Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sooki, dankje wel voor de berichtje..het zal er allemaal vast mee te maken hebben. Maar we weten allebei dat er op dit moment geen eitje zal zijn, dus ik niet zwanger kan en zal raken.
    We proberen alles relaxt. Ik ben aan t ontspannen en stiekem weg probeerd mijn man hem er in te krijgen, totdat ik hem ineens knijp weet hij het doet zeer. Ik weet van niets.

Misshien inderdaad even opzij leggen ..?
    Ik blijf wel kletsen hoor!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey lieve meiden.

Zo, weer een weekend gewerkt, dat hebben we erop zitten. Phoe, ben moe na 2 korte nachtjes, morgen en overmorgen ook nog vroege diensten..

Wat betreft jullie berichtjes, jullie hebben gelijk..ik wil te graag zien en voelen dat ik alle verschijnselen heb van een zwangerschap...en weet je wat het is....en dat is het meest verwarrende van ons lichaam natuurlijk...het zijn ook verschijnselen van een eventuele zwangerschap, maar ook evt. van het ontpillen, PMS of een aankomende menstruatie...:(

Begrijp me niet verkeerd hoor meiden, maar ik heb de afgelopen 14 jaar de pil geslikt, al die jaren wel een pijnlijke menstruatie, maar ja dat waren 3 a 4 dgn..nu voel ik dingen die ik nooit, en vorige maand ook niet, gevoeld heb...ik moet er gewoon erg aan wennen!! Sorry:)

Op mijn vraag aan de verloskundige of die natte schede-uitgang en gezwollen/zachte schaamlippen, antwoordde ze het volgende:

Hoi Dreamygirl,

je kunt deze tekenen ook krijgen door de hormonen die tijdens je cyclus hoger en lager worden. Dus het is niet vreemd, ook als je niet zwanger bent. Maar als je heel graag wil dan ga je inderdaad meer op deze tekenen letten en lijkt er meer te gebeuren dan in een andere cyclus. Je zult echt nog even moeten afwachten.

Groetjes Brigitte

Dus meiden, ik sta weer met beide benen op de grond! Ik realiseer me terdege dat ik aanstaand weekend, wellicht eerder of later gewoon weer ongesteld kan/ga worden!!

Wel blijf ik mijn gevoelens en kwaaltjes ff neerzetten, als jullie dat goed vinden :)

Vandaag en gisteren weer vreselijke rommelende darmen, last van veel lucht in mijn maag/darmen, winderigheid en boeren, enerzijds snel vol zitten en obstipatie en vandaag vreselijke trek de hele tijd (alsof ik uitgehongerd ben) en 3x gepoept! Ook proefde ik in ene een soort van ijzersmaak in mijn mond ;) Verder vandaag een gevoelige onderbuik, leek op aanstaande ongi en nog steeds gevulde (.)(.)..

Enne Famke, maak je niet al te druk meis, gaat echt wel goed komen!! Enne dat eitje heb je wel hoor, nu nog het relaxte en fijne moment vinden dat het zaadje jou eitje weet te vinden....door stress, constant denken, gaat ie er zo wel in, dat bouwt nog meer spanning op en dus ook op je spieren rondom je vagina. Lieverd, houd hoop!!

Liefs,
    Dreamygirl

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dremy,
    Tuurlijk mag je al je kwaatjes delen met ons! Uiteindelijk helpt dat oo in het begrijpen van je cyclus zonder pil. En ja, al die kwaaltjes kunnen er zijn van zwanger, pms en er veel mee bezig zijn. Tja, grapje vd natuur.. alle dingetjes kunnen wijzen op zowel een zw als een naderende ongie..
    Je kunt in je agenda ook gaan bijhouden waar je op die dag "last" van hebt, gewoon n korte steekwoorden. Dan heb je na verloop v tijd een naslag van je gemiddelde cyclus, altijd handig als je weer es twijfeld of iets "normaal" is voor een "doordeweekse" cyclus, of dat er echt iets anders is als normaal. Maar, probeer ook idd met twee benen op de grond te staan en alle mogellijkheden op en te houden.

Dikke knuf Sookei

Ps, en ik hoop natuurlijk dat het raak is en ik je komende zondag op rose mag zetten!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Sook,

Jep, met beide benen op de grond, realistisch en nuchter denken en een klein sprankeltje hoop...dat is denk ik een goed recept! :p

Enne, ik houd idd bij wat ik allemaal voel...wel zo handig!

Ik ga zo heerlijk, heel slecht, patatjes eten!!

Liefs,
    xx

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Aaahhh, patatjes! Hier is het paella geworden.. En net ff lekker hond van schoonbroertje/zussie uitgelaten, heerlijk ff buiten!

Knuf Sookie

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Heerlijk he zo buiten wandelen? Zeker met dit weer! Enne, heb veel respect voor je lieverd, als ik me bedenk hoe ik me voelde en jij hebt al 31 rondes geduld!!
    Wilde ik ff zeggen!!
    Knuf

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    je bent een schat!

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hebje helemaal gelijk aan dreamygirl! Wij maar wachten op een zwangerschap .. maar sookie heeft al heel wat gedult moeten hebben. Vind ik heel knap.
    Enne bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben echt zo blij met dit forum!

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    wilde alleen maar even zeggen............

dat ik jullie allemaal hele lieve meiden vind en veel aan jullie heb;)

dikke knuf

Roos

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi allemaal vandaag naar avifauna geweest...was wel leuk...noa vond het vooral erg leuk en daar ging het om...maar verder niet veel bijzonders...

@dreamygirl ik zou nu ook nog niet gaan temperaturen...dat zou ik pas doen als je na 8 maanden ofzo nog niet zwanger bent...ik ga nu smeppen en daar horen ovutesten bij maar normaal zou ik dat ook nog niet doen:p bij noa naar 1 x smep zwanger dus hopelijk nu ook:)
    die ijzersmaak had ik vorige maand ook...erg irri alles smaakte zo..bleh

@famke...misschien kan je beter even wat lekker voorspel doen voordat hij 'erin' gaat....zorg dat je lekker goed nat bent...dan gaat hij er makkelijker in...:p vind het erg rot je...hoop dat de volgende keer beter gaat en dat je je wat meer kan ontspannen...je moet ook gewoon buiten je ei lekker gaan vrijen dan ligt er misschien niet zoveel druk op....succes! knuf!

@roosviceetje ik vind het ook erg gezellig en vind jullie ook erg lief! dikke knuf! heb ook veel aan jullie!

@sookie ik heb ook altijd wel n smoesje om de ramen niet te zemen maar nu moest t echt had t al n paar maanden niet gedaan ofzo..(misschien wel n jaar) kon er amper nog doorheen kijken hahaha

@raspberry voel je je al wat minder misselijk?? wanneer heb je afspraak bij de verloskundige? leuk btw dat je kraamverzorgster bent! lijkt me echt leuk werk! dan hoef je zeker niet meer te oefenen..:p

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    morgen trouwens na mijn werk een werkbespreking dus weet niet of en hoe laat ik hier morgen ben...dus misschien tot morgen en misschien niet...moet morgen ook beginnen met smeppen dus wellicht kom ik niet;) ciao!

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Moggel!

Er is weer een nieuwe week aangebroken. Een week van klussen, ovulatietesten, zwangerschapstesten en een lekkere soep:)

Laten we allemaal op goede dingen hopen!

En inderdaad, hoe kan ons lichaam ons toch zo voor de gek houden zeg. Het zou allemaal best eens ontpillen kunnen zijn. Best vreemd dat je daar zo weinig over hoort. Je gaat naar de huisarts om aan de pil, maar er word niets bij gezegd als je er mee stopt dan .. Jammer is dat.
    De afgelopen twee maanden dacht ik ook dat het wel eens kon zijn dat ik zwanger was. Net zoals bij een paar van hier met wat kwaaltjes. Als je dat ongesteld word lucht dat even op, maar wel met een dubbel gevoel ..

Zitten we gisteravond op de bank bzv te kijken zegt mijn man ineens, tsjee wat heb jij een dikke ballonnen zeg, veel dikker dan anders. Ik kijk hem aan en zeg jij bent gek. Zegt ie nou misschien ben je wel zwanger .. ja hoor hoe kan dat? Hij heeft er niet in gezeten grapjas, owja ............

Lekker naar bed gegaan, heerlijk ontspannen, we lagen wat te praten en tsja daar ging het heen. We probeerden t weer! Mis! AU!
    Ik zei we stoppen. We hebben er goed over gesproken. Dat we even de kinderen aan de kant zetten en weten dat er nu geen ei sprong is dus nu even niets belangrijk is.
    Deze week gaan we 't rustig aan doen, niets geen geklus. Aan t einde van de week maar weer eens kijken. Wat zoals sookie zei, straks hebje vaginisme, dat willen we niet.

Nou dat was even mijn verhaal. Nu maar aan het huishouden en aan t einde van de morgen even een kind uit school halen.

Werkse allemaal en tot gauw!

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeimorgen meiden!
    Ik kan natuurlijk niet achterblijven door ook even te zeggen hoe fijn ik he vind om met jullie te kletsen en hoe goed het voelt om af en toe je gal te spuwen. Dank je meiden! xxx

@linda, ik ben nog steeds de hele dag door misselijk maar ik kan er nu beter mee omgaan. Wat betreft mijn werk als kraamverzorgster, het is ontzettend leuk werk maar het vervelende aan het werk is de 8 dagen achtereen moeten werken. Dat merk ik nu maar dat zal ook wel vervelend worden als de kleine er is en ik dan weer aan het werk ga......
    Volgende week donderdag heb ik de afspraak bij de verloskundige maar dat is helaas alleen maar praten en verder niet dus ook niet écht iets om naar uit te kijken.

@allemaal, Weer een dag dichterbij de testen!!!!

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Mögge!
    Tja, ook ik ben blij et jullie!! Haha, een happy family! Ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat we ook een soort van vriendinnen zijn geworden. Tenminste, ik vertel jullie meer, als m'n beste vriendin en zus hier.. Om alle redenen, dat jullie me niet zien als een mauwerd, en snappen wat ik bedoel. Hihi

Anywayz, blij met jullie!

@hier, gister mega-pijnlijke tieten.. niet normaal. Nu valt het gelukkig weer mee. Blijf wel een soort v drukkend gevoel in me baarmoederstreek houden.. Aaahh, nog 6dgn!

Knuf Sookie

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    uuuhh, 5dgn

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Weet je wat het is, omdat ik nu deze ronde gesmept heb, lijkt het wel of de wachtweken moeilijker zijn.. Stom is da..
    Maar ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het niet gelukt is..

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @raspberry, wanneer krijg je dan de eerste echo? op 12wkn?

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ sookie; dat heb ik ook hoor. Ik bespreek dit soort van dingen met niemand op mijn man na. Dan is het best wel bijzonder/vreemd dat je met een wiltvreemd iemand over je dingetjes zit te praten.
    Een soort van internet vriendinnen.

@ raspberry; Niet zwanger zijn en 8 dagen kramen vond ik al zwaar genoeg. Aan t einde van de week was ik altijd moe. Dus kan me helemaal voorstellen en begrijpen wat je bedoelt. Enne 1 voordeel met je werk, de gezinnen begrijpen jouw want ze hebben t zelf mee gemaakt. ;)

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

@famke, ja dat is wel zo maar ik vertel nu nog niks in de gezinnen, en bovendien ben ik ook niet echt zo, ik wil niet dat ze mij gaan zien als de patient en me minder werk laten doen. Ik ga vanmiddag mijn leidinggevende bellen en aangeven dat ik zwanger ben en dat ik niet echt fit ben. Ik wil sowieso niet meer ''s nachts op wacht staan voor bevallingen. En wanneer het echt niet gaat dan trek ik wel aan de bel hoor. Dan moet ik maar vervangend werk doen ofzo.....ach we zien wel hoe het verder gaat.
    @Sookie, ik denk dat ik mijn eerste echo rond de 12 weken krijg. Misschien wel eerder maar dat is even afwachten. Ik heb begrepen dat mijn verloskundige een afspraak gaat maken dus dan is het zien wanneer ik terecht kan natuurlijk.....Kan niet wachten!!!

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey girls,

We zijn idd forum-vriendinnen aan het worden ja, ik heb het er ook met niemand anders over dan met manlief en jullie...zie het al voor me, zit ik aan de thee bij een vriendin...zeg hoe gaat het jou? Nou, niet zo lekker eigenlijk, heb last van een opgeblazen gevoel, gevoelige tieten/tepels, steken in mijn buik en mijn schaamlippen zijn wat gezwollen...maaruh hoe gaat ie met jou...:D

Hahaha, niemand weet dat we bezig zijn...alhoewel ik wel het idee heb dat sommige wat vermoeden..

Hier af en toe een vlaag van een ongi-kramp in mijn baarmoeder, nog steeds volle (.)(.) en gevoelige tepels en moet nog steeds vaak poepen...verder niets bijzonders eigenlijk dus denk dat ik volgende NOD gewoon ongesteld ga worden..

Wil zoooo graag testen....zucht....wachten duurt zoooo lang..:p

Knuf

Deel Deze Pagina