Hey girls, Ga naar bed, en das mega vroeg voor mijn doen, ben kapot, super moe en heb knallende koppijn..zucht Had net toch weer wat natte doorzichtige afscheiding (heel klein beetje) en voel weer lichte vlaagjes in mijn onderbuik thv schaambot/baarmoeder Nou ja meiden, we gaan het wel zien!! Als die rode duivels maar uitblijven :x Sweet dreams en idd THINK PINK!! Knuf!!
heb echt geen zin meer om vanavond te gaan klussen...wat zal ik doen morgen klussen (dag 9) of pas beginnen op dag 10?
Ik snap niets van deze site. Als er een berichtje geplaatst is krijg ik de ene keer wel een email en de andere keer niet, jullie ook last van? @dreamygirl en sookie; pff..jullie berichtjes even gelezen. Maarre heb je die testen in zicht liggen. Ik heb ze namelijk in een la liggen, dus zie ze niet zo snel liggen, dus denk er ook minder aan. Ik voel me niet anders,dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden En wat betreft (.) (.) daar had ik toen ik aan de pil zal nogal last van, na ongeveer de 2e a 3e week na mijn ongesteldheid. Deed zo zeer! Je hoefde er maar naar te kijken en t deed al zeer. Er zaten dan harde plekjes in, van groot tot klein. Mijn man masseerde een paar dagen en alles was weer weg en de (.) (.) weer soepel, want die waren hard, net stuwing! hihi. Succes meiden met wachten, ik wacht met jullie mee
Hey meiden, hier weer ff een berichtje van mij. Famke, volgens mij krijg je maar een mail per dag als je niet hier geweest bent. Ik bedoel, je krijgt niet bij elke nieuwe post een mailtje, alleen maar als en een nieuwe is na je laatste bezoek. Snapje? Tja, ik kan me testen niet achter een deurtje leggen, heb alleen maar openn kastjes in me badkamer.. En op me slaapkamer, m'n kommode (waar ik als baby opgelegen heb, en daarna altijd als kastje in me kamer heb gehad) zit al zo vol met... verzorgings-spul (krultang, carmenset, voorraad shampoo en spoeling, noem maar op) Achja, ik kan er wel tegen hoor, dat ze roepen, ik doe gewoon of ik ze niet hoor @hier, tja wa zak er van zeggen, borsten doen nog steeds zeer, koffie smaakt iets of wa minder.. En beetje unheimlich gevoel daaronder in me buik.. Nog 4dgn en dan weten we het! Ondertussen denken we rose!! knuf Sookie
@ Linda, oooww sorry, weet niet hoe ronde 3 er ingeslopen is ... zal het gelijk zo aanpassen Ik zou idd op CD9 beginnen, morgen (CD10) start je met de ovutesten nietwaar? Wanneer je die posi hebt maakt het volgens mij niet zoo veel uit of je op cd8 of 9 bent begonnen. Knuf Sookie
Bekijk bijlage 16846 NOD aka Ei zkt zaad: Julesz: 4 september ronde 3 Roosviceetje: 25 september ronde 4 Sookie: 27 september ronde 31 Famke24: 27 september ronde 4 Dreamygirl: 27 september ronde 1 Linda221: 11 oktober ronde 2 Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010 Linda, aangepast!!
Goeiemorgen! @Sookie, wat klinkt het allemaal als zwanger he!....meid ik hoop t zo! @allemaal, zit momenteel op wacht voor mn werk dus dat betekent dat ik elk moment gebeld kan worden om ergens heen te moeten gaan. Niks aan! Je hebt geen zekerheid en het kan zijn dat je 's middags om 4 uur nog es ergens heen moet......zijn echt de nadelen van mn werk helaas. Morgen al weer 8 weken voor mij!!
@sookie...maar met dat smeppen kom je ook op dag 14 uit met klussen (ei) ik denk maar dat ik morgen met klussen en ovutesten begin...me ei zit er zowiezo nu toch nog niet aan te komen denk ik zou wel erg vroeg zijn klinkt allemaal erg zwanger zeg bij jou! hoop het ook van harte voor je...als het zo is dan lig ik helemaal gevouwen en is SMEP the BOMB! hhiihih
@raspberry, is het dan ook zo dat je geen vast salaris per maand heb? dat je echt naar het aantal uren betaald wordt? krijg je ook betaald als je op wacht staat?? lijkt me idd wel irri zeg als je smiddags laat nog ergens heen moet....je kan niet echt wat plannen dan...als je dan 8 dagen heb gewerkt...hoe lang ben je dan weer vrij...? wel pittig als de kleine er straks is...met opvang enzo...mijn kraamverzorgster die werkte maar bij 1 gezin in de maand...
Ik heb gewoon een vast loon in de maand. Ik moet wel een bepaald aantal uren in de maand werken. Als ik te weinig uren maak in een maand dan kom ik in de min te staan maar krijg ik niet minder uitbetaald. Voor wachturen krijgen we ter compensatie 40 minuten in tijd uitgekeerd, das dus niet veel. Ik werk altijd 8 dagen en daarna ben ik 6 dagen vrij. Ik wil als de kleine er is minder gaan werken en mijn moeder gaat oppassen via een gastouderbureau dus dat komt helemaal goed!! Alles al in kannen en kruiken haha!
Ik hoop idd ook dat al de grapjes van me lijf als oorzaak zwanger hebben! Dan weet ik zeker dat SMEPpen dé manier is! Haha, kind je bent door SOEP op de wereld gekomen. Zie je hetvoor je?! Haha. Maargoed, alle gekheid op een stokje.. Oh, kreeg net een telefoontje op ik as maandag op gesprek wil komen voor een functie van helpdesk medewerker in een kinderopvangcentrale, leuk! Hoop dat er wat uitkomt! knuf Sookie
Dankje Raspberry! Ik hoop idd ook op dubbel goed nieuws. naar ff vraagje aan jullie allemaal, wie het weet? Als ze gaan vragen naar salarisindicatie? Wat moet ik dan zeggen? Wat is normaal in die branche? Ik kan zo op internet in de kinderopvang cao niets duidelijks terugvinden.. En ik wil ook niet dat ze afgeschrikt worden door een evt te hoge indicatie van mij.. Knuf Sookie
heeeee meiden sookie dat klinkt goed. als ik jou was zou ik in dat gesprek afwachten wat hun zeggen qua salaris en dan kan je er altijd proberen wat bij te snoepen. voor hoeveel uur is? hier echt ondzettend emo niks is goed ga om alles janken. gister heel naar geweest met zere buik en misselijk vriend lief kwam al aan met een kruik en een kopje thee. vanmorgen getwijfeld om te testen maar niet gedaan. pfffff is het al donderdag???? liefs roos
Het is voor 24-32u, ik probeer er 32u van te maken. Dan kan ik de administratie van tim blijven doen (hij is zzp'er) of ergens zwart iets administratie.. Enne, tis bijna donderdag! heel goed van je om nog niet testen! Ben trots op je! knuf Sookie
ik ben niet echt thuis in de administratie maar ik denk dat je wel rond de 1600 euro bruto kan verdienen of zeg ik nu iets raars liefs roos
@sook wat verdien je nu dan? of wat is het laatste salaris wat je verdiende? je kan ook gewoon een beetje bluffen.. voor 32 uur zou ik minimaal rond de 1700 bruto willen hebben... ik weet niet wat je in die functie kan vragen...ik ben apothekersassistente en werk 27 uur en verdien 1600 bruto dus..
Mijn laatst verdiende was 1750,- bruto voor 32u en dat was planning.. Ik zou het leifst ook rond dat bedrag weer uitkomen, maar ik weet dus niet wat normaal is binnen de kinderopvang zegmaar
ik zou gewoon zeggen joh dit is mijn vorige salarisstrookje ik wil minstens hetzelfde verdienen....dat is ook logisch...je wilt er liever niet op achteruitgaan toch? je kan makkelijk 1750 bruto voor 32 uur vragen hoor... ik zou alleen wel eerst vragen wat hun bieden en niet zelf met een bedrag komen...misschien ligt hun aanbod wel hoger dan 1750...als ze bijvoorbeeld met 1500 of 1600 op de proppen komen kun je zeggen...mijn vorige salaris was 1750 en dat zou ik graag weer willen...