Da's idd een goeie tip linda, Dankje! En ou maar hopen dat ik ook de baan krijg Maar ik hou jullie op de hoogte! (gesprek is komende maandag) Knuf Sookie
Spannend hoor sookie. En testen .. en .. sollicitatie gesprek! Hopelijk zal het beide goed aflopen! En wat kwa die verdiensten .. pfff wat jullie allemaal zeggen, eerst eens t aanbod van de werkgever afwachten. Maar ik zou daar niet gelijk over beginnen, misschien eens in een tweede gesprek? Maar zo te lezen verdien jij best veel voor 32u ... wou dat mijn man dat kon verdienen zeg :x Wij moeten rond komen van 1300euro per maand(40u per week werken) En dan nog het beetje wat ik verdien, want dat is toch elke maand verschillend.( we betalen al 444euro huur voor 't huis..) Heb wel eens gehoord dat wij in 't noorden niet zo veel verdienen als mensen uit 't zuiden/midden van t land. (huizen prijzen zijn hier ook lager) Maar gun 't je van harte meid! We zullen voor je duimen.
Hey meiden, @Roos: spannend meis, goed dat je de testen kan weerstaan!! Nog 2 nachtjes slapen @Famke: spannend he meis, bijna testen. Vond je vriend zeker niet vervelend dat masseren van je (.)(.)? @Lin: 10 dgn voor je ei klussen lijkt mij idd een beetje overdreven, de zaadjes leven niet eens zo lang...maar ja klussen is op zich nooit verkeerd haha, maar voor het zwanger worden lijkt het mij niet nodig. Ohw, nu ik het teruglees heb je het volgens mij over CD9 en CD10...ik begreep het ff verkeerd..haha..sorry @Raspberry: whoh al weer 8 weken morgen meis, 2 mdn gewoon....wou dat ik in jou schoenen stond en ook zwanger was...jij bent het bewijs dat het kan in de 1e ronde....maar ik reken maar nergens op... @Sookie: toppie meis dat je maandag een sollicitatie gesprek hebt! Klinkt nog leuk ook en ik zou zoals Linda zegt je laatste salarisstrook meenemen, mochten ze dan met een voorstel komen wat daar te ver vandaan ligt kan je altijd die strook laten zien en onderhandelen. Je hebt idd als enige van ons allemaal volgens mij nog symptomen....hoop zo dat je zwanger bent.. @hier, druk dagje gehad op het werk...morgen en donderdag lekker vrij. Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig bij aanraking, worden echt knoerthard, en mijn (.)(.) bij intensieve beweging. Verder vind ik die bobbeltjes op mijn tepelhof groter dan normaal... Verder geen afscheiding en vandaag geen buikpijn of rare vlagen....wel af en toe hoofdpijn en moe...maar ja heb 4 vroege diensten achter de rug, dus misschien komt het daar wel door... Ik denk dat ik niet zwanger ben, ondanks al mijn gevoel, afscheiding en pijnlijke steken van vorige week..anderzijds zijn er zoveel vrouwen die niets voelde voor hun NOD en toch zwanger waren... Vraagje, wat is jullie normale temperatuur? Weet je natuurlijk alleen als je elke dag tempt. Ik temp de afgelopen 4 dgn, gewoon om ff te zien wat mijn temp doet, en dan elke ochtend om 05.45. Mijn temp is elke ochtend 36.7. Maar ja ik weet alleen of het iets betekend als ik de hele maand had getempt....ach het houd je bezig Knuffie
Min temp voor ei zit zo rond de 36.2-36.4.. na ei ga ik idd ri de 37.. maar niet ver er overheen, eerder net eronder. @hier, moooet zeggen dat het steeds moeilijker wordt niet te testen, ik wil het weten. Me tieten gaan in de loop vd dag weer steeds meer zeer doen en heb al de hele dag zo'n op de achtergrand zeurend gevoel in me onderbuik.. Oja, en ben weer de hele tijd op zoek naar eten. Normaal voor me nod heb ik dat ook wel ,m aar dan voornamelijk zoetigheden.. nu.. een mix van zoet en hartig. Hmmm... Anywayz, nog 4dgn!! Voor Roos is het ook al bijna! En Dreamy en Famke jullie ook 4dgn!! En idd Dreamy, je hoeft niet persee iets te voelen voor je nod, check het eerste symptomen sub-forum maar es Ga koken... geen zin, maar het hoort erbij als getrouwde "huis"-vrouw.. haha Knuf Sookie
Ohja dat was ik vergeten te zeggen ja, ik heb de afgelopen 2 dgn ook last van vreetbuien, vooral zoet..maar ik zie dat helaas alleen als slecht teken want heb dat altijd een week voor mijn NOD... Ik moet ook koken, manlief moet overwerken en heb eigenlijk zin om een eitje te bakken en dan op een broodje te gooien...ook wel eens jummie.. Knuf
@dreamy het is niet 10 dagen voor me ei hoor ik zit nu vandaag op dag 9 en dag 14 is meestal je ei dus...ik ga deze ronde smeppen en dan moet je eigenlijk op dag 8 10 12 14 klussen totdat je een positieve ovulatietest hebt en dan 3 dagen achter elkaar 1 dag niet en dan weer wel.. en dan afwachten maar....maar ik begin morgen gewoon met smep.. nou ik ga ff gtst kijken misschien tot straks!!!
Tja ik weet niet in hoeverre je er op kunt rekenen maar ik vond mijn temperatuur wel zodanig hoog dat ik geen menstruatie verwachtte. Dan zou de temp iets beneden de 37 moeten zijn volgens mij...... Dames ik sta nog op wacht maar ik duik toch maar mn bed in dan moeten ze me misschien wakker bellen maar dat zij dan maar zo.....tot morgen! xxx
Wanneer de temp op je nod met .3/5 is gezakt weet je dat er die dag de duivels zullen komen. Dus wanneer me temp van het weekend ineens zakt, weet ik dat ik niet zwanger ben. We duimen dus voor mooie hoge temps! @hier, ongiepijnen in me buik, maar dan net anders... En tiet-pijn. Ga me menneke achterna, die is al naar bed, ik ga nog ff wat lezen. Truste meiden!! Knuf Sookie
@raspberry als je snachts bevalt komt er dan ook midden in de nacht een kraamverzorgster?? hoe zit dat eigenlijk met temperaturen dan??? als je ongesteld wordt gaat je temp omlaag en anders blijft hij hoog ofzo? wat is laag en wat is hhoog? en rond je ei? gaat je temp dan omhoog of omlaag??
@sookie toen ik zwanger was van noa had ik ook soort van ongiepijnen en dacht dat ik gewoon ongie ging worden...tiet-pijn weet ik niet ben nl aan mijn borsten geopereerd en sindsdien zijn mijn borsten niet meer echt gevoelig...en met name dan mijn tepels...alleen toen ik bevallen was heb ik echt hele erge last van de stuwing gehad...
He meiden, Ik ben eerder gestopt met werken voel mij niet goed. Zweet aanvallen Opgeblazen buik Nog steeds steken hoofdpijn En................ Donkere, ruikende urine terwijl ik mij gek drink Weet iemand of dit met een zwangerschap te maken kan hebben Ik denk dat ik morgen toch ga testen. Pfff ben het zat. Liefs Roos
heeij roos....ik denk dat je morgen wel zou kunnen testen hoor als je zwanger bent dan is dat denk ik morgen ook wel te zien op een zwangerschapstest!
@Lin: Ik kon dit vinden op internet: Nadat je eisprong heeft plaatsgevonden neemt je temperatuur toe. Dit moet minimaal 0.3 graad schelen met je voorgaande temperatuur, en pas nadat het minimaal drie dagen aanhoudt, kun je er vanuit gaan dat je eisprong heeft plaatsgevonden. Je temperatuur blijft daarna hoog totdat je menstruatie optreedt. Treedt deze niet op,omdat je zwanger bent, dan blijft je temperatuur hoog. Tja, en wat een normale, hoge of lage temperatuur is, is per mens verschillend...ik heb vorige week ook een temp van 36.1 gehad en nu heb ik al 4 dgn 36,7. Op de meeste temperatuurkaarjes van zwangeren meiden zie ik rond de 37.0 / 37.2 staan..dusseh Sook, ik denk dat je toch wel een grote kans maakt hoor!! Tenzij je temp normaal al zo hoog is? Ik gaat slapen... Knuff
@Roos, En? Getest? Hier, voel me nu.. niets bijzonders.. Borsten zijn nog steeds wel gevoelig. Helaas vanmorgen niet getempd, Tim had zich verslapen en van dat telefoontje van zijn collega schrok ik wakker en moets m uit bed bonjouren met haast! Dus dag basale temp... Nouja, we hebben morgen over morgen en de dag daarna nog Op dit moment zou ik niet vreemd staan kijken als ik toch ongie word.. Maar dat tijd zal het leren. Oh, Dreamy, ik heb deze ronde nog helemaal niet getempd. Anywayz, Knuf Sookie
@ linda, ik kan je ook antwoord geven op de vraag, ben namelijk ook 3 jaar kraamverzorgster geweest Als je in de nacht thuis bevalt komt er een kraamverzorgster. @ roos, vervelend allemaal, maar hopelijk voor je is 't een teken van zwangerschap. Hebje al getest? @ sookie, spannend wat het deze maand/ronde bij jouw gaat worden. En verder hier weinig nieuws geloof ik. Voel me op en top fit...auto weer gemaakt, dus kon vandaag boodschappen gaan doen. Gister avond allebei zo'n zin om te klussen..maar helaas het wou niet. Wat is dit toch? Volgens mijn man moest ik maar eens langs de huisarts gaan omdat t zo'n pijn doen, maar dat wil ik op dit moment nog niet. Ik zal eens surfen over 't net.
zijn er hier trouwens meer die al een kindje hebben? of ben ik de enige>? sinds vandaag loopt noa een paar stapjes los! ik weet het ze is vrij laat maar ben echt super trots om me kleine meisje!
nou ja vrij laat de meeste kindjes gaan met 15-16 maanden lopen en noa is nu 15 maanden maar voor me gevoel is ze vrij laat omdat bijna alle kindjes in de omgeving die even oud zijn of jonger zelfs die lopen allemaal zowat al...
Linda, Leuk dat Noa gaat lopen! De eerste stapjes richting zelfstandigheid! Maar, nee ik heb helaas nog geen kinderen rondlopen.. Enne, laat, tja, de jongste van mijn beste vriendin is nu 1,5jr en vertikt het voorals nog.. Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mevrouw liever lui is als moe, en de koningin in het haar grote broer (3jr) voor haar karretje spannen Knuf Sookie