Meiden, van miij ook dankjullie wel voor jullie lieve woorden en knuffels! @hier, Nou, met Tim gepraat (voor zover ie het er over hebben wou) en besloten dat ik maandag de gyn bel om de onderzoeken naar de herhaalde mk's te starten en te gaan praten over IUI. Daar wil ik toch eerst mee beginnen, van daaraf kunnen we nog altijd door naar IVF. Nu verder Popstars, met een groot glas wijn en starkjes lekker naar bed. vast welterusten! knuf Sookie Ps, Dreamy, meid doe rustig aan! Groot gelijk dat je niet naar je werk bent, niet verantwoord met zo'n pijn.
@sookie, wat goed zeg dat jullie het hebben besproken, lijken mij best moeilijke dingen. Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de gynocoloog. Gisteravond onverwachts weg.We waren even te shoppen en kwamen we m'n schoonouders tegen en die stonden er op dat we met hun mee naar huis gingen om wat drinken .. schoonmoeder is nog langs te bakker geweest om wat 'lekkers' want daar is ze dol op! En wij ook wel stiekem. Maar waar we al bang voor waren het werd laat..:x maar toch geprobeerd te klussen. Gelukkig wou 'hij' er vandaag een stukje in maar ik verging van de pijn. Ik denk dat ik nu onbewust de spieren ga aanspannen omdat ik ga denken staks doet 't pijn ... zucht. Wat kan ik lekker klagen zeg Ik ga zo de kleren doen en dan gaan we visite hoppen, morgen ben ik er weer. Iedereen een prettige dag!
Hey meiden, @Sookie: wat fijn dat jullie gesproken hebben met elkaar...moeilijke gespreksstof waar je, zeker als man zijnde, niet altijd op zit te wachten. Fijn dat jullie de beslissing hebben genomen om maandag de gyn te bellen.... @Famke: hmm, een klein stukje erin en dan toch zoveel pijn. Ik denk idd dat je onbewust je spieren aanspant ja...ik heb het weleens tijdens de laatste dagen van mijn ongesteldheid, dan wil die tampon er eigenlijk niet meer makkelijk in, maar ik moet en zou dat ding erin krijgen hahaha...als ik dan uitadem voel ik dat de spieren in mijn vagina ontspannen en dan kan ik hem inbrengen. Wellicht helpt dat bij jou ook om bewust aan die spieren te denken en uit te ademen... @hier: ik was blij dat ik gisteravond thuis ben gebleven, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn vriendin en haar vriend. Om 16.37 kreeg ze voor de 2e keer wee-opwekkers want de bevalling wilde niet echt vlotten...hij had gevraagd of ik iedereen wilde bellen omdat hij niet in staat was om steeds hetzelfde verhaal te moeten vertellen. Logisch, dus ik heb iedereen gebeld. Gisteravond tegen 22.15 een sms dat ze een zoon Andrew gekregen hebben en dat het een heel mooi jongetje is....phoe, krijg het ff te kwaad nu ik tik...wat is het toch oneerlijk verdeeld...ik maak me druk of ik morgen wel of niet ongesteld ga worden en zij hebben %$#$@#$% een kindje levenloos in hun armen liggen.... Phoe, ben weer op adem gekomen....hier gaat het natuurlijk ook gewoon door en na wederom een nacht met 6x wakker worden en dromen vanmorgen rond 09.45 getemperatuurd. Moet zeggen dat ik tussen 06.00 en 09.45 rustig geslapen heb. Mijn temp was vanmorgen 37,0. Heb natuurlijk wel later getempt dan de andere dagen dus weet niet of dat verschil uitmaakt? Ik stond vanmorgen in de badkamer en hoorde de testen roepen..maar nee, morgen zijn we samen vrij, ik ga morgen op mijn NOD testen... Verder gisteravond af en toe op links in mijn baarmoeder paar tintelingen, geen afscheiding, geen ongi-gevoel en alleen echt het idee dat mijn tepels er anders uitzien, mijn tepelhof lijkt wat groter en die bultjes op mijn tepelhof zijn opgezwollen, ook als mijn tepel niet hard is. Tja, of ik zie spoken hoor Ohja, en ik poep (sorry) heel veel de afgelopen 2 dgn, gisterochtend 3x en nu voel ik alweer drang. Het stomme is dat ik dat altijd alleen heb als ik ongesteld ben, hmm of zou het er dan toch aan zitten te komen. Mijn onderbuik is wel gevoelig als ik pers.. Liefs,
@sookie wat balen meid!Ow ik had het zo gehoopt voor je! ik zou wel doorgaan met smeppen tot je naar de gyn moet... @dreamygirl wat vreselijk zeg voor je vriendin, ik geloof dat het ieders nachtmerrie is en dan wordt het voor haar werkelijkheid...heel veel sterkte.. @famke balen dat het nog steeds niet wil lukken...misschien is het idd iets psychisch en span je onbewust je bekken(?) aan of je spieren zodat hij er niet in gaat? dit is dus pas sinds jullie voor een kindje gaan of is dit altijd zo geweest? misschien anders als het over een tijdje nog niet lukt met de huisarts bespreken... Ik ga vanavond met ene aantal buufjes uiteten bij de griek dus zal er vanavond niet meer zijn... verder heb ik woensdag gesmept en gisteravond hadden we geen zin ik was bekaf (was na me werk nog naar v&d gegaan) dus vanmorgen nog gesmept..ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad dus we gaan voorlopig door
@Linda, Dankje. Over het SMEPpen dat was ik ook zeker van plan. En ik kan wss over twee weekjes al terecht bij de gyn. Ik plan me afspraak natuurlijk zo dat ik op CD12 zit, en er gelijk een follikelmeting gedaan kan worden (ben er dan toch) En omdat ik al in die MMM zit, is een afspraak makkelijker gemaakt dan wanneer ik helemaal nieuw zou zijn.. Anywayz, ben blij als deze ongie weer voorbij is, want t doet weer ontzettend zeer.. Enne, lin, veel plezier bij de griek! @Dreamy, **HUG** Knuf Sookie
Hey meiden, Bedankt voor de hugs en sterktewensen...kan het maar niet uit mijn hoofd zetten en wordt er echt emotioneel van, zeker omdat wij nu zelf ook proberen een wondertje te maken, komt zo dichtbij dan he? Je kunt je gevoelsmatig, lijkt wel, erg goed inleven over hoe dat zou moeten zijn...nou ja we voelen het niet exact...maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel... Hmm, ik weet niet zo goed meer wat ik zelf in mijn lijf voel, voel in mijn lijf emotie-vlagen en zenuwvlagen...ook net weer wat witte afscheiding in mijn slip. Binnenste schaamlippen weer vol doorbloed en glibberig zacht, ook van binnen is gezwollen en komt ook van binnenuit enkel witte afscheiding mee. Voel nog steeds vreemd gevoel in mijn onderbuik en rug....heb ook weinig trek, zin in niets... Door dit gevoel en de afscheiding (want dat had jij ook he Lin voordat je ongi werd?) denk ik dat ik morgen ongi wordt, door mijn temp hou ik een sprankeltje hoop.... Have fun bij de Griek Lin, en Sook hopelijk is de ongi idd snel voorbij, ik ken dat, die vreselijk pijn..zucht, rot-vrouwenlichaam ook... Knuf
@dreamy ja ik had heb ook voor ik ongie wordt veel afscheiding wit maar ja dat kan je ook hebben als je zwanger bent...ik zou nog 1 of 2 dagen met testen wachten dan weet je het denk ik zeker...ik hoop het voor je meid! ik snap dat je er emo bent hoor over je vriendin dan kan je nog wel niet zwanger/moeder zijn maar ieder normaal mens kan zich indenken hoe erg het moet zijn om zoiets mee te moeten maken...dat maakt denk ik niet zoveel uit of je nu moeder bent of niet/zwanger of niet...nogmaals veel sterkte! dikke knuF!!! @sookie fijn dat je zo snel terecht kan...mijn zwager en schoonzusje zitten in een icsi straject (of had ik dat al gezegd) ze hadden in juni een terugplaatsing gehad, was even zwanger maar dat is helaas misgegaan...ze moeten volgende week weer naar de gyn om te bespreken wanneet ze de ingevroren emmy's terug gaan plaatsen.. wat houdt iui ook alweer in?
vandaag was mijn ovutest trouwens bijna positief...ik denk dattie morgen positief is...het test streepje was nog ietsje lichter dan de controle streep maar al een stuk donkerder dan gister en eergister....dat wordt klussengeblazen de komende dagen
IUI= Intra Uteriene Inseminatie Dan insemineren ze "schoongemaakt" zaad rechtstreeks in de baarmoeder. Met hormonen zorg je vantevoren dat er twee of drie eiblaasjes rijpen en op springen staan en een paar dagen voor de inseminatie wek je de eisprong op met een shot hCG..
@Lin: nou dan klopt je banner aardig goed aangezien daar staat dat je ei over 2 dgn springt...klusze meid!! Enne, ik weet niet zo goed of ik nog een paar dagen kan wachten hoor met testen...ik denk dat als ik morgen nog steeds een hoge temp heb (ik denk dat 37,0 hoog is ) dat ik dan gewoon test. Die van KV zijn toch wel zo gevoelig dat ze evt al iets van HcG kunnen opsporen (als dat er zit natuurlijk he)... @Sook, spannend hoor meid...hopelijk kunnen jullie idd snel terecht! Knuf
ja meid je heb gelijk! ik zou ook testen ik zou ook niet kunnen wachten...alleen is het altijd wel zo dat als natuurlijk je cyclus deze maand langer zou zijn je 1 dag na je nod negatief zou kunnen testen maar daar moet je dan maar nie vanuit gaan...ben benieuwd hopelijk morgenochtend 2 strepen!!! ik ben er vandaag niet meer ga nu die kleine uit bed halen en nog even in de speeltuin en dan omkleden en naar de griek! fijne avond allemaal!!
Hahaha, ja zie je het ligt echt niet alleen aan mij hahaha...maaruh ik hou er rekening mee hoor meid dat het morgen zwaar negatief kan zijn...en dat mijn cyclus idd langer kan zijn...maar zoals Sook altijd zegt, geen bloed geeft moed!!
heeee meiden, hier vannacht ongi geworden (moet ik dan rekenen vanaf vrijdag of zaterdag?) hopelijk issie snel voorbij Dreamy knuf knuf knuf Sookie succes wijfie hoop dat je snel terecht kan en dat het mag lukken hoop het zo voor jou/jullie ik moet zo aan het werk pfff helemaal geen zin in is nog een slaapdienst ook bleh liefs roos
Hey Roos, Balen meid! Ik had het je zo gegund! Je CD1 is vandaag. Laat je even weten wanneer je nod is? Pas ik het weer aan op de lijst.. Knuf Sookie Ps, idd dreamy, geen bloed geeft moed!
Bekijk bijlage 17842 NOD aka Ei zkt zaad: Julesz: 4 september ronde 3 Famke24: 27 september ronde 4 Dreamygirl: 27 september ronde 1 Linda221: 11 oktober ronde 2 Sookie: 23 oktober ronde 32 Roosviceetje: 27 oktober ronde 5 Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
Hey meiden, Ik voelde net weer die ongi-krampen, ook in mijn rug, zoals ik altijd heb. Echter, ik heb dit gevoel altijd echt op het moment dat mijn ongi doorbreekt en niet een dag van te voren. Ook wisselen deze krampen af met een soort ploppend gevoel net boven mijn schaambot of aan de linkerkant, daar waar ik dus ook mijn eisprong en naderhand die pijnlijke steken heb gehad... Verder is mijn schede nog steeds gevuld met witte afscheiding...tja zou te toevallig zijn dat ik dit voel en die afscheiding heb als ik morgen niet ongesteld wordt. Kortom, het zal dan wel komen... Krijg ook geen hap door me keel, heb 1 stukje appeltaart op vandaag... Wat denken jullie meiden? Ik weet het, jullie kunnen er ook niets mee hahaha... ben een beetje zenuwachtig aan het worden.. Liefs... p.s. Sook, schema ziet er weer pico bello uit! Enne, Julesz hoest met u?
Nou en je maakt mij ook zenuwachtig hihi! Ik ben benieuwd! Ik moet morgen werken tot laat in de middag maar ik zal bij thuiskomst direct kijken hier of er goed nieuws is!
geduld dreamy, geduld! Haha!! Ksnap je helemaal hoor! Morgenochtend vroeg gewoon meteen met je eerste plas van de dag een test doen!! Ze liggen klaar neem ik aan?! En dan gelijk ons deelgenoot maken, hihi Of om de gelukwensen in ontvangst te kunnen emen of om onze troost-knuffels te krijgen.. Tja, meid, t kan gewoon nog alle kanten op.. Kan er ook niets zinnigs van zeggen.. Knuf Sookie
OH WAT BEN IK TOCH BLIJ MET JULLIE!!!!!! Heerlijk, direct reacties, ik ben gewoon op van de zenuwen haha, dat zal vast de reden zijn dat ik alleen 1 punt appeltaart op heb vandaag, de rest staat me tegen... Uiteraard liggen de testen klaar...ze roepen me de hele tijd al...ik zet vanavond (als er dan nog niets is doorgebroken, maar dat laat ik weten) ook alvast een plastic bekertje klaar waar ik in kan plassen. Heb een hele rij gekocht, want tja, als het morgen negatief is, gaan we gewoon door naar de volgende ronde....oehh ik hoop het zo... Fijne avond lieve forum-vriendinnen!! Smaks