Even weer bij gelezen; We zijn inderdaad denk ik allemaal ongeduldig. Het liefst vandaag zwanger en volgende week bevallen ..? Het is toch best allemaal vreemd wat ons lichaam doet; rommelende darm, buikpijn, afscheiding, hormone! Gisteravond echt zo'n last van mijn buik. Om de 5 min na de wc lopen omdat t voelde dat mijn blaas op knappen stond, kwamen er maar 3 druppels! Het klussen ging ook helemaal verkeerd! Dus geen zaadjes binnen gekregen. Als mijn man vanmiddag uit zijn werk komt gaan we nog even klussen. Zelf denk ik dat we dan al te laat zijn, het was gisteravond allemaal even triest!
Hallo dames Hier zit ik dan lekker op tijd met ochtendmisselijkheid voor de pc hihi. Ben gelukkig lekker 6 dagen vrij na 8 dagen te hebben gewerkt, heerlijk! Even mijn symptomen-verhaal voor diegenen die het graag willen weten: Toen ik dus de eisprong had hebben we gevreeën. De dagen erna heb ik niets gevoeld. Op de dag van de innestelling heb ik de hele dag een steekje gevoeld onderin mn buik. De symptomen die daarna begonnen waren, borrelende darmen en erg veel lucht in de buik, dorstig, slecht slapen (onrustig gevoel), koud hebben (vooral 's avonds' en 's nachts) en ongeveer 5 dagen voor mijn NOD begonnen mn borsten zeer te doen en kreeg ik menstruatiepijn in mijn buik en had ik gewoon heel sterk het gevoel dat ik zwanger was. Daarvoor was ik helemaal niet bezig met of ik misschien zwanger zou zijn want ik rekende daar helemaal niet op. Ik hoop het zo voor jullie dames die nu in afwachting zijn!! Ik ga nu maar eens even douchen en zo even lekker naar mijn mams te klagen over mn kwaaltjes hihi, moeders vinden dat ook nooit erg. Ik kom later vandaag weer even verhaaltjes lezen hier!! Doei!xxx
@famke! wat vervelend voor je zeg! hoop dat je vandaag nog op tijd bent en je ei niet mist! wat ging er mis dan? (als je het niet wil vertellen ook prima hoor)
Oh en nog even als aanvulling op mijn verhaaltje. Voordat de innestelling plaatsvindt verhoogt het progesteron gehalte in je lichaam al om de baarmoeder voor te bereiden op de innestelling. Het is dus wel mogelijk dat je door die progesteron veranderingen in je lichaam waarneemt......THUMBS UP!!! En je kan je temperatuur bijhouden elke ochtend direct als je wakker wordt een aantal dagen voor je NOD. Blijft je temp hoog dan word je hoogstwaarschijnlijk niet ongesteld. Bij mij was mijn temperatuur 3 dagen voor NOD elke ochtend ongeveer 37.3.
Ik wil het best wel vertellen, ik weet niet of je dat wel wilt lezen hihi. Maar goed, mijn man kreeg 'hem' er niet in, het was net alsof bij mij alles op slot zat, dat was maandag ook al zo. Maar omdat we druk aan het 'proberen' waren had mijn man al een zaadlosing. Zegt ie ook nog, nou dan duw je toch wat zaadjes naar binnen, blleeeh! We waren beide wel een beetje teleurgesteld, ik zei waarom nu :x Allebei hadden we t vermoeden dat we er de afgelopen dagen wat te veel mee bezig zijn geweest en dat t daarom niet lukte. Het was gisteravond ook echt een moetje omdat ik een ei had. Ik meende als je zo'n test doet dat het 24-74u duurt voordat de ei gaat springen? Ik heb er ook niet heel veel verstand van hoor. Het rommelt wel onder in mijn buik en had vanmorgen een paar tellen gevoel alsof in ongi moest worden, denk dat we al te laat zijn @ raspberry, heerlijk om je verhalen te lezen! De misselijkheid hoort er eenmaal bij, best jammer. Hopelijk ben je daar snel vanaf. Ben ook benieuwd hoe de 1e afspraak bij de verloskundige zal gaan.
@Famke: hey meis, het is niets raars hoors dat je 'hem' er niet in krijgt...wij hadden dat die vrijdagnacht ook ff....ik was in gedachte teveel bezig met het moeten...waardoor het echt ff duurde voordat ik er klaar voor was. Heb mijn man 'hem' toen minder gestimuleerd zodat ik er als ware klaar voor gemaakt werd en daarna lukte het wel...wij gaan vast ook momenten krijgen dat het helemaal niet lukt....erg vervelend, zeker als je zo graag wilt ivm je ei... @Raspeberry: Ik ga er dus vanuit dat ik zaterdag op zondag mijn ei heb gehad, eigenlijk nu dus veels te vroeg voor een innesteling...maar idd dat verhaal met het verhoogde progtesteron gehalte en dat je baarmoeder zich gaat klaarmaken...dat zou top zijn ik heb dus borrelende darmen, veel lucht, veel windjes en boeren laten, heb het s avonds ook koud, lig dan echt met deken op de bank...maar dacht dat zal wel door het weer komen...en mijn borsten zijn voller en tepels gevoeliger...owh ik hoop het zo...maar dat zou gewoon te mooi om waar te zijn @Roos, Sook en Linn: alles goed meiden? Lekker geslapen? Ik moet zo naar de fysio en daarna werken tot 23.00, misschien ben ik er nog heel ff straks....fijne dag allemaal meiden!! Liefs, Dreamygirl
@ dreamygirl, ow gelukkig dat jullie er ook last van hadden. Het is zo ontzettend vervelend, je doet er niets aan. Mijn man kan altijd heel snel een zaadlosing krijgen, daar kan hij ook niets aan doen. We gaan vandaag gewoon proberen! Het zou natuurlijk erg leuk zijn dat je zwanger zal zijn. Ik ga tegen mijn ongesteldheid aan dingen zoeken waarvan ik denk he dat is vreemd, zal ik zwanger zijn? Slaat natuurlijk nergens op, maar zal wel vrouw eigen zijn. Houd je ons op dehoogte?
hallo meiden, hier is roos weer. enigsinds goed geslapen je slaapt toch altijd anders op je werk. gister last van mijn buik gehad en vanochtend ook maar weet niet of dat te maken heeft met ei, innestelling, zwanger, ongi of dat er iets heerst. mijn vriend had ook al last van zijn buik maandag en dinsdag. ach ja we zien het wel. @famke jeetje meid jammer dat het niet gelukt is lagen er nog zaadjes klaar?? @raspberry leuk om te lezen hoe het met je gaat jammer van je misselijkheid maar ja we weten allemaal dat dat erbij kan horen. @hier ik denk dat ik niet zwanger ben. we wachten het maar af ben iig voorbereid op een ongie. liefs roos
@roos, spannend hoor! Nog een paar dagjes wachten en dan weetje als je zwanger bent... Enne hoe bedoelje; lagen er nog zaadjes klaar? Vandaag maar weer even aan de klus
Famke, denk aan het SOEPplan, dan klus je ook om de dag en liggen er de dag dat je niet geklust hebt zaadjes klaar. Dus als je de dag voor dat het niet lukte nog geklust hebt, lagen er nog zaadjes klaar. Knuf Sookie
@Famke, tuurlijk houd ik jullie op de hoogte!! Enne, vrouwen die zwanger willen worden letten volgens mij op alles wat ze voelen hahaha...en idd wat Sookie zegt, als je 2 dgn of zelfs 3 dgn voor je eisprong geklust hebt dan liggen er zelfs nog zaadjes klaar....maak je geen zorgen meid! @hier....ik heb op dit moment geen buikpijn maar wel volle borsten en gevoelige tepels...had vanmorgen geen afscheiding. Wel heb ik net na de fysio voor het eerst in mijn leven een zwangerschapstest gehaald haha, 2 voor 5 euro bij de kruidvat, dat schijnen de gevoeligste/beste te zijn. Niet dat ik ze nodig zou hebben maar gewoon just in case... Nou ik ga werken..blegh geen zin in!! Liefs...
@dreamygirl ik haal ook die 2 voor 5 euro, ze zijn goed en zo kan je nog ns een keer extra testen want jezus wat zijn die andere testen duur zeg... @famke is niet raar hoor,...hier merk ik nu met vrijden ook wel n verschil hoor...je denkt er toch aan van o nu zijn we misschien een baby aan het verwekken i.p.v we gaan nu lekker met elkaar vrijen omdat we elkaar zo lief en lekker vinden hahaha Hier verder alles zijn gangetje behalve dat noa gister van de comode afgedonderd was....ik voelde me echt zo'n slechte moeder...ik heb een comode met daar aan aan alletwee de kanten een kast...dus ik pakte uit 1 van de kastjes een rompertje...had net noa in bad gedaan en wilde haar nu aankleden..maar die kleine meid die kan nooit stil zitten moet altijd gaan staan en alles pakken..pff...gaat 1000 keer goed en nu 1 x niet..niet op het moment dat ik dat rompertje uit de kast wilde pakken kukelt ze naar achter...ik was net te laat om dr op te vangen...en toen viel ze op de grond...brullen natuurlijk...maar das alleen maar goed...als ze niet gaan huilen is het geen goed teken....gelukkig was ze alleen maar heel erg geschrokken en heeft ze verder niks...maar ze is het alweer vergeten wat vandaag na dr bad ging ze weer staan en doen op de comode...nu had ik gelukkig alles al klaar liggen dus...ik zorg nu dat alles klaar ligt voor ik haar in bad doe....een ongelukje zit in een klein hoekje maar bah wat voelde ik me gister k*t
Oww Linda! Da's schrikken! Gelukkig kunnen kleine kinderen veel hebben, maar kan me helemaal voorstellen dat je je ff k** voelde! Blij te lezen dat ze er met de schrik is afgekomen!! Voor mij staan de KV 2 voor 5 met stip bovenaan; geen indrooglijntjes, geen mogelijheid tot vroeg testen, gewoon duidelijkheid! En idd dreamy, als je zwanger wilt worden ben je je ineens veel bewuster van wat er zich allemaal in je lijf afspeelt en wat je allemaal voelt. Lastig, want je weet niet altijd of het iets is wat je altijd voelt, of dat het iets nieuws is.. haha @hier, veel afscheiding, wit/waterig.. en gevoelige tepels en onderkant borsten.. lastig, heb al een voorgevormde bh aangetrokken, voelt niet zo vervelend als een "zachte" (snapje? hihi) En een rommelend gevoel in me buik, darmen denk ik dan maar. Oja, en eentje waar ik niet zo blij mee ben: een puist op me kin Anywayz, geduld... Knuf Sookie
owjee...een vette huid is ook een symptoom! ik had toen ik zwanger was een mega vette huid! had echt veel onzuiverheden...en echt puisten in mijn nek en op mijn rug...echt vreselijk...nu ik met de pil weer gestopt ben is mijn huid ook weer wat vetter maar niet zo vet als toen ik zwanger was...hopen dat dat me volgende x een btje bespaard blijft...
Ik heb dat bij me vorige zwangerschappen/mk's ook gehad, maar dan vooral met me haren. Zo vlug vet, niet normaal.. En me gezicht reageerd zoiezo heel erg bij hormoonveranderingen, maar dan meer als ik bjna ongesteld moet worden.. Dus, of die puist een goed teken is... ik hoop het. Knuf Sookie
phhoee, verschiet me hier ff de pleuris!! vliegt een duif tegen de voorraam aan! Damn, me hart in me keel.. Ga even kijken of ie het overleefd heeft.. *ff kijken* hij zit zielig in de voortuin.. nouja, kan m niet helpen... Knuf van een vershcoten Sookie
Duif zit er nog, maar is wel een stukje onder een struik gaan zitten.. Als ie er nog zit als tim thuis komt, mag hij ff kijken.. mss duivenborst vanavond.. tja, tim is ook jager (sorry als ik daar iemand mee tegen de borst stuit! Maar hier is dat heel normaal, ik ben er ook mee opgegroeid, met de jacht) Mijn hart doet het nog! Haha En hoe is het met jou? Knuf Sookie
hihihihih, met mij gaat het wel zit niet helemaal lekker in mijn vel zullen de hormonen wel zijn. gelukkig lekker alleen vanavond ff lekker tijd voor mijzelf