Waarom wij wel en jullie niet.
    Iedereen geeft met goede bedoelingen jullie raad, waar je na een poosje vast ook genoeg van zult krijgen.

Langs deze weg wil ik je samen met je partner heel veel sterkte toe wensen. En natuurlijk denk ik (en ook vast de andere dames) aan je.
    Elke keer als ik mijn MvM fles vul geeft dat een goed gevoel, ik kan iemand helpen denk ik dan.

Meid rustig aan goed op jezelf passen en hopelijk horen we binnenkort weer wat van je;)

Liefs famke

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik wil me graag aansluiten wat alle dames hier zeggen! sookie neem je tijd! en we begrijpen dat je niet zo vaak meer op t forum bent! we blijven aan je denken en voor je duimen!! dikke knuffel!

Deel Deze Pagina