Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Wat denk jij nou?! Eerts twee weken lief en leed met mekar delen en dan nou ineensradiostilte! Nee, ben maar niet bang! Volgens mij hadden we een paar blz geleden al besloten dat we forum-vriendinnen zijn geworden, en dat we blij zijn met elkaar!

haha, ik zou jullie toch nie willen missen!

Dikke knuf Sookie

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hallo meiden,

weer een nega test vanmorgen ik geef het op ga geen test meer doe en wil!!!!!!!!! dat mijn ongi door komt dan ben ik hopelijk van die steken af gister weer eerder gestopt met werken had temp van 37.8 verhoging maar geen koorts lekker vrij vandaag.

hoop voor de rest van de meiden dat jullie goed nieuws krijgen.

Linda wauw dat noa al begint te lopen..... en wat een hoop geld daar kan je hoop mee doen.

sorry meiden ben de afgelopen dagen nogal veel met mijzelf bezig geweest en niet met jullie het spijt mij

ik duim duim duim voor jullie

dikke knuf roos

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sookie, FIJN, je hebt gelijk! Er is geen weg meer terug nu haha!

@Roos, heh jakkes ik baal voor je mee. En het geeft niet dat je even met jezelf bezig bent geweest hoor, dat is gezond!!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Idd meiden, ik weet het haha, veels te vroeg getest, we gaan het afwachten...tja, Sook je had me toch beter moeten vastbinden hoor hahaha...enne bij jou is het ook zo he, geen bloed geeft moed :p Gefeliciteerd met je opa trouwens ;)

He, Roos wat balen zeg, volgens mij wordt je idd echt ziek....kan me indenken dat je nu zoiets hebt van, laat maar komen die :x duivels.. Enne no problem hoor met jezelf bezig zijn, wij zijn hier toch wel te vinden...

Meiden, ik ga douchen, spinnen ging niet door, dus heb een eigen fitness programma gedraaid ....fijne zonnige dag vandaag!!

xx

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, schoonpapa = schoonvader = pa van Tim
    Hihi,
    Alle opa's aan beide kanten zijn niet meer. Maar is niet erg hoor!

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Owh sorry, te snel gelezen denk ik...ik dacht opa gelezen te hebben..lekker stom :) Gaat lekker hier hihihi...

Lekker gedouched, nu happie eten en op pad...

xx

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    he meiden,

hier lekker geshopt lekker veel geld uitgegeven:p:( de beste remedie als je je niet goed voelt zometeen lekker douche en dan naar de kapper kom weer als nieuw terug.

nog geen ongi te bekennen buik is rustig nu. zweet mij nog wel te pletter maar zal wel aan het het weer liggen het is raar weer.

hoe is het met jullie?

liefs roos

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Das zeker de beste remedie Roos, shoppen, werkt altijd...

Nadat ik vanmorgen gesport had ben ik samen met manlief boodschappen gaan doen, nieuwe dekbedovertrekken gekocht, cadeautje ivm verjaardag gekocht en een leuke nieuwe lamp meegenomen. Net direct alles geïnstalleerd...ohja en een nep openhaard van mijn schoonouders gekregen, hebben we op de slaapkamer neergezet met mooie kandelaars erop...wordt het klussen nog aangenamer hahaha..

Ik voel heel af en toe ongi-kramp-vlaag door mijn buik en verder helemaal niets...nou ja, tepels zijn nog gevoelig..thats it.
    Heb wel de zwangerschapstesten ff aangevuld haha...you never know..

Knuf

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    hier ongie-gevoel.. baal een beetje, ookal weet ik dat het nog alle kanten opkan..

Denk, ga ik de Roos-remedie doen; shoppen. Wil een nieuwe cellphone.. dacht dat ik al kon verlengen.. maar helaas, pas vanaf 7 okt.. Nouja, kan ik nog ff goed kijken wat ik wil.. Maar daar komt het, ik weet het niet! Nu heb ik een nokia n95 8gb, maar dat is een ramp met mijn lange nagels.. Probeer maar es te sms'en met zo'n slider-ding...
    Wat is een leuke? Er moet iig wifi op zitten en een camera.. en verder all the usual natuurlijk (bluetooth, polyphone/mp3 ringtones, musicplayer, ..)

Knuf sookie

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee

Dreamy leuk zo`n openhaard romantisch

Sookie ik heb de htc magic erg relaxe phone touchscreen maar reageerd op warmte dus heb je je nagels niet nodig er zit wifi op alleen de bleutooth is echt heel slecht en bijna niet te gebruiken.

succes met je keuze maken ;)

lekker bij de kapper geweest nu nog een beetje kleur op mijn gezicht krijgen (ben echt lijkbleek) en dan ben ik weer helemaal de oude

liefs roos

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi,

Net alles weer even gelezen. Druk dagje gehad. Zo naar naailes.
    Ik voel me net zoals anders. Zal t weekend/volgende week wel ongi worden.

Roos dat is slim van je bedacht lekker shoppen.
    sookie, spannend, je kan alleen maar wachten..wachten..en nog eens wachten!!gggrrrr!!!!!

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    begin rugpijn te krijgen, van die lage.. hoort niet bij me normale gang van ongesteldheid.. Bij jullie?

En ja Famke, wachten, niet me sterkste kant, hihi. En wat lees ik, naailes, leuk!

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Leuk Famke, naailes. Dat hoor je niet vaak!
    Ik heb altijd pijn in mijn onderrug Sook een dag voordat ik ongi wirdt en tijdens mijn ongi. Maar gisteren had ik er ook last van, vandaag nergens last van. Dus tja, ik weet het ook niet..spannend, nog een paar dagen en dan zullen we het allemaal weten...

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke leuk naailes! mijn moeder zat ook altijd op naailes en maakte ook kleding voor ons! toen was het goedkoper om zelf te maken maar volgens mij is het tegenwoordig meer voor de leukigheid want kleding (kinder) in de winkel is geloof ik goedkoper als het zelf maken (stof en uren die je erin steekt)
    maar het is wel gaaf als je het kan!
    ben jij voor je 1e kindje bezig of heb je al kinderen?

@sookie hopelijk kan je je schoonpapa(en je vader) over plus minus 9 maanden echt opa noemen;)

@dreamygirl bale van je negatieve test probeer het over een paar dagen nog n x...hopelijk issie dan wel posi! ik weet precies hoe spannend die paar minuten zijn....pfff..

@roos ook voor jou bale joh dat je een negatieve test had en dan nog overtijd ook! misschien is deze maand je cyclus wat langer of is het hcg gehalte nog te laag...over een paar dagen misschien beter nieuws...hoop t voor je!

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey girls,

Ik ga slapen!
    Die openhaard staat echt zooo leuk op de slaapkamer, heb hem net aangezet en dan zie je in het donker zo leuk die vlammetjes branden..ben er helemaal blij mee!!

Nog steeds gevoelige tepels, en het lijkt wel hele zachte (.)(.), iet wat afscheiding en bij uitrekken van mijn lijf of persdrang voel ik mijn onderbuik....verder geen symptomen meer...

Lekker slapen allemaal..

xx

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik heb vaaks als ik ongi ben buikpijn(verga dan, zat daarom aan de pil) en rugpijn, onder in mijn rug.
    En ja ik zit op naailes, alweer 1 1/2jaar. Het is heel erg leuk om te doen en gezellig. Ik neem wel eens een kennis mee. Vaaks ben ik er alleen of met z'n 2en. Voor kinderkleding kan het naaien denk ik niet uit, ga naar de zeeman en voor een paar euro hebje een broek of truitje. Ik naai nu een spijkerbroek voor me zelf. Een lap van 15euro van de mark. En die uren reken ik niet want dat is bij mij hobby!!
    Binnenkort weer naar een stoffenbeurs, dus lekker goedkoop stof inslaan. En met de lapjes die overzijn kun je baby kleertjes naaien!

Uh ja we zijn voor ons 1e kindje bezig.(heb wel oppaskinderen hihi)

Verder hier nog nieuws?

Ik zal even kopje thee drinken, stofzuigen, dweilen, douchen en dan naar de kapper. En vanmiddag werken, oppassen dus.
    Morgen ben ik er weer niet:x We zijn de hele dag op visite, en dat bij 3 verschillende gezinnen!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey girls,

Vandaag weer zo vroeg wakker, ik werd gisternacht en vannacht s nachts wakker, dan heb ik het idee dat ik niet meer kan slapen maar val dan toch in slaap. Ook vannacht weer heel realistisch gedroomd, werd dit keer wel rustig wakker....vanmorgen weer getempt (tja, kan het nu net zo goed vol houden tot mijn NOD:p) mijn temp was 36,9.

Gisteravond kon ik moeilijk op mijn buik/ borsten liggen. Zo gevoelig waren mijn (.)(.). Ook voelen ze nog steeds zacht/vol...manlief liet ik even voelen, met name mijn tepels, jeetje zei die, je hebt hele uitstekende knoppen :D Tja, meiden logisch dat een harde tepel uitsteek haha, maar ze zijn harder en anders van vorm..lastig uit te leggen. Ook lijken ze zo gespannen te staan dat het uiteinde van mijn tepel wat wit/bleek uitslaat, ook de bobbeltjes op mijn tepelhof staan op spannen.

Maar zoals ik velen van jullie en de rest van de wereldbevolking mag geloven kan dit ook duiden op ontpillen of een aankomende ongi.
    Ik staar me dus nergens op blind...we wachten het heel geduldig :$ af...

Vraagje aan jullie allen, hadden jullie de 1e maand toen jullie gestopt waren met de pil ook al dit soort verschijnselen of kwam dat later...de 1e maand had ik dit namelijk allemaal niet....

Enne Sook, vandaag is jou NOD toch? En, en, en??

Knuf

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dreamy,
    Hier nog zo'n nachtbraker! tandaard de afgelopen paar weken om 3u wakker.. En gister was ik er van overtuigd dat tim een schuur had gebouwd in de tuin, dat ik meteen uit het raam ging kijken en helemaal opgelucht was dat ik het gedroomd had..

Oh, me nod is pas morgen.. Ik had vanmorgen voor de grap ook ff getempd (ondamks m'n goede voornemen van een paar dagen terug, nog steeds niet gedaan door van deie onrustige nachten), maar de temp was niet grappig... 36,33.... Da's zo ongeveer pre-ei temp... Het zal me dus vebazen als ik zwanger ben! Ik verwacht dan dus ook toch vandaag en anders morgen me ongie.. Als ie vandaag komt, was ook mijn vermoeden dat me ei niet op zaterdag maar op vrijdag is gesprongen juist.. Hmm, er lagen wel verse zaadjes klaar toen..
    Achja, we zien morgen wel! (of vanmiddag ;) ) Me borsten zijn nog wel gevoelig, en vanacht op me zij liggen ging gewoon niet..

Vanmiddag ga ik zijkapjes voor me motor ophalen, na veel zoeken eindelijk gevonden op marktplaats, en nog dichtbij ook. Die zijkapjes worden door honda niet meer geproduceerd en zijn de meest verloren kappen van de hele motor.. logica van honda? En idd, van mijn verjaarscadeau-goldwing is mijn papa die linkerzijkap ook verloren... Ik ben wel helemaal blij met deze vondst op MP, bij een honda-dealer (hoe noem je zo'n zaak, uhh, waar ze 2dehands en nieuwe onderdelen hebben van goldwing) betaal je al gouw tegen de €150,- voor de linkerkap. Nu links en rechts samen voor 1/3 van dat bedrag!

Knuf Sookie

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Sook,

Hmm, tja je temp is laag, maar voor jou heeft dat waarschijnlijk wel waarde omdat je vaker getempt hebt toch? Vergeleken met jou is mijn temp dan hoog, maar ja weet niet wat mijn basale temp is, 1 ding is zeker, hij is al 5 dgn 36,7 en gister en vandaag 36,9....

Maaruh wat betreft mijn vraag over het ontpillen, had jij direct na het stoppen met de pil al die verschijnselen? Of pas later?

Gaaf joh die motorkappen, dat scheelt een hoop geld...weer is nog steeds prima om motor te rijden...mijn man vindt het super om motor te rijden, heeft er zelf overigens geen 1, maar gaat 1/10 een motor huren voor een dag en lekker touren!

Knuf

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Phoe, dreamy.. Dan moet ik wel ff diep graven! Dat is al weer bijna 3jaar geleden (Damn, zo lang alweer... :$ :( )
    En heel eerlijk, ik weet het niet meer...:) Sorry...

Tja, me temp is idd te laag voor een zwangerschap, dus wachten we op het rood.. jou temp daarintegen ziet er beter uit! Benieuwd wat ie morgen en overmorgen doet :p

Enne wat die motor betreft, ik heb er nog eentje "over".. hihi Maar je vent heeft gelijk, het is heerlijk weer om te rijden, beter als 27 graden.

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina