Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #401 sookie, 21 sep 2009
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
    haha dreamy! Leuke koffie-onderwerpen! Tja,ik doe dat soms wel met me beste vriendin, maar we kenne mekaar al zolang en hebben samen ook veel meegemaakt, dan kan dat ook wel. Maar ik merk dat ik tegen jullie veel opener ben, veel meer vertel. Juist omdat we in het zelfde schuitje zitten zegmaar.

Anywayz, @hier, tja, wa za'k er van zeggen... moe, hoofdpijn, pijnlijke borsten (niet zoals gisteravond, maar meer een "aanwezig" gevoel) en idd ook of veel poepen of winderig ;)
    Nouja, nog maar een kleine week.. Aaaaarrrggg, wat duurt wachten lang!!!

knuf Sookie

oja, en koud!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Sook,

Nou, ik kan er met mijn beste vriendin absoluut wel over praten hoor, die weet namelijk wel (als enige) dat we na ons huwelijk zouden stoppen met de pil..kon mijn mond niet houden toen..maar ze vraagt er verder niet naar nu (is zelf op 01/10 uitgerekend van haar 2e)...dus zolang ze niet vraagt begin ik er zelf niet over of als ze wel wat gaat vragen, zeg ik gewoon dat we eerst gaan ontpillen...

Ik heb al haar smeuïge details van de bevalling gehoort en mogen zien op foto's, dus nee open zijn we zeker..maar nu deel ik alles met jullie idd!! Sook, heb jij de symptomen die je nu hebt ook al eerder gehad of denk je dat het anders is?

Enne die symptomen die we nu allemaal hebben he? Kan je dat ook hebben als je de pil slikt? Enne voel jij je (.)(.) constant of alleen als er aan zit?

Knuf

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik weet niet zeker of het anders is.. Meer een dubbel gevoel, aan de ene kant denk ik wel dat het gelukt is, maar dan hoor ik toch ook dat stemmettje wat zegt, "zal wel niet, heb je alle maanden last van, stel je niet aan" Maar wat ik al zeg.. Ik weet het niet.....

Mss ook wat ik al eerder schreef, door het SMEPpen zijn de wachtweken nog moeilijker..

Knuf Sookie

Oh, (.)(.) voel ik de hele tijd als aanwezig, snap je? Als ik er aanzit zijn ze pijnlijk..

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja, ik heb toch wel hele goede hoop voor je hoor meis!! Hoop het zo voor je!!

Ik voel mijn (.)(.) alleen als ik hard de trap afren of als ik er aanzit...
    Ben nu weer bang dat ik mijn ei gemist heb qua klussen, omdat ik die vreselijke steken op CD18 had...dan ben ik mijn symptomen aan het bekijken van deze maand...en dan denk ik hmm...misschien waren we wel te vroeg...maar ja, als dat al zo is, dan is het nu toch al te laat..

IK WIL TESTEN!!!!

xx:p

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nee, mag nog niet!! Moet ik een stuk touw halen en je aan je stoel vastbinden?! Hihi
    We wachten netjes tot zondag en als er dan nog geen bloed te bekennen is piesen we over zo'n ding. isse simpel.

Knuf Sookie

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahha, bindt me maar vast...het duurt gewoon erg lang...jij hebt vast al vaker wel van te voren getest..

Heb trouwens dezelfde banner als jou genomen want vind het wel handig met de dagen qua vruchtbare periode/eisprong etc.

Knuf Dreamygirl

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nou bij deze dan, je bent vast gebonden. Dus vanaf nu: netjes vragen of je drinken mag pakke, naar de wc wil... hahahaha

Nee, ik heb me al die rondes goed in kunnen houden.. Mss ook omdat ik weinig vertrouwen heb in vroegtesten.. t kan dan nog altijd mis..

En die banner, ja, behalve dat ie makkelijker is als die van deze site, vin ik m ook leuker/stoerder.

Knuf Sookie

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ehm, Sook mag ik nu dan ff plassen...please, ik kijk er heel lief bij...:) en ja de wc is in de badkamer, vlak bij de testen, maar ik beloof me in te houden..:D

Ja die is zeker stoerder, vooral dat ei vindt ik leuk :p

Knuf

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tuurlijk, ga maar! Maar wel zonder stiekum langs de testen te lopen en er eentje te pakken! Hihi

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Heb het nu dus in mijn broek gedaan....tja dat zal jij dan ook moeten opruimen, want ik zit hier vastgebonden :D

Stelletje mutsen wij :D

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    uhhhh sorry... kzal ff doekje pakken! :D:D

Haha

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Whahaha...kreeg vanmiddag beetje ongi-gevoel in mijn buik en onderrug...nu is het weer weg...hmm..nog veels te vroeg voor mijn NOD...

Net lekker gegeten, pasta...keuken is weer opgeruimd en zo ff lekker een stukkie wandelen..ff wat frisse lucht...

Hoest met de rest van de forum-vriendinnen?

Sook, nog een reactie van Baby27 gehad?

Knuf

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nope, niets van Baby27.. Ze is ook al een hele tijd niet meer op de site geweest.. Zeg het meiden, van de lijst afhalen?

hier voor avondeten weinig bijzonders, khad geen zin om te koken dus t zijn vissticks geworden.

Nu me lenzen uitgedaan, trainingbroek aan en lekker op de bank. Strakjes pirates kijken.

@hier, voel me niet echt anders als anders nu. Me borsten voel ik wel en als ik er niet aanzit doen ze niet persee zeer. Me buik voelt ook niet ongie oid.. We zien wel.. Afscheiding blijf ik wel houden en ben idd natter als voor me ei, maar ook dat is niet heel vreemd, heb ik eigelijk sinds me 2e mk altijd na ei.
    Het kan weer alle kanten op. Ik merk wel dat ik letters doorelkaar gooi.. Ben ook erg moe, terwijl ik s nachts zo onrustig ben en niet kan slapen..

Anywayz, ga iets te drinken zoeken..

Knuf Sookie

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Tja, als ze al een hele tijd niet meer op het forum is geweest, en de afgelopen 42 pagina's amper wat heeft meegeschreven......dan zou ik zeggen, haal haar maar van de lijst af..

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Bekijk bijlage 16749

NOD aka Ei zkt zaad:
    Julesz: 4 september ronde 3
    Roosviceetje: 25 september ronde 4
    Sookie: 27 september ronde 31
    Famke24: 27 september ronde 4
    Dreamygirl: 27 september ronde 1

Linda221: 11 oktober ronde 3

Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!:
    Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010

Zo dus, Baby27 is van de lijst afgehaald, mocht ze weer boven water drijven en meekletsen, kan ik ze er altijd weer bijzetten.

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee meiden

even een update.

veel afscheiding
    rommelige buik
    hele gevoelige tepels merk wel dat ik mijn BH onwijs zat ben na een dag dragen
    ook onzettend nat
    ontzettend moe slaap echt heel veel

en toch nog steeds het idee dat ik niet zwanger ben of misschien houd ik mij dat wel voor zodat de teleurstelling minder groot is
    anyways donderdag testen ben benieuwd

liefs roos

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Owh Roos wat spannend he!! Nog 2 dgn en dan mag je testen!!
    Hooo het zi voor ons allemaal..ik heb trouwens geen afscheiding meer, maar dat schijnt ook niets te zeggen..ik reken ook nergens op!

Knuf

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink
    Think pink

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

pink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heeij ik zit in ronde 2 niet 3...:p

Net pas thuis van werkbespreking..blegh allemaal gezeik...ik wist niet dat mensen zo schijnheilig konden zijn zeg...einde van de werkbespreking werd even gezegd dat ik en mijn collega(kunnen het erg goed met elkaar vinden) ons taalgebruik beneden pijl is...en dat we ook waar patienten bij zijn enzo grof in de mond zijn...wij zijn ons van geen kwaad bewust maar ik weet ook van mezelf wel dat ik soms wel vloek of wat dan ook...maar dan denk ik spreek me er dan op aan als je wat dwars zit...en zet me niet voor lul op een werkbespreking...nooit hoor je ze erover en nu.....ik heb besloten dat ik helemaal niets meer zeg...ik doe mijn werk en meer niet sorry voor mijn gezeik maar moet t ff kwijt...

Deel Deze Pagina