Het cambridge dieet moet via een adviseur, tenmiste wat ik er gewaar uit kan worden. En dan moet ik nog al wat km gaan afleggen omdaar heen te gaan, daar heb ik niet heel veel zin in. De herbalife kan ik via een kennis doen, maar ik vind dat niet zo prettig idee eigelijk. De bis lijkt me dan wel wat, maar ben nogal beroerd daar van geweest omdat ik s ochtends geen yoghurt boel door kan krijgen. Ga het nog proberen met melk, misschien werkt dat wel goed, dan ga ik daar een poging tot wagen. Ht brooddieet, dan moetje om de dag alleen brood eten toch? Val je daar wel goed vanaf dan?
ja en kennis van mij is in 1 1/2 maand ruim 7 kilo kwijt geraakt. ik ga er morgen weer mee beginnen. we hebb nhet van de week tot donderdag volgehouden maar stoppen met roken en dieeten vond mijn vriend weer heel zwaar dus nu we een week gestopt zijn en gewend zijn beginnen we morgen weer met brooddieet. en ja het moet om de dag en je mag de hele dag door fruit, komkommer en tomaat eten. die shakes waren idd niet van cambrige maar van weight care ik ga nu werken ben vanavond nog wel even online liefs roos
Owja weight care, dat kunje bij kruidvat en zo toch kopen? En werkte dat ook wel? Nu is geen lichaam gelijk in dat soort van dingen, maar toch. Owdat is netjes met brooddieet.. Werkse!
@Raspberry: jeetje raspberry, wat is dat een geluk hebben zeg, gewoon in 1x zwanger en dan ook gewoon de keer dat jullie tegen elkaar zeggen, we doen geen condoom vandaag! @Sookie; toppie dat je je ei gevoeld hebt, teminste dat denk je dus...want die buikpuin kan ook meerdere dagen aanhouden he...wat is dat LG of LH hormoom waar je het over had? Dar hormoon wat dus blijkbaar vrijkomt tijdens de voorbereiding van de eisprong zorgt dus voor die darmklachten? Waar staat die afkorting voor? Hoe was je feestje? Wel of geen alcohol gedronken? @Roos en Famke: tja dieeten, ik wil ook altijd eeuwig wat kilo's kwijt, nooit echt te tevreden met mijn lijf...als je maar op een gezonde manier gewicht verliest....ik snoep nu niet meer en ben gaan sporten 2x in de week, ben nu in 3 wkn 3 kilo kwijt.. ben trots op mezelf..mag ik vragen wat jullie BMI's zijn of je gewicht en lengte? @hier: Gisteren verrassingsparty voor mijn broertje gehad in de jaren 70 stijl, was super maar we hebben er 2.5 uur over gedaan om thuis te komen ivm een storing op de overgang/spoorbomen en omleiding op de snelweg. We waren om 03.30 thuis en moest 5 uur later alweer op...we hebben dus niet geklust, waren echt te moe, had wel erge buikpijn....maar goed zou vandaag mijn ei moeten hebben, heb erg veel slijm als afscheiding, het toiletpapier trekt er zelf al draden van...dus vanavond weer klussen. Maaruh we hebben vrijdag en donderdag wel geklust, dus mocht ik wel mijn ei gisteren gehad hebben dan lag er nog wel een voorraadje toch? Liefs, Dreamygirl
Hey meiden, Heb zelf ff opgezocht wat dat LH hormoon is, dus Sookie je hoeft niet meer te zoeken Ongeveer 24 tot 48 uur voordat de eisprong of ovulatie plaatsvindt, neemt in de urine de hoeveelheid van het Luteïniserend Hormoon (LH) toe. De afkorting voor het luteïniserend hormoon wat afkomstig is uit de hypofyse bij de vrouw. Het regelt samen met FSH ovulatie tijdens de menstruatiecyclus. Met name een plotselinge sterke stijging rond de veertiende dag van de menstruatiecyclus lokt de eisprong uit, de zogenaamde LH piek. Luteïniserend hormoon; hormoon wat de eisprong op gang brengt en de ontwikkeling van het gele lichaam stimuleert. FSH: Deze afkorting staat voor follikel stimulerend hormoon wat wordt afgescheiden door de hypofyse. Het heeft een werking op het ovarium waarbij het de rijping van een eicel bevordert. Zo ff een theorieles achter de rug hahha Knuf
@ dreamygirl: Goed van je dat je al 3 kilo kwijt bent. Ik denk dat de meesten mensen wel graag willen afvallen maar dat de meeste mensen er moeite mee hebben:x Je wou mijn bmi weten, die is rond de 42-44. Dus veel te hoog. Ik heb me er nooit echt druk om kunnen maken, ik ben verdr gezond en heb verder nergens last van. Maar de laatste tijd erger ik me er steeds meer aan, een glas water en ik groei. Al mijn hele leven heb ik overgewicht, dus het 'hoort' ook bij me. Maar wil nu ook eens makkelijker kleding kunnen kopen, het zijn maar simpele dingen. Verder sport ik 1 keer per week en loop overdag heel wat heen en weer. @ We hebben vandaag geklust. Toen ik na wc ging, vreemd geur, wat yoghurt achtig, verder geen afscheiding, morgen maar weer even testen. Vandaag wel wat sneller geiriteerd enzo merk ik. Hormonen???
Och Famke wat is het toch met jou he! Zou het nou wel of niet??? Zulke afscheiding had ik ook en ik was ook zeker niet te genieten, nu soms nog niet hihi. Kan soms niks hebben van niemand niet! Dat zijn bij mij zeker de hormonen want zo ben ik normaalgesproken helemaal niet, mijn vriend herkent me soms niet eens zegt ie dan... Maar bij jou blijft t vreemd hoor Famke......nou ja we horen het wel weer van je!
Och Famke ik ben in de war (dementie) want je was inmiddels al lang ongesteld geworden toch? Maar goed soms lijken ovulatieverschijnselen ook wel op zwangerschapsverschijnselen....dus de afscheiding en de hormonenkwestie kan natuurlijk best bij een eisprong horen. Ik hoop het voor je!!
Raspberry: Je bent helemaal in de war! hihi, ook last van hormonen. Ik werd laatst niet ongesteld, dat is alweer 2 weken geleden. Ik moet, volgens de planning, vandaag een eisprong hebben .. Ik voel me ook net een koe hoor, kan anders veel hebben maar net eventjes niet! Het streepje op de test was vandaag iets duidelijker als gisteren, dus ik heb een klein beetje hoop. Mijn cyclus was vanaf de pil stop rond 30dagen, maar de laatste keer was het langer, dat zou nu ook best kunnen, dan is je ei natuurlijk ook later ik ga nog even door met testen .. En hoe voel jij je nu? Gaat het goed, spannend hoor straks helemaal als je naar de verloskundige gaat en je familie/vrienden over de zwangerschap gaat vertellen. Hoe zullen de reactie's zijn? Gisteravond ook heel gesprek met vrienden over zwanger worden en kinderen gehad, zij zitten ook op ons te wachten. Jullie zijn nu toch getrouwd, zeggen ze dan. Ow zei ik maar moetje daarna dan aan kinderen beginnen? Uhhh nou... hihi ze moest eens weten Wat kunnen vrouwen toch zeuren en erg zijn he, zo voel ik me nu ook. Ben wel blij met dit forum, want je kan verders met niemand er over hebben. Enne @ Sookie hoe ist die met jouw!?
@Famke: Tja, afvallen is gewoon een kriem, zo moeilijk, die dingen niet mogen die je juist zo graag wilt zucht...is gewoon lastig meis...kan me indenken dat dat met kleding kopen lastig is ja. Wat betreft je afscheiding en vorige cyclusduur, ik denk dat je ei wat later zal komen..zolang de afscheiding nog niet doorzichtig, slijmerig of nat aanvoelt dan zal de eisprong nog moeten komen...teminste zo zou het moeten zijn... @hier..phoe ik viel vanavond ook even uit tegen manlief, was ff wat sneller geïrriteerd...maar verdorrie, heb ook de hele tijd kramp, pijnscheutjes rondom mijn eierstok, vaak naar het toilet, rommelende darmen...tja dat LH hormoon geven we maar gewoon de schuld :x Zeg stom vraagje misschien, maar vroeg het me af. Laat ik voorop stellen dat het geslacht mij absoluut niet zou uitmaken maar nu schijnt het zo te zijn dat de x-chromosomen (meisje) minder hard zwemmen maar langer leven en de y-chromosomen (jongen) harder zwemmen maar minder lang leven. Kortom, als je 2/3 dagen voor je eisprong sex hebt en je hebt uiteindelijk je eisprong, de kans groter is dat je een meisje krijgt omdat "zij" welliswaar langzamer zwom, maar wel langer leeft en dus aan het begin van je baarmoeder ligt. Maar wat nu als je net voor de eisprong nog sex hebt, zal de "jongen" dat "meisje" wat daar dan klaarligt inhalen? Whahaha....dacht er zomaar aan....ben benieuwd... En idd Sookie...waar ben je? Knuf, Dreamygirl
Ja dat verhaal ken ik ook, maar volgens mij kan je er niet helemaal van uit gaan hoor, althans dat zou ik niet doen. De logica lijkt me volgens dat verhaal wel dat wanneer je het vlak voor de eisprong doet de snelste het eitje bereiken, dus dan wordt het een jongen. Maar dat betekent dus ook dat ik een jongen zal krijgen als alles goed gaat....... Nou wie weet kan ik de theorie ontkrachten of niet...we zullen zien!
hallo allemaal...vrijdag getest en niet zwanger dus ga nu echt van de 19e uit als nod...ik voel me wel anders moet ik zeggen.. mijn bmi is ook wel hoger, ik zou ook nog wel 10 kilo af willen vallen...bij mijn zijn de vorige zwangerschapskilo's er nog niet af...ik ben nu de laatste 2 maanden nog 6,5 kilo afgevallen door echt niet te snoepen en gezond te eten enzo...maar tijdens de vakantie is dat een beetje verslonst dus 1,5 kilo weer bij vanaf morgen gaan de teugels weer strak mijn bmi is 29 @dreamygirl wat is de jouwe? @raspberry echt goed man dat het gewoon in 1 x raak was! ik ga nog ff so you think you can dance afkijken kom morgen wel weer spieken hier fijne avond allemaal!
ja dat zijn die blikken van ongeveer 25 euro bij de kruidvat, etos, de tuinen. en dat deed ik dan met karnemelk liefs roos slaap lekker
@ dreamygirl, ik weet niet hoor of zoiets wel echt is. Heb in t verleden eens gelezen dat er een mevrouw was die je kan vertellen wanneer je moet klussen voor als je een jongen wilt en wanneer een meisje .. vaag. Bij ons maakt het niet uit, als t maar gezond is. @ linda, spannend hoor! Op zulke momenten snapje toch echt niets van je eigen lichaam. @ journaal, er is een baby te vondeling gelegd bij een ziekenhuis, wat van iemand doet dat, die is zeker ziek in zijn/haar hoofd? @ roosviceetje, dan weet ik wel welke je bedoelt. Ik zou vanmorgen 't andere proefpakketje gaan gebruiken van de be in shape, maar kan me dat s ochtends echt niet toe zetten. Dus maar lekker aan de waldkorn brood. @ verder vandaag maar weer testen. Gisteravond wezen klussen, we willen echt niets missen, hih. Werd vanmorgen wakker met vreemd gevoel in mijn buik, maar zal wel toeval zijn denk ik. Vandaag maar niet klussen, we moeten vanavond ook weg, trouwens ik de hele week s avonds!!
Hellloooo! ben ik ook weer! Haha, Had gister ineens een rare dag, mijn ouders stonden ineens op de stoep. (die zijn zolang wij her wonen (en dus ook samenwonen) zeggen en schrijven 3x geweest) Met het eten besloot tim dat het wel leuk was om uiteten te gaan, en s avnonds belde mijn vriendin op dat de koffie stond te wachten... Van me ouders ben ik niet veel wijzer geworden, behalve dat ik nu weet wat ik voor me verjaardag krijg, papa's motor! Hij rijdt er al jaren niet meer op en ik zeur al evenlang dat ik m dan wel hebben wil.. En nu mag het! Zo gaaf!! Moet ik nog wel ook ff mijn eigen motor verkopen.. @hier, me ei is geweest, heb m met de testjes gemist, iig geen lh-piek tegengekomen.. Zal wel weer snel zijn geweest.. Achja, er lagen iig genoeg zaadjes te wachten, dat is wel een voordeel van soep, er is genoeg! Haha Nu is het dus een dag of 14 wachten (...) en dan hopelijk niet ongesteld worden. Knuf Sookie Ps, ga zo ff bijlezen
heeeeeeee sookie.. coole shit een motor voor je verjaardag. hopelijk krijgen we allemaal goed nieuws deze maand. ik ging voor de gein zo`n pendel test doen (ik ga mij er niet op vast pinnen hoor maar leek mij wel grappig) en die zegt dat ik november 2009 zwanger wordt van een meisje. grappig liefs roos
Roos, ThNx!! Ben er zelf ook helemaal blij mee! Tis een Honda Goldwing uit '83 dus (net als mijn andere motor (Yamaha XS750 '74)) belastingvrij, en in de foute kleur burgundi rood (? bruin) Er moet nog wel ff een technisch mankement opgelost worden, maar hij gaat vanmiddag naar de motorzaak/monteur hier in het dorp en wordt ie overgeschreven! En dan naar de boerenbond en 2 bussen matzwart halen, want hij blijft niet lang bruin! Haha Ben benieuwd of je pendel uit komt! Knuf Sookie
@sookie cool boere bont, zou ook een actie van mij kunnen zijn. @ de rest ik was laats bij een vriendin op kraamvisite een meisje en dus alles roze. wat vinden jullie daarvan meisje roze, jongen blauw? we leven in het nu en niet 30/40 jaar geleden. hoe zien jullie dat straks als er eenmaal een klein wondertje op komst is. kleur kamer. beschuit met?? aankondiging kleertjes. zouden jullie het geslacht willen weten zoja waarom als ik vragen mag? ben benieuwd naar jullie reactie liefs roos
Toevallig gister een discussie met Tim daarover, hij zou het geslacht wel willen weten, ik niet. Volgens hem was dat makkelijkr met het aankleden vd kinderkamer. Ik ben niet zo traditioneel en zou eenmeisje ook gewoon blauw aan doen. De baby/kinderkamer wil ik toch al graag in felle rode kleuren met zwart en zilver! Maar, roze-meid blauw-jongen.. we leven idd niet 40jr geleden.. (mijn babykamer was oranje met bruin, ben dan ook nog uit de jaren 70.. hihi) Beschuit met... tja, tim traditioneel, die zo=al dat wel doen, dus bij ons idd beschuit met roze/blauwe muisjes.. Geboortekaartje, ik heb al hele mooie stoere gezien, en ik ga m zelf ontwerpen, dus zal wel een stoere worden, iig niet zo'n zoetige! En de kleertjes? Zwart! Haha, van rock star baby, en emo heeft ook erg leuke, xplorys heeft ook fun shirts. Maar uiteindelij ontkom je ook niet aan de zachte kleurtjes en ruches voor meisjes.. Knuf Sookie