Hey Sookie, Dank voor je lieve PB. Ben er nog wel hoor. Hier alles goed, nog steeds niet ongesteld. Dag 46 vandaag. Maandag nog getest maar was negatief.. Ah ja, dan zal het zo zijn. Hoewel mijn collega's nogal naar mijn buik zaten te staren. Want hij is zo opgezet. Maar goed, dat kan ook als er een ongesteldheid aan komt. Moet wel weer even bijlezen zie ik. Wat gaat het snel! Xx
Hey meiden, Ik ga slapen, nog steeds steken in mijn buik... Julesz leuk dat je er weer bent..geduld is moeilijk he meis... Ik zat is ff te kijken naar de eerste berichten maar Baby27 heeft ook al een tijd niets meer van zich laten horen.. Anyway, ik ga slapen... Liefs, truste x
Hilarisch trouwens dat er meerdere tegelijk lopen qua ei enzo he ? Lekker klachten uitwisselen enzo Ben erg benieuwd wat de "uitslag"van de komende ronde zal zijn... Raspberry: hoop dat je je niet te lang beroerd voelt.. X
Goedemorgen meiden, Ongelofelijk haha, vannacht zelfs gedroomd dat ik vroegtijdig mijn KV test uit de kast had gehaald en positief testte hahaha..erg he? Ik ga nog niet testen hoor...geduld!! Fijne dag allemaal!! Liefs, Dreamy
Hey Julesz! Fijn dat je de weg naar hier weer gevonden hebt! En irri dat je nog steeds niet ongie bent... Dag 46 alweer.. pfff.. Mss toch last van het ontpillen, dan moet je cyclus echt even weer helemaal op gang komen.. Dreamy, niet testen!! Veeeeelste vroeg!! Haha! Nog iets meer als een week, dan mag het! Over Baby27, ook pb sturen? Knuf Sookie
Goeimorgen dames! Ik voel me een stuk fitter dan gisteren gelukkig! Lekker in bed blijven doet wonderen blijkbaar, en is ook wel es lekker. @Sookie, ja stuur haar ook maar een berichtje. @Julesz, fijn dat je er weer bij bent, helaas voor jou nog steeds onzekerheid zie ik, bah wat vervelend! @allemaal! Wat zullen we over ene dikke week veel online zijn met mekaar!! Kan niet wachten! En jullie al helemaal niet natuurlijk. Nou ik ga zo even heerlijk uitgebreid douchen en vandaag weer fris en fruitig de buitenwereld in!! Fijn weekend allemaal!! -X-
Hey Raspberry, fijn dat je je weer beterder voelt! Baby27 stuur ik een pb. En ja, t zal hier over een week wel druk zijn! Haha, maar we meoten nog wel ff afsreken of we allemaal tegelijk testen (mits geenbloed) of niet.. Ik denk dat ik pas maandags (de 28e) doe testen.. just to be sure. ik hoor wel wat jullie denken. knuf Sookie
@ raspberry, gelukkig dat je je weer wat beter voelt zeg! @ julesz gezellig dat je weer komt kletsen @ sookie ik ga deze keer niet gelijk testen denk ik. Als ik na een week nog niet ongi ben dan maar eens bekijken. Mijn ei was tenslotte ook later dan als zou moeten (volgens de banner dan) @ allemaal, ik vind het super gezellig op dit forum, mag graag berichtjes lezen en zelf zeuren hier, hihi. Helaas ben ik hier morgen niet, we zitten om 7u in de bus richting duitsland en s avonds laat thuis. Zondag ga ik jullie berichtjes even lezen, als er veel gekletst is natuurlijk Ik zal nu even aan de poets, nee geen nesteldrang! Boven is alles schoon, nu beneden nog even. Net al op de fiets boodschappen gedaan want de auto is stuk. (gaat ook helemaal niet over zwanger worden ofzo)
@ famke, wat is dat nou?! serieus een weekendje zonder ons!?!? Haha, hebben ze daar geen hotspots? Nee, zonder gekheid, veel plezier morgen! Wat ga je doe bij onze buren? Knuf Sookie
goede morgen meiden, julez fijn dat je er weer bent meid, kl*te zeg dat je ongi maar niet doorzet (wij liepen toch gelijk) ik heb gehoord dat de etos multi vitamine zwanger worden je cyclus op gang brengt misschien moet je dat eens proberen. raspberry fijn dat je je weer goed voelt. dreamgirl blijf van die test af!!! @hier vanochtend echt onwijze pijn in mijn buik flinke steken. heb echt geen idee volgende week zal het idd wel druk zijn....... fingers crossed liefs roos
@sookie, we gaan naar een vogelpark in duitsland met de vogelwacht .. heb wel internet op mijn mobiel maar dat is nogal een dure grap. Helaas, vandaag ben ik er wel hoor en zondag ook weer @ roos die buikpijn steken had ik van de week ook! Woensdag en donderdag, met vlagen, een pijn net alsof je ongestel moet worden, heel vervelend:x
Hey meiden, Nee ik ga niet testen hoor hahaha, @Sook: Wanneer ik ga testen weet ik nog niet zeker...de 27e op onze NOD zijn we samen vrij, hoe leuk zou het zijn als we dan samen een positieve test in handen hebben? (wel erg optimistisch ) De 28e moet ik volgens mij vroeg werken, dus moet ff kijken wat handig is... Tja, als ik de 27e gewoon ongesteld wordt is het voor natuurlijk al bekeken, anderzijds, wie zegt dat mijn 2e cyclus weer precies 27 dgn is? Das natuurlijk ook afwachten...is het het best om een zwangerschapstest met ochtendurine te doen? Meestal wordt ik namelijk einde van de ochtend ongesteld... @Famke: leuk een weekendje weg! Flauw hoor dat je niet middels je mobiel met ons blijft kletsen @Roos: die steken had ik dus de afgelopen dagen en gisteren was het gewoon op zijn ergst, moest het bijna wegpuffen zo'n aanval was het eigenlijk... @Raspberry: gelukkig voel je je wat fitter meis! @hier: had vanmorgen nog wel wat lichte doorzichtige afscheiding, mijn borsten zijn nog steeds vol (zou niet best zijn als ze in ene leeg waren ) en als ik alleen mijn tepels heel licht aanraak zijn ze erg gevoelig en word mijn hele tepelhof direct hard...op dit moment geen pijn in mijn onderbuik...soms een heel licht vlaagje.. Wat een heerlijk weer trouwens!! Heb net lekker gefietst naar het dorp, zo nog ff de tuin in en dan vanavond bij vrienden eten.. Knuf
olaa, famke veel plezier in duitsland. ff over die steken in buik. ik loop niet gelijk op met jullie. ik ga zo naar mijn werk lees vanavond wel weer bij ciao roos
Hallo dames! Wat een heerlijke dag vandaag. Ik ben vanmiddag lekker bij mijn schoonzusje op visite geweest en we hebben heerlijk buiten gezeten. Ik heb een cadeautje gekregen van haar, een 9 maanden dagboek, zo leuk! Ben nu net weer thuis en moet bedenken wat we gaan eten maar dat bevalt me nog steeds niet zo goed maar ik merk wel dat buiten zijn een positieve invloed heeft want ik ben een stuk minder misselijk vandaag! Gelukkig wordt het morgen ook weer prachtig weer dus dan ben ik ook weer buiten te vinden! Meiden fijne avond en tot later!
hey raspberry, wat leuk van je schoonzusje! Ik heb m ook gehad bij mijn tweede zw. Zo leuk! (jammer dat ik de mijne niet vol heb kunnen maken..) En het is idd heerlijk weer buiten, maar ik heb het zooo koud! Echt niet normaal, zit gewoon met een trui aan in het zonnetje (achter glas) met kippenvel... Zou het een voorteken zijn?! Anywayz, ga zo ook maar es verzinnen wat we gaan eten, tim is ook weer thuis. Knuf Sookie
Laten we hopen dat het een voorteken is!! De dagen duren dan echt lang inderdaad. Ik had het toen niet maar nu wel heel erg. Ik was er toen ook niet zo mee bezig omdat het pas de eerste keer was dus ik verwachtte er niks van, maar nu willen de dagen en weken maar niet voorbij gaan. Sterkte met het wachten! Ik ben ook zoooooo benieuwd!!
Zat me net op de wc nog wat te bedenken (ja, je moet ergens de ideeën krijgen ) Als het nu gelukt is, zou ik op 6 juni uitgeteld zijn. Tim is op 13 juni jarig. Zijn ouders, broer en oma zijn in juli jarig en ze hebben iets typisch in die familie, mama tim 16juli, broertje tim 17 juli, oma tim 18 juli, papa tim 28juli. Dus nou dacht ik, als ik 6 juni uitgerekend ben en de beeb laat zich npg een weekje wachten.. zitten we bij 13 juni.. hihi Snappen jullie het nog? Knuf Sookie
Oh, en heb me banner ff aangepast. Niet dat ik niet tegelijk wil lopen, maar me ei is een dag eerder gesprongen als met een 28dgn cyclus, dus 27dgn.. zou me nod ook een dagje eerder zijn, maar daar treek ik me ff niets van aan Dus nee,niet om eerder te nmogen testen hihi
Oeeh sookie, leuk he, dromen over hoe het zou zijn als.... heb ik ook wel... Nadenken over hoe je het zou aanpakken, waar zou de box moeten etc. Nu zijn we vrij minimalistisch ingericht in ons mini huisje tegenwoordig, dus dat zou wel goed komen... Waar de wc al niet goed voor is... Raspberry, wat lief dat je dat boek gekregen hebt. Goed invullen he? Leuk voor later... Heeft je schoonzusje ook kinderen/kinderwens? Famke, wat doe je met de vogelwacht zoal? Klinkt leuk ( als het met natuur te maken heeft sta ik vooraan ) NIET INTERNETTEN IN HET BUITENLAND! kost je bakken met geld, die fout heb ik ook een keer gemaakt. Rekening was gelijk 40,- duurder .Je kunt je abonnement wel tijdelijk even omschakelen bij de meeste providers geloof ik... Dreamygirl: dat vroeg ik me ook af of dat er nu echt toe deed, ochtend of middag/avond. Staat altijd op de KV 2 voor 5,- test.. Men zegt dat die dingen inmiddels al zo goed zijn.... Ik heb het idee dat ik de enige wannabee zwangere ben die zn mond niet kan houden bij haar vriendinnen. Vind het zo knap als je dat kunt. Ik blijk uiteindelijk als puntje bij paaltje komt, een flapuit te zijn. Zo stom... Ik kan het gewoon niet zo goed... iemand ook last van? Roos, thanks for the advice, grappig dat we vrijwel tegelijk gestopt zijn. Ik zal er eens naar kijken. Moet je die net als menstuasan van dr vogel, 2 keer pd? Gut, ik ga patatjes eten. Mmmmmmm xx