Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jij ook!! en hopelijk slaap je beetje goed ondanks de zenuwen! x

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #542 sookie, 26 sep 2009
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
    Haha, in jou badkamer het zelfde als de mijne, een plank met:
    - maandverband voor strings
    - inlegkruisjes voor strings en hipters
    - tampons normaal en mini
    - ovutesten
    - zwangerschapstesten
    en, last but not least:
    - plastic bekertjes

haha!! :D:D

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahaha, nou die tampons mini zou ik eigenlijk wel moeten hebben, ik duw altijd die normale op mijn lichte dagen ook naar binnen...niet echt een pretje haha...en elke x zeg ik tegen mezelf....haal mini's....

Ik ga naar beneden...manlief komt net naar me toe, zegguh das goed nieuws toch 37,0 graden vanmorgen? Ik, tja ik hoop het schat...hij, ik hoop het ook...

Zooo..lief..:)

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och meiden, lig heerlijk op de bank K2 zoekt K3 te kijken. Ondertussen voel ik weer links die steekjes en een ploppend gevoel onder mijn navel. Ik zat net op het toilet en voelde ook een steekje in mijn borst. Bekeek vervolgens mijn tepels en op 2 bobbeltjes op mijn tepelhof zat wat wits, ik kon het uitknijpen alsof het 2 mini puistjes waren. Ik liet mijn borsten aan manlief zien en hij zei, lijkt wel of je tepelhof groter is en met meer bultjes. Ik heb gewoon, zoals 10dgn terug ook, zo het gevoel dat het raak is.

Tja, het is een gevoel want weet natuurlijk niet hoe het moet voelen. En weet je meiden, mocht het nou niet raak zijn dan heb ik in ieder geval ervaren hoe mijn lijf me voor de gek kan houden!

Wordt een lange nacht :)

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Eigenlijk sta ik toch wel een beetje voor joker met mijn voorgaande berichtje..."weet zeker dat het raak is"...ja ja, maar wel een vette negatieve test vanmorgen. Zucht, mijn temp was ook al gekelderd vanmorgen naar 36,7. Dus zal dan alleen mijn lichaamstemperatuur mij niet voor de gek houden??

Zucht, voel verder niets raars, behalve dat ik vannacht weer dat aparte gevoel had links onder in mijn buik, geen afscheiding, nog steeds volle borsten etc. Ik snap er helemaal niets meer van...

Ik heb weleens gelezen dat sommige vrouwen op hun NOD een temp-dip hadden en dat het de dag daarna weer steeg, zo wisten ze dat ze zwanger waren...ja ja, nou ik geloof er niet meer in...

Ik houd alleen moed vanwege het feit dat er nog geen bloed is...zucht...ik baal. Maar goed, kom op Dreamy, het is pas ronde 1.

Ik ga proberen nog wat te slapen, voor zover dat nog gaat lukken, het is zondag 08.00 uur zucht...

Fijne dag meiden...als de rode duivels er zijn laat ik het weten, of had ik toch naar jou moeten luisteren Lin, pas testen 2 dgn na NOD, hebben jullie welleens negatief getest op je NOD en later positief?

Knuf!!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow dreamy wat balen! ik zou over een paar daagjes als je nog niet ongie ben geworden, maar aangezien je een tempdaling heb denk ik dat je toch wel rekening moet houden dat je ongesteld wordt....2 jaar geleden hield mijn lichaam me ook 2 rondes voor de gek...ik wist zeker dat ik zwanger was...niet dus...ronde 3 wat meer losgelaten, wel gesmept en ik was zwanger..ik hoop dat je niet ongie wordt idd geen bloed geeft moed...knuf!

@roos balen! op naar volgende ronde veel succes!!!

griek was super gezellig met de buufjes ik stink nu wel the hell naar de tszasiki pfff...en moet nog klussen vanaaf:p hopelijk is het te harden voor jeroen...hahah

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ow Dreamy, wat jammer! Maar idd wat Linda zegt, je temp houd je meestal niet voor de gek... Maar, geen bloed geeft moed! Als je nou dinsdag nog niet ongie bent, gooi er dan nog es een testje tegenaan..
    Ik weet van mijn zw dat ik op nod heel licht test en pas een paar dagen later een donkere streep krijg..

Anywayz, dikke knuf voor jou!

Knuf Sookie

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou daar ben ik ook weer.
    Heb jullie berichtjes even gelezen, maar ga er niet overal op antwoorden.

@ dreamygirl balen zeg dat de test negatief is, misschien was je wat te vroeg? Je lichaam kan je ook voor de gek houden hoor.

Enne tsja hier. Nog steeds niet ongi. Wel zere (.) (.) voel me net pammela, zo zien ze er niet uit hoor. Gisteravond hoofdpijn, lekker als je op visite bent. En krijg je ook nog de vraag enne..ben je al zwanger;) Tsja je moest eens weten waar we mee bezig zijn.

En t klussen tsja wat t is. Als hij er een klein stukje in zit even op de ademhaling concentreren en ontspannen.
    Het is altijd wel gelukt tot op heden dus moet gewoon lukken.
    En de HA wil ik niet snel heen, getver ook nog met de billen bloot voor die vent. Tsja moet t dan moet t maar wacht er nog wel eventjes mee.

Vanmiddag bbq, maar wil thuis zijn voordat bzv begint:D

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Haha, famke jij ook al bzv! Wijj ook, twee meiden die meedoen, zijn vriendiinen/kjennissen van ons! Marleen, is nu de meid van een goeie kamaraad van ons. En Hanneke, is de ex van een dorpsgenoot/kennis. Dus wel heel grappig om te zien!

Over je klussen, goed dat je nu probeert te ontspannen! Kan me voorstellen dat je hiervoor niet naar de HA wilt. Ontspanning is de truuk, en wat je zegt, voorheen lukte het ook dus moet het nu ook weer gaan. Leg er voor jezelf zo min mogelijk druk op.

Knuf Sookie

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Tja, afwachten geblazen nu..

@Famke: we houden het spannend he? Snap niets van mijn lichaam en hoop dat de rode duivels nu maar snel komen.
    @Roos: hmm jij ook op naar de volgende ronde, balen meid.
    @lin: haha lekker stinken jij..als het maar gezellig was, toch?

Straks een verjaardag met bbq...

Knuf

Ps Sook, die slogan van jou houden we gwoon nog in gedacht..

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat is bzv?

@dreamy veel plezier!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Boer zoekt vrouw :D

Thx Lin..

He verdorie, voel me stom, verdrietig, boos, chagie, blij, opgelucht, ongeduldig, vreemd...laat constant boertjes, wordt naar van alle luchtjes om me heen, voel steekjes door mijn hele buik, nog steeds links onderin een rot gevoel, geen afscheiding, gevoelige (.)(.) en tepels met nog steeds witte puntjes... en nog steeds geen ongi...zucht wordt gek van mezelf!!

Zo das eruit...:x:):(:$:);):):p;):D:(8)

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    yep Boer zoekt Vrouw, heel slecht, maar vermakelijk haha

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Sook, we plaatsten precies op hetzelfde moment een bericht, teminste ik was nog ff aan het wijzigen...x

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    hihi, ja dat is boer zoekt vrouw.
    Heerlijk vermaak voor op de zondag avond:)

Enne dreamygirl, wat zal jij je akelig voelen zeg! Maarre we houden t steeds spannend. Ik had vrijdag al ongi moeten worden, maar omdat mijn ei ook wat later was ga ik er vanuit dat ik ook later ongi word.
    Zit trouwens wel onder de pukkels op mijn kop..uh hoofd:x

Enne t klussen ging al ietsjes beter maar nog auww! Ik zei ook als ie er maar een klein beetje in zit en een zaadje naar binnen kruipt op t juiste moment..we doen ons best en wachten af

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Famke, bij jou ook nog steeds geenbloed te bekennen? Of ben ik weer es spuit elf? Hihi

Knuf Sookie

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nee helemaal niets. Voel me goed en merk nog niets:)

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Heb je er al een test tegenaan gegooid?

Sorry, als je het al verteld had, maar weet het gewwon ff niet.. zeef daarboven :)

Knuf Sookie

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nee, doe ik ook nog niet. Mijn ei was ook al wat later dan volgens de planning moest gaan. En de vorige maand werd het ook wat later...

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vanmorgen met noa gedouched...stond ik haar af te drogen op de comode...(ik nog in me naakie) zit ze zo aan mijn tepels....zegt ze moooij! hahahaha ik lachte me rot...

verder vandaag naar mijn ouders geweest die weer terug zijn van vakantie....nu ga ik ff lekker tv kijken en dan naar bed...

heb gister trouwens geklust en vanmorgen weer een bijna positieveovutest gehad maar niet 100% positief (teststreepje was nog ietsje lichter dan de controle streep en hij moet even donker of zelfs donkerder zijn) moet ik dan vandaag klussen (aangezien het de meest vruchtbare dag is) of gewoon morgen...

Deel Deze Pagina