Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

na een hele slechte nacht te hebben gehad vanochtend om 6 uur getest (vriend lief had een vroege dienst en wilde erbij zijn) de test was negatief

tis afwachten morgen is mijn NOD

ik heb geen idee wat er met mijn lijf aan de hand is voel mij niet te ziek om niet te gaan werken maar merk toch dat ik er niet helemaal bij ben op werk en dat ik minder kan hebben wat natuurlijk ook weer niet leuk is voor de clienten. dus ben erg in de war

we wachten af en zien het wel

succes meiden die nog iets langer moeten wachten ik duim voor jullie en stiekem nog voor mijzelf

xxx liefs roos

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oo Roos! Da's jammer! Maar idd het kan nog! Je zit per slot v rekening nog vóór je nod. Ik duim voor je!
    En, ben je niet gewoon een beetje grieperig ook? Kan.

@hier, Net op de wc weer es aan me afscheiding geroken (jaja, ik weet het. haha) en ik ben er bang vor.. ik dacht al een beetje het metalige te ruiken wat ongie betekend.. En met me bm checken (ook jaja, moet ik niet doen met me lange nagels..) kwam er een klein sliertje rood mee, helderrood.. Kan heel hoopvol denken dat het innesteling is.. maar, denk het niet (kan het ook niet tegen vallen)

Achja, tis dan toch zo...

knuf Sookie

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hai sookie,

Ja de griep kan het ook zijn. zette het maar door.
    nog iets raars en niet zo smakelijk maar als ik moet poepen en pers voel ik het echt heel erg in mijn onderbuik :(
    zoals ik al zei we wachten maar af we zijn op alles voorbereid zwangerschap testen en tampons in huis. hihihihi

jeetje meid ziet er dus niet meer zo positief uit voor je als ik jou was zou ik er gewoon vanuit gaan dat je ongi wordt en blijft het weg is dat mooi meegenomen.

succes en ik houd jullie op de hoogte.

xxx liefs roos

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #464 sookie, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Ja, hier nog zo'n voorbereidde! Tampons liggen naast de zw-testen op het badkamerplankje naast de wc..
    Ik hoop natuurlijk dat ik de tweede nodig heb, maar ga uit van de eerste..

Maar bij jou kan het ook nog alle kanten op, geen bloed geeft moed :)

Knuf Sookie

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    das waar maar goed tis pas ronde 4 he en we hebben nou ook weer niet echt fanatiek geklust en het kan natuurlijk ook weer dat stomme ontpillen zijn. pffff wat vind ik dat vervelend en onzeker zeg

liefs roos

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heh wat spannend toch allemaal!! Kon iedereen maar morgen al testen want dit duurt veel te lang!!!! AAAAAAAAAAAAAH!!!
    Sterkte nog even meiden en er is altijd hoop!! xxx

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    mss dat ik er toch al morgen een testje tegenaan gooi... al betwijfel ik of ie posi zou aangeven als het gelukt is.. Bij me vorige zwangerschappen testte ik ook pas op nod en dag erna licht posi..

8. raspberry

Ja dat had ik ook maar je weet maar nooit natuurlijk maar misschien ben je ook wel weer heel teleurgesteld als ie morgen negatief is......

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #469 Dreamygirl, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Hey meiden,

@Roos: hmm, balen dat de test negatief was, maar idd meid morgen is je NOD pas en zelfs dan kan het zijn dat je lijf nog niet voldoende HcG hormoon heeft aangemaakt...en wellicht heb je wel een griepje onder de leden ja, het heerst verschrikkelijk.

@Sook, oh oh oh, moet ik jou nu vastbinden?? Wat je zelf zegt, het zal waarschijnlijk op een teleurstelling uitlopen als je nu al gaat testen, wacht je NOD af...snap dat het moeilijk is ;):(

@Linn, joepie je kleine meid kan lopen!! Super, en natuurlijk ben je trots!! Hopelijk mogen wij dat ook allemaal snel over een tijdje gaan ervaren..enne nee ik heb helaas ook nog geen kindjes.

@hier:
    - vandaag zeurend gevoel in mijn onderbuik, net boven schaambot en onderrug (heb ik normaal nooit zo vroeg voor NOD);
    - nog steeds gevoelige tepels en (.)(.). Ook moest ik vandaag veel plassen, had ook veel dorst, had een kop thee op, hup 15min later direct heel nodig plassen, kop thee op en daarna weer...vervolgens geplast voordat ik de auto in ging en 20 minuten later weer heel nodig, kreeg gewoon steken.
    - net ook weer wat doorzichtige en witte afscheiding, mijn schede uitgang en in mijn vagina zelf :) voelt het weefsel gezwollen en heel zacht en ook van binnen zit witte afscheiding;
    - kreeg ook wat sterretjes voor mijn ogen, wat je vaak krijgt als je denkt flauw te vallen....(dat gebeurde gelukkig niet hoor).
    - daarnaast heb ik de laatste dagen echt veel trek, echt zo'n hol gevoel van binnen;
    - en tot slot, jeuk op mijn armen en benen...heb gekrabd tot bloedens toe..:x Nu is het weg...

Was trouwens op visite bij een vriendin die over 1 week is uitgerekend, zij liet mij haar temperatuurkaart zien van deze zwangerschap. Zij had 5 dgn voor haar NOD licht positief getest met een temp van 36.6 en op haar NOD en later werd dit 37.1/37.2.

Ohja, de kat van mijn vriendin die wilde steeds mij me zitten, die kat weet dat ik dat niet wil en dus duw ik haar altijd van de bank en vervolgens komt ze dan niet meer...nu bleef ze maar komen...:(

Zucht, zal het wel of zal het niet.....het zou te mooi om waar te zijn de 1e ronde :)

Knuf

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamygirl het klinkt wel allemaal bekend in de oren die symptomen van je...alleen vraag ik me een klein beetje af of je er niet te veel mee bezig bent...te veel leest op internet over symptomen en je die ook ineens voelt....ik weet het nl uit ervaring toen de eerste 2 maanden bij noa was er er ook onwijs erg mee bezig alles lezen op internet ieder symptoompje dacht ik dat ik zwanger was....ik heb er heel wat testen tegen aangegooid...begrijp me niet verkeerd ik snap dat je er erg mee bezig bent maar probeer het gewoon een beetje los te laten want als je er TE veel mee bezig bent kunnen die symptomen ook met schijnzwanger te maken hebben...je haalt je dan in je hoofd dat je misschien zwanger bent en dan heb je lichamelijk ineens allerlei zwangerschapskwaaltjes...maar meid ik hoop het echt voor je! dat de kwaaltjes echt een zwangerschap betekenen!~liefs!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vandaag jaarafrekening van de nuon gehad...we krijgen 1000euro terug!!1 ben zo blij!!! dat komt echt mooi van pas...we zijn ook gelijk 75 euro per maand minder ingeschat...dat kunnen we dan mooi gaan sparen...:)
    ik vind het wel vreemd dat we vorig jaar 1800 kuub gas verbruikt hebben, en dit jaar maar 700..het zal wel goed zijn...

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Lin,

Tja, ik weet ook niet of ik het voel omdat ik het wil voelen maar na mijn idee lig ik nu echt krampen op de bank, heb ik witte afscheiding in mijn slip, doen mijn tepels echt zeer etc. Ik lees uiteraard ook een hoop, tuurlijk denk ik dan, he dat heb ik ook etc. Ik zou het uiteraard niet zeggen als ik het niet zou voelen. Maar snap je hoor! Ik heb de afgelopen week juist heel rustig gehouden en realiseer me heel goed dat ik aanstaand weekend gewoon ongesteld kan worden. Maar ja nu voel ik dit eenmaal, geef het enkel aan en houd een klein sprankeltje hoop ondanks dat het de 1e ronde is!

Lekker joh zoveel geld terug!!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou dreamygirl dan zou je best wel eens zwanger kunnen zijn! alhoewel ik tegen mijn nod ook altijd wel veel witte afscheiding heb....ik hoop het echt voor je meid! nog maar n paar daagjes...en dan weet je het....

@iedereen slikken jullie allemaal al foliumzuur? ik slik die etos multivitamine zwanger worden...daar zit ook foliumzuur in..schijnt ook voor een betere/regelmatige cyclus te zorgen...

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    We wachten het af lieve Lin, enne altijd goed om elkaar met beide benen op de grond te houden, we gaan er gewoon vanuit dat de rode duivels gaan komen. Ik slik Dagravit Mama&Baby, das foliumzuur incl vitaminen en kan je de gehele zwangerschap en tijdens borstvoeding slikken.

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ehm, waar is iedereen vanavond?

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ linda, wouw relext zeg dat je zo veel terug krijgt. Kregen wij dat maar eens, vaaks moetje betalen..
    ik heb wel foliumzuur maar slik het nog niet elke dag braaf. Ik geloof die van vsm mama. Heb gehoord dat kiwi ook goed is zit ook heel veel foliumzuur in, die eet ik wel.

@ dreamygirl, ja het was gisteravond rustig hier. Ik was eerlijk gezegd met andere dingen bezig.

Enne hoe ist met de meiden die bijna mogen testen of ongi worden?

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Famke: geeft uiteraard niets hoor dat je gisteravond met andere dingen bezig was haha, het leven draait niet alleen om het forum...het viel me gewoon ff op..:D

@hier: sorry meiden, heb een vreselijke slechte nacht achter de rug, werd zwetend wakker, zo vreselijk echt heb ik gedroomd, en die droom was niet zo leuk..zucht...maar goed werd dus wakker om 08.35...das vroeg voor mijn doen en dacht, ik blijf nog ff liggen en probeer weer te slapen...lukte niet...Toen bedacht, ach steek toch nog maar een keer die termo naar binnen en meet ff:) (ja, ja ik weet het)...mijn temp was vanmorgen 36,9 (0,2 gestegen). Vervolgens mijn bed uitgestapt, keek in de spiegel, 2 puistjes schuin boven mijn rechterborst :$...hmm...toen kon ik het niet laten...sorry hoor...maar heb getest...ergens hoopte ik dat ie positief zou zijn....maar nee harstikke negatief!!
    Het waren de spannenste 5 minuten in mijn leven ooit (ondanks dat ik me realiseerde dat ik 3 dgn voor mijn NOD zit en dat het nu eenmaal de 1e ronde erg ondenkbaar is om zwanger te zijn), en ik realiseer me dat ik die nog vaak ga meemaken ;)

Tja, jammer...volgende ronde beter...verwacht zondag, of wellicht wel eerder of later (aangezien mijn cyclus misschien nog door de war is) mijn menstruatie en gaan we weer volop aan de klus...

Ik weet dat ik vroeg heb getest, maar probeer me zelf niet langer voor de gek te houden, en zet dat sprankeltje hoop nu echt ff opzij (ben van nature nogal een positief ingesteld persoon, dus hoop dat dat lukt, moet ook realistisch zijn).

Ik ga me zo omkleden en ga maar ff spinnen....:)

Fijne dag meiden!

Knuf,
    Dreamygirl

18. raspberry

@Dreamygirl, wat een teleurstelling.....maar zoals je zelf ook al zegt heb je wel heel vroeg getest. Ben benieuwd!

Sookie!! Ga je vandaag testen?? Of kan je toch nog wachten?!

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden ,
    ben ik weer, Gister was mijn schoonpapa jarig, dus ik was daar en niet hier :p hihi

Linda, lekker! zoveel geld terug! Wij hebben ookaltijd een wat hoger termijnbedrag als nuon voorsteld, juist omdat je dan aan het eind een lekker bedrag terug krijgt (soort van sparen zegmaar ;) )

Dreamy, tja, te vroeg getest.. kan er niets anders van maken ;) Zondag gewoon nog een keertje. oja,tempen na een onrustige nacht en draaien enzo heeft geen zin, je basale temp is dan allang vertrokken... maar dat wist je al!

Raspberry, nee, heb niet getest. Ik denk dat het niet gelukt is, dus ik zit alweer in de planning vd volgende ronde zegmaar. Ach, we zien wel, als er zondag nog geen bloed is, test ik wel, maar verwacht er niets van..(kan het ook niet tegenvallen)

Famke, die foliumzuur, als ik er aan denk heb ik die bende van vsm en boven in de badkamer heb ik ook gewonen foliumzuurpilletjes liggen...maar, tja.. als ik twee strepen heb zal ik beter opletten :)

@hier, licht gevoelige borsten en lichte ongiekramjes.. kofiemelk-kleurige afscheiding, en ik denk dat niet gelukt is..

Anywayz, we zien wel!

Knuf Sookie

20. raspberry

Aaah Sookie, ik blijf toch hopen! Je houd ons wel op de hoogte he! xxx

Deel Deze Pagina