Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    **zoekt Julesz***
    Gevonden, ze is veel actief in topic Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Dus, wat doen we.. Mijn voorstel, als we de komende week nog niet gehoord hebben, ff een berichtje richting haar dat we ze missen, en dan na geen reactie verwijderen vd lijst?

Knuf Sookie

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #302 sookie, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    Uitkomst maand 1
    Eerste dag van je laatste menstruatie:30 augustus 2009
    Een beetje vruchtbaar:9 september 2009
    Vruchtbaar:10 september 2009
    Erg vruchtbaar:11 september 2009
    Eisprong:12 september 2009
    Innesteldag:17 september 2009
    Vanaf hier kun je testen:26 september 2009
    Vermoedelijke bevallingsdatum:5 juni 2010

Aaaahhhh, wachten duurt zoooooooo lang... wou dat we 1,5wk verder waren...

Knuf van een ongeduldige Sookie

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ja vind ik een goed voorstel. wie stuurt er een berichtje?

liefs roos

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    nog even volhouden sook ;)
    geduld in schone zaak hihihiihihihi

en wij zijn er voor je als je het niet meer houd

liefs roos

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Eind vd week ,ikke?

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ow, Roos, ThNx!!

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    graag gedaan

en jij stuurt dus een berichtje naar julez toch sookie

liefs roos

8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Yep! Nu doen of nog een paar daagjes afwachten?

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey girls,

Heb voor de zekerheid maar een ovu-test gekocht vandaag, de teststreep werd wel iets roze maar bleef lichter dan de controlestreep, negatief dus...

De steekjes die ik had de afgelopen dagen werden vanmiddag echt gigantische steken linksonder in mijn buik (echt pijnlijk)...Die steekjes trekken door naar mijn lies, soms vagina of onderrug..auw dus..

Ik ben bijna bang dat ik iets engs heb ofzo, cysten ofzo? Weet niet hoe dat voelt hoor...vandaag of morgen zou wel mijn innesteldag moeten zijn..zucht..wordt gek van mijn lijf!!

xx

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dreamy,
    kan idd zomaar een innesteling zijn.. maar nog 1,5wk geduld.. (aaaahhh)
    Enne, denk niet dat je iets engs hebt hoor! Veel vrouwen voelen na de eisprong vanalles in hun buik.. hihi

Knuf Sookie

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dat van jueslz vind ik inderdaad een goed idee. Geef haar 't weekend nog even kan of niet.

@sookie, spannend! Je kan alleen maar afwachten, maar ik weet hoe je je voelt, aaaaagggggghhhhh!! Houd je ons op de hoogte?

@ dreamygirl, het zal vast wel iets mee vallen hoor. Niet gelijk aan enge dingen hoor!

Nou en hier, al de hele dag af en toe buikpijn, maar heb er nu al 2u constant achter elkaar aan last van, heel vreemd gevoel, wat dat nou weer moet zijn.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg. Ik word er af en toe ook helemaal knetter van. Ik vergeet de laatste dagen dingen en doe vreemde dingen; wasmiddel in wasverzachter bakje .. boodschappen vergeten .. vergeten wat ouders van de kids zeggen ..

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Haha, wat denk jij, zeur jullie minstens 1x per dag hoe ik me voel hahahaha
    Enne hoezo rare dingen doen?! Ik zette vanmiddag de fluitketel in de koelkast nadat ik het water voor me thee had ingeschonken.. Tim keek me aan met zo'n blik "WAT doe JIJ nou?!" en ik terug, hoezo? Haha, toen snapte ik het... hij moes terug op he gasfornuis...

Wat Julesz betreft, heb haar net ff een pb gestuurd dat we ze missen en graag willen weten hoe het met dr is en ons wel en wee ook met haar willen delen.. Keep y'all posted!!

Knuf Sookie

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #313 Dreamygirl, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    Tja, maaruh aangezien die ovu negatief is, weet ik toch wel zeker dat al het gevoel wat ik nu in mijn lijf heb, niet is van een komende eisprong toch?:( Het lijkt wel of alles van het weekend, mijn eisprong die ik dacht gehad te hebben, zich herhaald, maar dan 2x zo erg....dus denk ik gelijk, huh heb ik dan toch geen eisprong gehad??

1,5 week klinkt korter dan 10 dgn hahaha...

GEDULD!!!

Wel grappig meiden, we voelen bijna alles hetzelfde...laten we hopen dat ons lijf niet voor de gek houdt, of dat dit alles nog door mijn ontpillen komt etc...

Las trouwens een stukje over innestelingspijn hier op het forum, of dat wel of niet bestond:

Ik heb met beide zwangerschappen wel degelijk de innesteling gevoeld. Een soort zeurende pijn wat een aantal dagen aanhoudt, op één plek in je buik, meer aan de oppervlakte en uitstralend naar de liezen. Ik kon zelfs aanwijzen waar het kindje ingenesteld zat en dat klopte met de echo! Maar de meesten voelen er niks van, en per keer kan het ook verschillen. Ik heb nooit bloedverlies gehad, dat schijnt zelden voor te komen.

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow sookie dan ben ik zo dom nog niet eens denk ik dan als ik dit zo lees:$wat een actie van je zeg!
    Enne goed datje der een pb hebt gestuurd!

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, na je posi ovutest krijg je r nog een paar met lichte streepjes, dat is omdat de LH wel aanwezig blijft, maar minder wordt.. Nu gewoon geen ovutesten meer doen en samen met mij en Roos en Famke op die wachtbank komen zitten! Heb net thee gezet, dus als je een bakkie lust? hihi Neem jij de koekjes mee, die ben ik vergeten!

Famke... haha, tja, hormonen zullen we maar zeggen!

Oja, dan nog ff deze:

think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink
    think pink

Knuf Sookie
    K

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Word gezellig en druk op t wachten bankje!Gezellig kletsen .. spannend. Wie zal er zwanger zijn. Maar zullen we een pot augurken doen hihi

Tsja we schuiven het daar gewoon op, wie of wat moeten we anders de schult geven.

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jullie, hebben helemaal gelijk lieve meiden, ik zit vanaf nu officieel met jullie op het wachtbankje...ik heb bokkepootjes, chocolade en mergpijpjes meegenomen...lekker smikkelen ;)

Ik ga zo "een dubbeltje op zijn kant kijken"....

Tot strakkies wellicht..x

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Gezellig en lekker! Zou leuk zijn als we allemaal tegelijk zwanger zijn. Lekker kletsen en 'klagen' over van alles!

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oh meiden jullie weten niet half hoe zeer ik het hoop om samen met jullie in hetzelfde schuitje te zitten.
    Momenteel iets minder gezellig in het schuitje, ik voel me de hele middag heel ziek en ben nu eventjes van bed af gekomen om wat te eten en te drinken maar ik kruip er zo weer in. Ik ben misselijk,buikpijn, koud, hoofdpijn en heel moe. Straks lekker weer slapen en morgen weer lekker fit wakker worden!
    Spreek jullie morgen weer!! xxx

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow meiden ik ben jaloers op jullie! straks zijn jullie allemaal tegelijk zwanger!:) nee hoor ik gun het jullie allemaal!
    misschien hebben jullie vandaag wel jullie innesteldag gehad!

@sookie, famke nu al last van zwangerschapsdementie? k kan je vertellen het komt nooit meer goed hahaha

@dreamygirl aaagh lekker!!! heb ik ook zin in!

Deel Deze Pagina