Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ dreamygirl. Ik had nergens last van toen ik stopte met de pil. Werd keurig ongesteld na ongeveer 30 dagen. Alleen wat minder ongesteld, na 2a3 dagen is t echt voorbij en anders waren t wel 4 dagen:D.

Vervelend dat jullie zo slecht slapen. Ik ben de laatste dagen juist steeds moe. Slaap snel en schrik wakker van de wekker.
    Verder weinig kwaaltjes hier of ergens last van. Wacht nu totdat ik ongi ga worden. Vermoed zelf dat die later gaat komen omdat mijn ei ook later was. Dus elke keer als ik weg ga, tas mee met always en pijnstillers van Aleve feminax.

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #502 Dreamygirl, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
    Tja, Sook idd afwachten wat mijn temp morgen doet. Als ie morgen keldert dan weet ik genoeg en zal mijn ongi eraan gaan komen..als ie daarentegen hoog blijft of zelfs stijgt...tja dan wordt het echt spannend ;)

Tja, Famke jij bent natuurlijk al in maart gestopt en ik pas juli, vorige maand had ik ook nergens last van, behalve dan dat ik wat last had rondom mijn eisprong...hetgeen wat ik nu heb gevoeld of voel had ik toen dus allemaal niet...maar goed dat zegt officieel nog niets...wellicht zegt het zondag of volgende week wel wat...we wachten af...ik val overigens wel heel snel in slaap...alleen hetgeen wat daarop volgt is de afgelopen 2 nachten ff raar..

Moet vanavond/nacht werken van 18.00-02.00...verder vandaag lekker rustig rommel dagje, was net gedaan en ga straks denk ik ff naar een vriendinnetje toe..zie wel..hmm tempen wordt dan dus wel wat later op de ochtend omdat ik pas om 03.00 in mijn bed lig..

Knuf

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heee meiden,

Hier nog steeds geen ongi te bekennen.

Dreamy. mijn cyclus en kwaaltjes sinds ik gestopt ben met de pil
    23 mei gestopt met de pil na 3 dagen doorbraakbloeding
    na 25 dagen ongi nergens last van al hoewel ik heb toen echt heel erg gevloeit moest mij om de 15 min verschonen en ik gebruik tampons dus reken maar uit
    na 25 dagen weer ongi (nergens last van en zo blij jeeeee regelmaat)
    tja en daarna begon het was in ene overtijd nega test had echt alle verschijnselen na 4 dagen te laat te zijn werd ik ongi
    tja en nu zitten we weer op 30 dagen.

Sookie en dreamy jeetje meiden vervelend van de slechte nachten. ik slaap verder prima ben/blijf alleen zo ontzettend moe

Famke hoe is het verder meid en nu met het vrijen nog steeds op slot?

liefs roos

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja dat had ik ook Roos, vreselijk veel bloedverlies, om het half uur een andere tampon, en pijn..phoe dat was de reden toen dat ik aan de pil was begonnen...

Hmm, zie je, bij jou eerst ook geen verschijnselen, toen wel en toch ongi...tja, daarom ik staar me nergens blind op..we wachten het af..maar die stijgende temp vindt ik wel bijzonder...;)

Knuf

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    goed zo wijfie moet je ook echt niet doen want je lijf kan je echt bedonderen.

die temp ziet er enigsinds wel goed uit. ik hoop het voor je meid.
    ik heb al zere duimen dus dat doen ik niet meer:p. maar ik brand een kaarsje voor je;) hihihihi

zet hem op nog 2 daagjes en dan mag je voor het eggie testen en ik hoop voor je dat het 2 streepjes zijn

dikke knuf roos

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het enige waar ik eigenlijk de eerste week last van had was ontzettend hoofpijn.

@roos, het vrijen wil nog steeds niet:x ik heb woensdag avond even gehuild was het zo zat .. hebje er zo'n zin in wil t weer niet :(
    We zijn aan t zoeken naar de oorzaak. Beetje vies praat, maar ik ben wel 'open' maar mijn man zit tegen een bot aan te duwen en komt daardoor niet verder. We hebben dit nog nooit eerder zo gehad. We hebben al verschillende standjes geprobeerd maar niets wil.
    Gelukkig zei mijn man, al zal dit nooit lukken ik blijf altijd bij je ;)

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ Famke, wat ontzettend vervelend meid! Heb je al met je vingers gevoeld wat er "in de weg" zit? Wellicht kun je zo voelen waar ie heen moet, en kun je m leiden door bovenop te zitten en jij de richting bepaald.. Ik denk maar ff mee, sorry als het te .. uhh, te dichtbij (?) is/komt..

Knuf Sookie

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    hoi sookie,

Man mijn kan rustig met zijn vinger(s) naar binnen gaan dan is er niets aan de hand nergens last van.
    We hebben ook al geprobeerd dat ik bovenop zit, maar ook dit lukt niet.
    Mijn man zei; 'hij'moet een soort bochtje maken en dat wil even niet. Met de vingers wel.
    Hij was me zo aan t afleiden dat ik niets door had en 'm er in wou doen, toen ineens een gil dat was ik ...

Lief dat je mee denkt, misschien kan ik er iets mee.

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff minder leuk hier.. ongie is begonnen... Dus door naar ronde 32...

Ben er wel een beetje verdrietig van, maar "gelukkig ' was ik al voorbereid door me lage temp vanmorgen..

Anywayz, ronde 32 dus..

Knuf van een beetje verdrietige Sookie

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Bekijk bijlage 17514

NOD aka Ei zkt zaad:
    Julesz: 4 september ronde 3
    Roosviceetje: 25 september ronde 4
    Famke24: 27 september ronde 4
    Dreamygirl: 27 september ronde 1
    Linda221: 11 oktober ronde 2

Sookie: 23 oktober ronde 32

Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!:
    Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Roos, thx voor het kaarsje, hopelijk helpt het :)

@Famke: wat vervelend meis, en wat raar dat ie dan ergens omheen moet ofzo...wel erg lief dat hij zei dat hij ondanks alles bij je blijft...zo hoort het ook, echte liefde!

@Sookie: @#$#@$%^ ...zo das eruit. Verdorrie, had het zo gehoopt voor je lieverd, tuurlijk ben je verdrietig!! logisch, en ondanks dat je je erop voorbereidt is het toch ff weer een klap...dat de vruchtbare periode dan maar weer snel mag aanbreken meis!!

Hier ook een verdrietige ik, en niet vanwege mijzelf maar mijn vriendinnetje. Mijn vriendin is bijna 7 maanden zwanger en heeft afgelopen woensdag te horen gekregen dat het baby'tje is overleden in haar buik, Nu moet ze vanmiddag naar het ziekenhuis om te bevallen...zucht...echt verschrikkelijk!! Ik hoorde het vanmorgen omdat ik smste hoe het met de zwangerschap ging etc. ze is door de emotie niet in staat geweest te bellen.....echt vreselijk..denk je al zover te zijn en dan dit..

Knuf

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    He famke vervelend meid dus als ik het goed begrijp ben je niet te nauw? maar zit er gewoon binnen iets in de weg?

Sook lieverd wat ontzettend KL*TE.... JIJ mag verdrietig zijn. xxx en een dikke knug

Dreamy dat is echt heel naar jeetje zit hier gewoon met kippenvel pffff echt bizar dat dat gebeurt pfffff. jeetje meid sterkte ermee

dikke knuf van
    een verwarde roos

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ dreamygirl, wat erg zeg, kan wel janken om dat soort dingen zeg. Denkje dat alles goed gaat..krijgje dit..pfff zwaar hoor!

@roos, nee ben niet te nauw want t ging altijd goed tot op heden. Er moet op de ene of andere manier iets in de weg zitten.

@ sookie, jammer zeg dat je ongi bent geworden, balen!
    Maar weetje tenmiste wel waar je aan toe bent wat onzekerheid is ook geen pretje ... zucht

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Meiden,
    dankje.
    En dreamy, sterkte met je vriendin. Ik hoop dat ik (wij allemaal) dat nooit mee hoeven te maken.. iig via deze weg een knuffel voor haar en dr vent.

Ik gaa vanavond met tim maar weer es om tafel zitten over de gyn.. wellicht dat we niet tot jan wachten maar al eerder weer terug gaan.. En dan er op aan dringen om verder te gaan, kijken wat IUI voor ons kan betekenen, en iig de onderzoeken waarom ik al 3mk's heb gehad..

Anywayz, toch wat tranen over me wangen...

Knuf Sookie

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Sook, och lieverd kan me zo voorstellen dat je tranen hebt laten vloeien....hey verdorrie, het is jullie zo gegund, waarom gaat dit nou allemaal zo!?! Ik hoop dat jullie eerder terecht kunnen, kan me indenken dat je niet langer wilt wachten..jullie hebben al lang genoeg gewacht...dikke knuffel voor jullie!!

Zucht, heb net ook ff een potje gejankt, net voor een echografie voor mijn schouder geweest (heb ik al maanden last van, pijn is ernstig en behandeling helpt tot op heden niet). Nou meiden, de pijn was tijdens de echo en nu bijna ondraaglijk..ik blijk een ontsteking te hebben, er zit vocht tussen mijn pees en mijn bot, er zitten dus scheurtjes in mijn pees en dat kan nooit meer helen...zucht, waarschijnlijk moeten er spuiten in mijn pees gezet worden en dan vloeistof erin spuiten....
    Nou, is dat allemaal overkomelijk hoor, en blijf positief gestemd in de hoop dat er verbetering in gaat komen..maar de pijn in mijn schouder straalt nu uit naar mijn rug, nek en hoofd...knallende koppijn..

Moest dus ff janken doe ik niet zo snel maar in combi met het verlies van het kindje van mijn vriendin...zucht...het luchtte wel ff op..tja dat heb je weleens...dus waarschijnlijk komt mijn ongi er wel aan dit weekend want dan ben ik ook altijd een emo.

Knuf

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Zucht, ben nu moe..heeel moe..ga asprine nemen en ff op de bank liggen...

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @sookie, gossie, ik kan begrijpen dat je op dit moment verdrietig bent. Jullie zijn tenslotte al een poosje bezig...hopelijk zijn jullie snel aan de beurt, want wachten duurt altijd lang.

@ dreamygirl, voor jouw ook allemaal naar zeg. Ik zou ook emo zijn als mijn vriendin dat zou overkomen. Ik geloof dat ik dan ook even moest huilen. En wat vervelend dat je zo'n pijn hebt.

Sookie en dreamygirl heel veel sterkte voor de komende tijd en we zijn er voor jullie. Huil maar lekker uit ..

Liefs van mij

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@sookie & dreamiegirl
    Dikke knuffels en duizend kusjes voor jullie! xxxxxxxxxxxxx

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt voor jullie medeleven en knuffels lieve meiden..pijn was zo erg dat ik besloten heb niet te gaan werken ( phoe das niets voor mij)..ff mijn grenzen stellen nu. Heb het vreselijk koud deze avond. Lig onder mijn dekentje op de bank nu..op tijd naar bed.

Knuf

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Groot gelijk!! Altijd goed voor jezelf zorgen!
    Ik ga ook lekker op bedje, morgen weer werken.
    Tot morgen! xxx

Deel Deze Pagina