Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey!
    @Julezs, mijn schoonzusje heeft een dochtertje van 5 weken oud. Zij heeft het dus net allemaal achter de rug dus we hebben even heerlijk kunnen kletsen en gelukkig vind zij het prima dat ik even zeur over de minder leuke dingen want zij snapt het heel goed. Ik ben vanmiddag direct al begonnen met het invullen van het boekje!
    Wat betreft het testen met ochtendurine. Het is op zich wel logisch om het te doen met ochtendurine omdat deze meer geconcentreerd is maar het hoeft tegenwoordig inderdaad niet meer perse. Maar aangezien je op de eerste dag van het uitblijven van de menstruatie nog niet heel erg veel HCG hebt is de kans groter dat je dus negatief test op deze dag wanneer je 's avonds test. Maar anyways, dit geldt niet voor iedereen want het HCG gehalte is niet bij iedereen even hoog/laag.
    Ik heb wel 's avonds getest op de dag van mijn NOD en ik testte toen dus negatief en een dag later positief met ochtendurine.
    Maar wachten tot de volgende dag is natuurlijk RETE IRRITANT!!!

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Wachten is zoiezo IRRITANT!! Haha

@hier, al de hele middag ongie gevoelens.. net of ie er aankomt.. Tieten doen au! En ik heb t zoooo koud, gewoon kippevel hiero..

Anywayz, ga zo me haren maar weer es verven (3cm uitgroei. verf zwart eigen kleur is bruinrood.. dus ja nodig) en dan popstars kijken.. onder een dekentje.

knuf Sookie

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hallo dames,

Even een paar uurtjes nietachter de laptop en loop gelijk een eind achter.

@ sookie, koud!? met dit mooie weer. Je hormonen zijn echt in de war. Laten we gaan duimen, houd je ons op de hoogt?

@ raspberry; wat leuk zo'n boekje zeg nog nooit van gehoord! Gelukkig dat je een beetje bent op geknapt.

Nee ik ga daar niet internetten in duitsland. We zijn maar 1 dag weg hoor. We gaan naar Walsrode een heel leuk vogelpark, het word mooi weer, dat treffen we. De vogelwacht organiseerd dit.

Ik denk dat ik hier vanavond niet meer ben. Mijn ouders komen zo. We lenen even hun auto omdat die van ons stuk is. En aangezien we morgen 6.15u in de auto zitten moeten is dat wat vroeg voor mn ouders om ons op te halen. En we gaan vroeg op bed.
    Dames goed weekend en tot zondag!

4. raspberry

@Famke, veel plezier morgen!!!
    @Sookie, ik vind het wel heel verdacht allemaal hoor;)
    @All, ik ga even douchen en dan lekker in bed popstars kijken!

Tot morgen!! xxx

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamy waar zijn je schoonouders eigenlijk naar op vakantie? mijn ouders moesten ook woensdag nacht naar schiphol...straks zitten ze in hetzelfde oord hahaha ze zijn naar lanzarote..

@famke fijn weekend!

@famke, sookie en dreamygirl nog even volhouden! ik kan me voorstellen dat de dagen nu lang duren!!

@leuk cadeautje van je schoonzus! en leuk dat je nu een nichtje/neefje van 5 weken hebt! kan je daar lekker mee oefenen;)

ben benieuwd wie deze week de mystery popstar was!!! iemand een idee??

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Zo, ff een avondje weg en jullie hebben weer een hoop getikt...wat ben ik toch blij met jullie..heerlijk om op elk moment van de dag met jullie te kunnen kletsen of gewoon van me af te tikken...

@Lin: mijn schoonouders zijn naar Bulgarije...zou grappig zijn beide in hetzelfde oord haha..
    @Famke: fijn weekend meis, tot maandag weer!
    @Raspberry: oh wat leuk zo'n 9 maanden boek, nu elke dag ff de tijd nemen/vinden om het bij te houden met schrijven!
    @Sook, haha, wat een prachtige rekensom qua data..is het gelukt met je haar?

@hier: nou meiden, ik had toch een berichtje bij de verloskundige geplaatst ivm mijn/onze symptomen? Incl. die pijnlijke steken die ik gisteren had....dit was haar antwoord: :D;)

Dit kan inderdaad een teken van een innesteling zijn.
    Het blijft ontzettend spannend! maar nog heel even afwachten en dan kan je testen!

Weet je wat ik nu ook voel, sorry voor de details, maar mijn binnenste schaamlippen zijn iet wat gezwollen en heel zacht, en constant een natte waterige schede uitgang en tevens die doorzichtige afscheiding. Mijn borsten zijn nog steeds vol, vooral de zijkanten vullen aardig op nu, tepels nog steeds gevoelig en vanavond zag ik zelfs dikke blauwe aderen naar mijn tepels lopen....

Vanavond bij vrienden geweest die een dochtertje van 1 jaar hebben, zo lief, bekijk ik vakantiefoto's van ze en denk ik, dat wil ik ook, als gezinnetje op vakantie...heerlijk...

Och meiden, het klinkt heel stom, durf het bijna niet te zeggen, zeker als ik het mis heb, maar heb altijd een gedachte gehad dat ik direct zwanger zou raken van een meisje...vraag me niet hoe ik erbij kom...weet het echt niet, het geslacht zou me ook echt niets uit maken, weet ook echt dat in de 1e ronde zwanger raken uitzonderlijk is..maar dat heb weleens in mijn gedachte gekregen...het zou toch niet??

Nou, ik ga maar slapen, morgen om 05.45 op...

Liefs,

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hmmm, dreamy, dat klinkt toch meer en meer als zwanger.. Ben benieuwd! Met me haar is het gelukt, ze zijn weer helemaal zwart :)

@hier, tja, me borsten doen zeer en dus vanacht weer heerlijk geslapen, not.. (ben een zij/buikslaper..) Blijf een unheimliech gevoel in me buik houden, ter hoogte van me baarmoeder en eierstokken.. Ennatuurlijk de afscheiding.. maarja, dat zegt zo weinig, die heb ik ook voor een ongie.. Dusssss, afwachten maar..

Knuf Sookie

8. raspberry

Hallooooooo!!
    @Linda, ik heb ook al een neefje van 9 maanden en ik ben kraamverzorgster he!! Dus dat oefenen is niet meer nodig haha!
    @Dreamygirl en Sookie, wat spannend!!!!! Het klinkt zo herkenbaar!!!! Wat zullen jullie zenuwachtig zijn zeg! Laat de komende week maar snel voorbij gaan!

@All, ik MOET echt nodig in huis bezig want deze vermoeide en misselijke zwangere heeft het een beetje laten afweten de afgelopen dagen maar ik voel me beter dus ik ga er maar even tegen aan! Tot later!! xxx

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik hoor ook allemaal van die stemmetjes in de badkamer "pak me dan, test dan!" Maar ga ze negeren! hihi

Hier net ook de stofzuiger en dweil over de vloer beneden en boven gejaagd... nu de ramen nog.. daar hik ik al de hele week tegenaan, vorige week is de glazenwasser voor buiten geweest, en om daar iets resultaat van te zien.. ;)
    Maar eerst ff een bakkie leut, en dan ga ik aan de ramen...

Knuf Sookie

10. raspberry

Koffie, hm, ik vind het gewoon jammer dat ik het momenteel niet lust. Ik ben normaalgesproken een echte koffie leut en ik vind het ook gewoon gezellig. Ik mis de caffeïne ook dus ik ben nu overgestapt op een glas cola (niet 's ochtends hoor). Schijnt dat cola ook kan helpen tegen misselijkheid...hier moet ik nog achter komen.

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hmmm koffie, heb ik ook wel zin in. Eerst mijn theetje achterJaoverslaan. Vanochtend de tweede les van hardlopen gehad. Ben helemaal fris en fruitig.. Jammer dat ik het niet aan mijn figuur merk. Die buik wordt steeds dikker. Als die ongesteldheid ooit nog eens komt, moet het wel een knaller van een ongesteldheid worden. Mijn vriend wordt er wat nerveusig van. Hij durfde zelfs te benoemen dat mijn boezem en buik toch wel wat anders waren dan anders hahaha.
    Ik vond het niet erg dat hij dat zei, was me ook al opgevallen en maar gesust met de gedachte dat hormonen op alles invloed hebben.. Sookie, ik zou gewoon naar ze terugschreeuwen dat ze je niet zo moeten pesten. Die zwangerschapstesten van tegenwoordig.. Nare wezens :)
    Moet zeggen dat het wel geestig is hoor, elke dag even gluren wat er bij is geschreven op het forum en info/ervaringen opzoeken... Geniet ervan.
    Raspberry, dus je bent al een ervaringsdeskundige met de babiesschjj. Cola 's ochtens leek me ook niet zo'n goed plan. Bewaar je de test ook? Leuk voor later lijkt me. Alhoewel je er wel iets mee moest doen om te zorgen dat het streepje te zien bleef?
    Ik ga eens bedenken wat we deze week gaan eten...

Xx

12. raspberry

Hoi!
    Ik heb nog wel een test bewaard maar die is al aan het vervagen. De digitale test is al lang uit, die batterijen doen het maar heel even.
    Ik heb wel van beide testen een foto gemaakt dus die blijven altijd goed!

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    dat is ook het verstandigst, om er een foto van te maken. Ik heb ook wel es gehoord dat blanke nagellak over de teststrip ook ervoor zorgt dat je de posi uitslag tot in lengte van dagen kunt blijven zien. ik heb dat een keer ggeprobeerd, maar toen was er binnen 10min niets meer te zien op de test... hmm

Bij een vriendin es de MvM test gezien, kindje was toen al bijna 3.. en die was nog wel te zien.. Ik denk dat je er niets van kunt zeggen en bdus beter het zekere voor het onzekere kunt nemen en er een foto van maken..

Knuf Sookie

14. raspberry

Ja precies, en zeg nou zelf, de bevestiging dat je zwanger geweest bent heb je als het goed is voor het leven!! Je kind!!

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Juist, een betere bevestiging bestaat niet. Je zou dus kunnen zeggen dat een kind een posi zw test is! hihi

16. raspberry

Hahahaha JAH!!
    Nou luitjes ik ga genieten van het mooie weer!! Tot later! x

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Tuurlijk is dat zo..Geniet van de mooie dag

X

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

ben net wakker pfff hadden een team-kroeg-avond en het was nog niet een s heel laat (01.20uur lag ik in bed) ik heb niet gedronken maar zal mijn slaap wel nodig heben gehad

mijn vriend zegt ook dat mijn borsten anders zijn ik heb nog steeds kleine steekjes soms een grote is dit voor iemand bekend. nog een klein weekje

we wachten af ik vind het ook best lang duren

liefs roos

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff small update van hier,
    Veeg net een beetje bloed af.. zeg maar oudroze slijm. Innestelingsbloed? of is dat nog te vroeg..

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    geen idee sook. (jij bent hier toch de expert:D)
    ik hoop het voor je

Deel Deze Pagina