Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Vind het wel knap van je Roos! Ik ben na drie jaar gestopt te zijn (helaas) weer begonnen.. Tja, ik vond dat ik mocht.. Oftewel, het is er weer ingeslopen op feestjes en in de kroeg met een paar pilsjes op.. En nu, nu is het hek van de dam en rook ik weer netzoveel als voorheen. Wel met me vent afgesproken dat ik zodra ik twee strepen heb, net als met de alcohol, cold turkey stop.

Knuf Sookie

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sonde dat je weer begonnen ben maar ik snap het wel ik zou het denk ik ook doen;). weer beginnen als het niet mee zit

wij stoppen nu samen en hoop dat we het samen vol houden.

cold turkey helemaal top maar dan kan je het ook gewoon dan gaat er een knop om en doe je het gewoon

3. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Werk als verzorgende-IG in een verpleeghuis
    Geloof dat ik ook maar voor de Coldturkey-variant ga...
    Wel knap hoor Roos!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Joehoeee!! Leuk onze eigen club!!! Lekker beppen!!
    Ik zou het trouwens wel jammer vinden dat we dan geen banners meer kunnen zien van elkaar want aan de hand van die banners kan je juist zo goed elkaar cyclus zien en de eventuele vorderingen van zwangerschappen. Ik vind dat persoonlijk erg leuk maar goed als ik in de minderheid ben dan geeft t ook niks!

5. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Ja, ik ben het wel met Rasberry eens, ik vind de banners ook erg leuk...wat vind de rest ervan?

6. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Ga effe ONM kijken en straks komt GTST weer...dubbele aflevering...wel leuk al die series weer, maar betekent ook altijd dat de koude en donkere periode er weer aankomt...das wel minder...maar kan ook gezellig zijn natuurlijk!!!
    Kaarsjes aan...lampen uit en dan maar wachten op al die zaadjes die de goede kant op gaan...hihihi!!!

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    We blijven gewoon hier, hebben we onze banners en andere onderschriften. En wat maakt het uit dat het niet bij de club-lidmaatschappen staat?! Als we maar gezellig bij elkaar blijven toch?!

Knuf Sookie

Ps, zo verjaardag vanm me schoonbroertje, dus ben zo ook weg!!

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Oeps, net een reactie gezet bij het 'oude' forum en zag later dat jullie al een nieuwe hebben gemaakt! Leuk hoor!

Maar ik had een ovulatie test (clearblue) gedaan en die gaf negatief aan. Dus vanwaar die buikpijn dan .. geen idee

9. raspberry

Ah Je had m al door, en ik heb nog op je gereageerd in die andere hahahah, gaat lekker zo!
    Wel vervelend Famke maar als het goed is duurt het niet meer lang tot je echte eisprong en bovendien ben je de dagen vóór je eisprong ook heel vruchtbaar dus neem t er maar van!

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Famke,
    je hebt ons weer gevonden hoor meid! Geef je me je NOD en ronde nog ff door, zet ik je op het lijstje erbij!

Knuf Sookie

11. raspberry

Famke lukt het je niet met een banner?

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @hier, nu al waterige afscheiding.. ovu-test was nog negatief, maar zou me ei deze ronde toch eerder komen... Of is de waterige afscheiding gewoon wat eerder... Hmmm, morgen weer smeppen, en ovu testen om me ei te spotten. Deze ronde zal ik m niet missen! Haha, ei zkt zaad!!

Knuf Sookie

13. raspberry

Goed zo!! Ga er voor!! Dan kunnen we de naam van de club straks gaan veranderen!! OOOH wat zou dat toch fijn zijn he!

14. raspberry

Je moet eigenlijk gewoon rond je eisprong elke 3 dagen een keertje sex hebben. Sperma kan gemiddeld 3 dagen overleven in je baarmoeder dus dan heb je veel kans dat het eitje en het sperma elkaar ontmoeten.

15. raspberry

Alsof jullie dat nog niet wisten........;)

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bedankt sookie! ik zit dan als 19 september mijn nod is...in ronde 2...
    smepse he morgen;)! ik hoop echt voor je dat het bij jou ook werkt! ik ga volgende maand ook smeppen...ik ben nog niet zo lang bezig maar vind het nu al frustrerend...;) ik ben heel ongeduldig aangelegd:p

@roosviceetje ga zo door! het is goed dat je nu al stopt...als je zwanger bent en dan stopt dan heb je toch de eerste 4 weken van de zwangerschap gerookt...en dan moet je accuut stoppen nu en dat lijkt me ook moeilijker...ik was ook een paar maanden voor ik zwanger raakte van noa gestopt...rookte af en toe nog wel een peukie op een feestje maar meer ook niet...nu rookte ik ook af en toe op een feestje een peukie maar dat doe ik nu ook niet meer...alcohol dronk ik al niet veel maar doe ik nu ook niet...daarentegen eet ik wel gewoon filet americain, rosbief etc totdat ik echt zie dat ik zwanger ben anders zit ik mezelf dat voor niets maanden te onthouden;)

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks linda,

vanavond nogal kribbig... maar snel naar bed en morgen weer een nieuwe dag

18. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Hee meiden!!
    Was vanavond effe op de koffie bij paps en mams, en wat denk je....? Ben ongesteld geworden...ben eerlijk gezegd wel een beetje blij dat het eindelijk zover is...weet ik tenminste waar ik aan toe ben...dus op naar ronde 4!
    Denk ook echt dat die verschrikkelijke koppijn een teken was dat het eraan zat te komen...weet ik dat ook weer!
    Ga zo mijn banner maar eens aanpassen als ik nog weet hoe dat werkt...hihi..
    En dan maar lekker slapen denk ik...
    Truste meiden en tot morgen!!!

19. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Oja, mijn nieuwe NOD is 6 oktober...heb maar weer het gemiddelde genomen van alle cyclussen...en dat is nu 29..
    Doen jullie dat eigenlijk ook zo?
    Weet ook iemand waarom mijn banner dan tot de 33 gaat?
    Nu ga ik echt slapen...truste..tot morgen!!

20. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey dames,

Had ergens anders ook al gepost ( kan de weg niet terug vinden haha) en vervolgens reageerde ik op het oudste bericht ( gaat goed..) Maar goed, nieuw op het forum en lees met plezier mee. 24 mei als laatste keer de pil tot mij genomen. Sindsdien een cyclus van 29 dagen gehad en van 37. En ben nu nog steeds niet ongesteld. Maar ook geen positieve test.. Officieel nog in de derde ronde bezig. Maar eigelijk pas bewuster "bezig" na de eerste ronde. We moesten even wennen (watervrees hihi).
    @Roosviceetje succes, volgensmij zijn we ongeveer tegelijkertijd gestopt als ik het me goed herinner.
    @Raspberry: gefeliciteerd!
    @ Sooky, Linda 221, en baby 27 Famke 21 ook succes/sterkte

Tijd om te slapen nu..zzz Groetjes! Julesz

Deel Deze Pagina